Een kennis van mij kan oprecht niet huilen. Die heeft geen traanbuizenquote:Op zondag 28 februari 2016 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
als je mij pijn gaat doen ga ik ofcourse janken ja
had best een brede kont toch en ook niet heel plat maar dr gezicht vond ik persoonlijk niet bijzonder ofzo.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Platte kont. Voor de rest gewoon oké.
Dat autisme van haar was wel een dikke min.
Ik vraag me serieus af hoe types die hiervoor dagelijks op Fok! komen hun leven leiden.quote:Straks worden de blanken slaven van de zwarten.
Met bom zeker?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
KOM DAN KOM DAN IK ZAL JOU EENS LATEN ZIEN HOE JE MOET AUTORIJDEN
Lol gaan zijn ogen dan ontploffen door ophoping van traanvochtquote:Op zondag 28 februari 2016 20:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Een kennis van mij kan oprecht niet huilen. Die heeft geen traanbuizen
Help je haar ook, of zit je meer met een "hahah lekker voor je bitch" oor te luisteren?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n vriendin komt zo om te janken over haar relatie wish me luck
Vanwaar deze interesse?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
had best een brede kont toch en ook niet heel plat maar dr gezicht vond ik persoonlijk niet bijzonder ofzo.
waar is mapima nu eigenlijk?
Leuke vriendin ben jijquote:Op zondag 28 februari 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n vriendin komt zo om te janken over haar relatie wish me luck
Ik had een paar jaar terug nogal last van woede uitbarstingenquote:
terecht wel, ik hang jankend met mijn moeder aan de lijn, dit kan echt nietquote:Op zondag 28 februari 2016 20:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met bom zeker?
Ik heb melding gemaakt bij MILF Hennis-Plasschaert
I rest my case darling.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh jawel, alleen mag nog niet legaal autorijden
kki je bent echt geestelijk beperkt of niet danquote:Op zondag 28 februari 2016 20:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar terug nogal last van woede uitbarstingen
Ben nu langzaam maar zeker weer bezig met het opknappen er van. Er word deze week nieuwe behang gekocht voor de muren. Er is al 1 muur gedaan maar toen was't behang op ()
Moet je maar niet zo veel leunen, daar wordt iedereen depri vanquote:Op zondag 28 februari 2016 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
terecht wel, ik hang jankend met mijn moeder aan de lijn, dit kan echt niet
Ik heb geen idee hoe dat bij haar zit, maar ze kan oprecht niet huilen.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lol gaan zijn ogen dan ontploffen door ophoping van traanvocht
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
kki je bent echt geestelijk beperkt of niet dan
Ik ging echt helemaal kapot toen ik dat gat zag net boven je keyboard.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar terug nogal last van woede uitbarstingen
Ben nu langzaam maar zeker weer bezig met het opknappen er van. Er word deze week nieuwe behang gekocht voor de muren. Er is al 1 muur gedaan maar toen was't behang op ()
is ze een beetje makkelijk?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb haar al tig keer moeten vertellen dat hij een player is, dan vraag je er een beetje om
Zo iets zeg je toch nietquote:Op zondag 28 februari 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb haar al tig keer moeten vertellen dat hij een player is, dan vraag je er een beetje om
Hij wil haar doen.quote:
Beiden, maar dat "vriendje" is zo goed in liegen en zij is zo goedgelovig. Ik haat hemquote:Op zondag 28 februari 2016 20:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Help je haar ook, of zit je meer met een "hahah lekker voor je bitch" oor te luisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |