SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2016 20:13:17 ]
Tardis voor mod uitmaken, userbash TRquote:Op zondag 28 februari 2016 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow tardis kon gwn door slotje posten
Mod gespot
Aight, al wel begonnen met sporten? Helpt ook wel.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben er nou weer helemaal boven op gelukkig! Nog wel onzeker, maar niet meer depressief en constant down dus aan het onzekere gaan we werken
Echt sporten nog niet, maar ik ben wel weer aan het wandelen geslagen. Eerst maar even op een enigzins oke gewicht komen voordat ik echt hard ga sporten, anders is't slecht voor m`n gewrichten.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Aight, al wel begonnen met sporten? Helpt ook wel.
En het vervolg, daten met mapimaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Dit was toch allemaal vorig jaar? Heb het idee dat het al 10 jaar terug isquote:Op zondag 28 februari 2016 20:14 schreef TARDIS. het volgende:
Fokker89 heeft toen een versie van de hoink dis geüpload zonder stemvervormer, heeft ze auteursrechtclaim gedaan. Wat een muppet.
[ afbeelding ]
Ja volgens mij welquote:Op zondag 28 februari 2016 20:14 schreef HPLC het volgende:
Is die feinopmerking van Bradster verwijderd?
Mapima, of lilianne was echt gek in haar hoofd, begon uit het niets via DM haar insta en FB naa rme te struen omdat ze persé mee wilde doen met die trivia hype toenquote:Op zondag 28 februari 2016 20:14 schreef TARDIS. het volgende:
Fokker89 heeft toen een versie van de hoink dis geüpload zonder stemvervormer, heeft ze auteursrechtclaim gedaan. Wat een muppet.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:14 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
En het vervolg, daten met mapimaIk hoorde dat mapima lekker was, waarom zo dik danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat was lachen en dan werd ze kwaad als het hier verspreid werd.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mapima, of lilianne was echt gek in haar hoofd, begon uit het niets via DM haar insta en FB naa rme te struen omdat ze persé mee wilde doen met die trivia hype toen
Van uitstel komt afstelquote:Op zondag 28 februari 2016 20:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Echt sporten nog niet, maar ik ben wel weer aan het wandelen geslagen. Eerst maar even op een enigzins oke gewicht komen voordat ik echt hard ga sporten, anders is't slecht voor m`n gewrichten.
ik heb mezelf dan ook nagetekendquote:Op zondag 28 februari 2016 20:16 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Tranen in m'n ogen
Toto lijkt ook zo goed![]()
Mapima is zeer zeker niet lelijk, dus snap dit ook nietquote:Op zondag 28 februari 2016 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat mapima lekker was, waarom zo dik dan
wel goede tietjes tochquote:Op zondag 28 februari 2016 20:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mapima, of lilianne was echt gek in haar hoofd, begon uit het niets via DM haar insta en FB naa rme te struen omdat ze persé mee wilde doen met die trivia hype toen
heeft me twee weken ban gekostquote:Op zondag 28 februari 2016 20:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dat was lachen en dan werd ze kwaad als het hier verspreid werd.
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
En het vervolg, daten met mapimaHet mooie is dat ik toen nog geen Breaking Bad had gekeken, was wel een mooie jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb ook echt het idee dat het allemaal al veel langer geleden isquote:Op zondag 28 februari 2016 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit was toch allemaal vorig jaar? Heb het idee dat het al 10 jaar terug is![]()
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heeft me twee weken ban gekost
JAquote:Op zondag 28 februari 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
kauai had je ook prachtig getekend ja
Ik dacht dat dat Braddie wasquote:Op zondag 28 februari 2016 20:16 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Tranen in m'n ogen
Toto lijkt ook zo goed![]()
En soms deed ze alsof ze een dikke troela was, vandaarquote:Op zondag 28 februari 2016 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tietjes, waar? DM gaarnequote:Op zondag 28 februari 2016 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb serieus niet gekeken, uit zelfbescherming, raak snel over mijn toeren
Een paar jaar geleden was je ook al bezig met opbouwen.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ja klopt, maar ik bouw het rustig op man.
Ah zoquote:Op zondag 28 februari 2016 20:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
En soms deed ze alsof ze een dikke troela was, vandaar
Ik moest ook ff 2 keer kijken, dacht dat iemand mij heel matig (En een stuk dunner, thanksquote:
Ja was vorig jaar. Dat was trouwens echt een hele leuke tijd hier.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit was toch allemaal vorig jaar? Heb het idee dat het al 10 jaar terug is![]()
een man weet niet wat 'ie mistquote:Op zondag 28 februari 2016 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb serieus niet gekeken, uit zelfbescherming, raak snel over mijn toeren
Maar een paar jaar geleden ben ik dan ook 33 kilo afgevallen..quote:Op zondag 28 februari 2016 20:18 schreef Parawan het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was je ook al bezig met opbouwen.
Fylax is het probleem niet hoorquote:Op zondag 28 februari 2016 20:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja was vorig jaar. Dat was trouwens echt een hele leuke tijd hier.
Tot Fylax. Tot de banparades
ik heb prima paints van jouquote:Op zondag 28 februari 2016 20:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik moest ook ff 2 keer kijken, dacht dat iemand mij heel matig (En een stuk dunner, thanks) Had nagetekend.
IK HEET FADIME NIET FATIMAquote:Op zondag 28 februari 2016 20:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
JOUW HELE LEVEN IS UIT VERHOUDING FATIMA
Fylax is NU het probleem niet, maar hij veroorzaakte wel het begin van het verval van de gezelligheid die er toen was.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Fylax is het probleem niet hoor
Inderdaad maar weinig kont.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Platte kont. Voor de rest gewoon oké.
Dat autisme van haar was wel een dikke min.
Jongetjes van 14 moeten ook niet op FOK! komen. (Toen was 'ie 14 toch?)quote:Op zondag 28 februari 2016 20:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fylax is NU het probleem niet, maar hij veroorzaakte wel het begin van het verval van de gezelligheid die er toen was.
ja ok... maar nu is het kutter, niet dit moment maar man, wat een treurnis somsquote:Op zondag 28 februari 2016 20:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fylax is NU het probleem niet, maar hij veroorzaakte wel het begin van het verval van de gezelligheid die er toen was.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:39 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
leuk geprobeerd maar lijkt er echt niet op (gelukkig)
Btw je weet dat je inbreuk maakt op mijn auteursrechten en ik nu een rechtszaak aan ga spannen tegen jou als je de film niet verwijdert?
maya en ryan sabadoquote:Op zondag 28 februari 2016 20:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Links dus![]()
Daarnaast staan de broers, homo en fiel.
Nee.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jongetjes van 14 moeten ook niet op FOK! komen. (Toen was 'ie 14 toch?)
Ay Lulquote:Op zondag 28 februari 2016 20:20 schreef Crip het volgende:
Turken zijn echt goed in het verkachten van namen, Fadime, Umer, Aylul
Hoe oud was jij, freddiequeen1990?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jongetjes van 14 moeten ook niet op FOK! komen. (Toen was 'ie 14 toch?)
Haha verkachten.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:20 schreef Crip het volgende:
ayyyyyyyylulquote:Op zondag 28 februari 2016 20:20 schreef Crip het volgende:
Foto van de neus is ook goed hoorquote:Op zondag 28 februari 2016 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
voor haar face op internet past zijn we toe aan IPv15.2
En in Kohln niet alleen in namenquote:Op zondag 28 februari 2016 20:20 schreef Crip het volgende:
Oh ja, freddiemercury1990quote:Op zondag 28 februari 2016 20:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe oud was jij, freddiequeen1990?
nee dat is mijn fake profiel lulquote:Op zondag 28 februari 2016 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben jij dan die vrouw van 40? Heb haar nu toegevoegd
Grote kans dat het WCH met een pruik en soepjurk isquote:Op zondag 28 februari 2016 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat is een profiellul?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee dat is mijn fake profiel lul
Nee een halvegare.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom heeft zij een hoink dis gemaakt, was ze zo mad
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee dat is mijn fake profiel lul
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Grote kans dat het WCH met een pruik en soepjurk is
Je hebt wch toegevoegd, gefeliciteerdquote:Op zondag 28 februari 2016 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wilde graag een rap carrière toch.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom heeft zij een hoink dis gemaakt, was ze zo mad
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wilde graag een rap carrière toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |