Volgens mij heb je de daily show zitten kijkenquote:Op woensdag 2 maart 2016 13:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die man kiest zelf het citaat, ik vind het tamelijk opmerkelijk. Ik zou niet graag een leeuw aan de macht willen hebben in de VS die het niet erg vindt maar één dag te leven. Het is maar net wie je als president wil kiezen. Of het nu gaat om: moet, macht, om de letterlijke betekenis of desnoods de leeuw als koning van de dieren, als je in sprookjes gelooft. Voor een presidentskandidaat vind ik het een tamelijk idiote uitspraak, langdurig voortbestaan lijkt mij belangrijker dan één dag de grote meneer uithangen. Verder hoef je niet te reageren als je niet wil dat ik er verder op door blijf gaan, na mijn eerste reactie zat ik ook niet te wachten op het hele gedoe over leeuwen en schapen hoor.
Och schapen kunnen best eens per ongeluk een vlieg inslikken denk ik, het zal niet bewust gaan.
Nog niet maar dat ga ik zeker nu even doen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de daily show zitten kijken
Wie weet, maar het Italiaanse leger staat vooral bekend om zijn tactische terugtrekkingen dus om daar nou een lijfspreuk van te citeren?quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:09 schreef skysherrif het volgende:
Een leeuw prefereert het om veel langer te slapen dan een schaap zou doen. Een schaap zon 6 uur en een leeuw tot wel 20 uur. Wie weet bedoelde Trump dat .
Klopt, samen met de Fransen de achteruitkijkspiegel voor tanks uitgevonden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wie weet, maar het Italiaanse leger staat vooral bekend om zijn tactische terugtrekkingen dus om daar nou een lijfspreuk van te citeren?
Hier dacht Ethiopie heel anders over!quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wie weet, maar het Italiaanse leger staat vooral bekend om zijn tactische terugtrekkingen dus om daar nou een lijfspreuk van te citeren?
Het grappigst was toen de microfoon voor Helmut Kolh openstond toen hij uitgelegd kreeg dat de tank in kwestie net zo hard achteruit kon als vooruit hij zei: "Das wird die Italiänische Regierung interessieren."quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt, samen met de Fransen de achteruitkijkspiegel voor tanks uitgevonden.
De Italianen hebben daar ook nog een keer behoorlijk klop gekregen van Afrikanen met hun primitieve wapens. Een beetje dit idee:quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hier dacht Ethiopie heel anders over!
Nou nou, toch nog een Italiaans militair succesje kunnen vinden dusquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hier dacht Ethiopie heel anders over!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |