quote:Op zondag 28 februari 2016 20:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
En het vervolg, daten met mapimaHet mooie is dat ik toen nog geen Breaking Bad had gekeken, was wel een mooie jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat mapima lekker was, waarom zo dik dan
Heb ook echt het idee dat het allemaal al veel langer geleden isquote:Op zondag 28 februari 2016 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit was toch allemaal vorig jaar? Heb het idee dat het al 10 jaar terug is![]()
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heeft me twee weken ban gekost
JAquote:Op zondag 28 februari 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
kauai had je ook prachtig getekend ja
Ik dacht dat dat Braddie wasquote:Op zondag 28 februari 2016 20:16 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Tranen in m'n ogen
Toto lijkt ook zo goed![]()
En soms deed ze alsof ze een dikke troela was, vandaarquote:Op zondag 28 februari 2016 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat mapima lekker was, waarom zo dik dan
Tietjes, waar? DM gaarnequote:Op zondag 28 februari 2016 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb serieus niet gekeken, uit zelfbescherming, raak snel over mijn toeren
Een paar jaar geleden was je ook al bezig met opbouwen.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ja klopt, maar ik bouw het rustig op man.
Ah zoquote:Op zondag 28 februari 2016 20:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
En soms deed ze alsof ze een dikke troela was, vandaar
Ik moest ook ff 2 keer kijken, dacht dat iemand mij heel matig (En een stuk dunner, thanksquote:
Ja was vorig jaar. Dat was trouwens echt een hele leuke tijd hier.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit was toch allemaal vorig jaar? Heb het idee dat het al 10 jaar terug is![]()
een man weet niet wat 'ie mistquote:Op zondag 28 februari 2016 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb serieus niet gekeken, uit zelfbescherming, raak snel over mijn toeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |