Dit vraag je voor een vriend toch?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is ze een beetje makkelijk?
*proest*quote:Op zondag 28 februari 2016 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
kki je bent echt geestelijk beperkt of niet dan
Je moet duidelijk zijn, tegen bitch aan. Anders gaat ze niet luisteren. Maar goed is alsnog haar eigen keuzequote:Op zondag 28 februari 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb haar al tig keer moeten vertellen dat hij een player is, dan vraag je er een beetje om
wowowowow dit gaat echt te ver TR gemachtquote:Op zondag 28 februari 2016 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
kki je bent echt geestelijk beperkt of niet dan
Ik heb foto's gezien. Ze is niet lelijk vind ik, maar ook niet knap.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hij wil haar doen.
Nee maar srs
Mapima heeft wel een brede kont, en ik vind d`r niet echt lelijkAlleen die Hoink dis, daar komt ze moeilijk vanaf
Zal proberen, maar ze is zo'n typje dat steeds schuld bij zichzelf zoekt ipv bij hemquote:Op zondag 28 februari 2016 20:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Je moet duidelijk zijn, tegen bitch aan. Anders gaat ze niet luisteren. Maar goed is alsnog haar eigen keuze
Dat gat jaquote:Op zondag 28 februari 2016 20:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ging echt helemaal kapot toen ik dat gat zag net boven je keyboard.
alsof je het knopje kan vindenquote:Op zondag 28 februari 2016 20:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
wowowowow dit gaat echt te ver TR gemacht
dat hij een hond is?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen als een jongen met andere chicks neukt terwijl hij relatie heeft dan?
we?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe eens aardig ofzo. We zijn blij dat Bradmans terug is en dan kom jij met dit
nee man, gewoon voor mezelf zeg jeetjequote:Op zondag 28 februari 2016 20:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit vraag je voor een vriend toch?
Vind het juist wel eerlijk van d`r.quote:
Nee oke, 5,5/10quote:Op zondag 28 februari 2016 20:34 schreef Parawan het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien. Ze is niet lelijk vind ik, maar ook niet knap.
Je haalt je handen er af. Mensen moeten hun eigen fouten maken. Liefde maakt ook blind vaak.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen als een jongen met andere chicks neukt terwijl hij relatie heeft dan?
Heb je proof dat ie andere chick doet? of is het via via, whatsapp etc.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee man, gewoon voor mezelf zeg jeetje
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe eens aardig ofzo. We zijn blij dat Bradmans terug is en dan kom jij met dit
welke hoinkdis?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hij wil haar doen.
Nee maar srs
Mapima heeft wel een brede kont, en ik vind d`r niet echt lelijkAlleen die Hoink dis, daar komt ze moeilijk vanaf
Braddie denkt, kan er mee door voor een keerquote:
Sws jongens rond de 18-25 srs nemenquote:Op zondag 28 februari 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |