Bij Vitesse en Heracles was het ook niets bijzonders, ben bang dat je daar gewoon je verlies op moet pakken en doorgaan met jongens als Tapia.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie weet komt 't er volgend jaar uit.
Vejinovic. Laat het maar even staat zo.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:55 schreef PIETR het volgende:
Tegen AZ, Vejinovic of Toornstra? Of de Taap?
Zou kunnen, ik heb te weinig van die wedstrijden gezien om te kunnen oordelen.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij Vitesse en Heracles was het ook niets bijzonders, ben bang dat je daar gewoon je verlies op moet pakken en doorgaan met jongens als Tapia.
Vejinovic of De Taap. Verder niks veranderen lijkt mijquote:Op zondag 28 februari 2016 20:55 schreef PIETR het volgende:
Tegen AZ, Vejinovic of Toornstra? Of de Taap?
Kan Bert van Marwijk vast wel regelen, die heeft daar connectiesquote:Op zondag 28 februari 2016 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jaartje verhuren naar de zandbak, dat deed Karim ook goed
Want? Heeft zeker vertrouwen nodig, maar het is wel de halve finale van de bekert ..quote:Op zondag 28 februari 2016 20:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vejinovic. Laat het maar even staat zo.
Omdat ie vandaag ook speelde, en er was winst. Ben beetje klaar met het gewissel.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:58 schreef PIETR het volgende:
[..]
Want? Heeft zeker vertrouwen nodig, maar het is wel de halve finale van de bekert ..
Zou voor Toornstra gaan.
Heb je de wedstrijd gezien? Deed bijna alles fout vandaag.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ie vandaag ook speelde, en er was winst. Ben beetje klaar met het gewissel.
Alleen hem nog ruilen voor Taap op Gus dan moet het goedkomen.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ie vandaag ook speelde, en er was winst. Ben beetje klaar met het gewissel.
Ging genoeg fout ja, maar ook een paar goede aanvallende acties. Veel slechte passes alleen, maar ik ben wel voor het nu vertrouwen geven aan wat er vandaag stond.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gezien? Deed bijna alles fout vandaag.
Ik denk dat Gustafson z'n seizoen voorbij is. Tapia kan ook, maar zoals ik hierboven al zeg; ik zou het lekker laten staan zo.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:03 schreef exile79 het volgende:
[..]
Alleen hem nog ruilen voor Taap op Gus dan moet het goedkomen.
Mwah, Elia was tov afgelopen maanden in topvorm vandaag.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ging genoeg fout ja, maar ook een paar goede aanvallende acties. Veel slechte passes alleen, maar ik ben wel voor het nu vertrouwen geven aan wat er vandaag stond.
Heeft meer man gepasseerd vandaag dan een Elia, maar wil je die er ook uithalen?
Elia valt zwaar tegen, maar heeft toch nog elke wedstrijd minimaal één hele goede actie in huis waar een grote kans uit voort komt.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ging genoeg fout ja, maar ook een paar goede aanvallende acties. Veel slechte passes alleen, maar ik ben wel voor het nu vertrouwen geven aan wat er vandaag stond.
Heeft meer man gepasseerd vandaag dan een Elia, maar wil je die er ook uithalen?
Werkte hard, en deed minder fout, maar kwam ook niemand voorbij.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, Elia was tov afgelopen maanden in topvorm vandaag.
Ik ben momenteel al tevreden als een speler een wedstrijd geen acties heeft waardoor we een goal tegen krijgen of een gevaarlijke situatie tegen ons ontstaat, dus dan waren er veel spelers weer in topvorm vandaagquote:Op zondag 28 februari 2016 21:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Werkte hard, en deed minder fout, maar kwam ook niemand voorbij.
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik ben momenteel al tevreden als een speler een wedstrijd geen acties heeft waardoor we een goal tegen krijgen of een gevaarlijke situatie tegen ons ontstaat, dus dan waren er veel spelers weer in topvorm vandaag
PD?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met die wijziging in UI is er ook een hoop wijsheid in je geslopen.
Ik neem aan dat ik je zo in het PD topic zie?
Jammer dat dat zo'n zwak punt is. Ik vind hem opvallend goed aan de bal, sterk in de lucht en hij beheerst alle belangrijke verdedigende kwaliteiten. Echt wel een goede verdediger, maar niet geschikt om ver van de goal te spelen. Een ongelukkige combinatie met Van Beek dus, want die heeft het tegenovergestelde.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:49 schreef Caland het volgende:
Vooral Bottekneus viel mij weer tegen. Elke keer weer billenknijpen als die man meer dan 3 meter ruimte in zijn rug krijgt.
Twee momenten vandaag.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer dat dat zo'n zwak punt is. Ik vind hem opvallend goed aan de bal, sterk in de lucht en hij beheerst alle belangrijke verdedigende kwaliteiten. Echt wel een goede verdediger, maar niet geschikt om ver van de goal te spelen. Een ongelukkige combinatie met Van Beek dus, want die heeft het tegenovergestelde.
Mag ik je een iPad geven?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee momenten vandaag.
Eerste moment die vrije trap waar uiteindelijk de goal uit valt, ook deels omdat Van Beek niet op tijd weg is natuurlijk.
[ afbeelding ]
Wat doet hij daar?
Moment twee de bal in de slotfase waar uiteindelijk die levensgevaarlijke situatie uit voortkwam:
[ afbeelding ]
Schuif een paar meter op en er is niets aan de hand
Waardeloos, waardeloos, waardeloos.
Optyfenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:44 schreef PSVCL het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoorders. Donderdag AZ pakken in de Kuip!
Gaarne, dan kan ik nog beter illustreren waarom Bottekneus een waardeloze spelert is.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:59 schreef Caland het volgende:
http://www.powned.tv/2016/02/video_harde_kern_feyenoord_kan.html
Nog even lachen (en huilen tegelijk) op de zondagavond![]()
Verzameling heldere lichten.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:59 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:59 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:57 schreef opperkleurder het volgende:
Verdachte uitslag bij FC Utrecht – Feyenoord; KNVB onderzoekt matchfixing
Geplaatst: 28 februari 2016 in Eredivisie
De KNVB gaat onderzoek doen naar onregelmatigheden rondom de wedstrijd FC Utrecht – Feyenoord van zondagmiddag. Volgens de voetbalbond is er sprake van een opvallende uitslag (1-2) en dito gokgedrag.
Alarmbellen
,,Opvallend veel mensen hadden geld ingezet op een overwinning van Feyenoord”, laat een KNVB-woordvoerder kort na afloop weten. ,,Liefst 1,2 procent van alle gokkers voorspelde een Rotterdamse overwinning en drie procent rekende op een gelijkspel. Daardoor gingen er al diverse alarmbellen rinkelen in Zeist.”
Opvallende zaken
Mede daardoor werd de wedstrijd nauwlettend gevolgd door matchfixingexperts, zo zegt de KNVB. ,,Zij constateerden opvallende zaken. Michiel Kramer die twee keer meeverdedigde, Tonny Vilhena die scoorde, Utrechters die opzichtig misten. Tel dat op bij de uitslag en ik denk dat de KNVB genoeg reden heeft om nader onderzoek te doen.”
FC Utrecht-trainer Erik ten Hag wilde niet reageren op de verdachtmakingen. Ook zijn collega-trainer Giovanni van Bronckhorst bleef op de vlakte: ,,Zonder Advocaat mag ik niks zeggen.”
Godverquote:Op zondag 28 februari 2016 21:59 schreef Caland het volgende:
Lekker wijf ook trouwens.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:59 schreef Caland het volgende:
Man man manquote:Op zondag 28 februari 2016 21:59 schreef Caland het volgende:
Gescoord en een assist. Moet inderdaad maar op de bank omdat hij een beetje gek doet na een goal.quote:Op maandag 29 februari 2016 07:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Walgelijk gedrag dit. Hopelijk zet Gio hem er naast de komende wedstrijd.
De teringquote:Op zondag 28 februari 2016 21:59 schreef Caland het volgende:
Je hebt gelijk. Dit soort gedrag moet je maar gewoon tolereren.quote:Op maandag 29 februari 2016 07:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gescoord en een assist. Moet inderdaad maar op de bank omdat hij een beetje gek doet na een goal.
9 wedstrijden niet kunnen winnen en er dan zo bij gaan lopen na een goal.quote:Op maandag 29 februari 2016 07:56 schreef onlogisch het volgende:
Alsof ie de fucking winnende heeft gemaakt op het WK of zo
Stel je aan joh.quote:Op maandag 29 februari 2016 07:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dit soort gedrag moet je maar gewoon tolereren.
Echt hé. Maarja, hij heeft een moeilijke tijd gehad. De frustratie komt er nu even uit. De topspelert.quote:Op maandag 29 februari 2016 07:57 schreef MPC60 het volgende:
[..]
9 wedstrijden niet kunnen winnen en er dan zo bij gaan lopen na een goal.Echt ik snap het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |