Natuurlijk wel, moet vertrouwen geven voor de komende wedstrijden.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker boeiend, de manier waarop. Alsof dat er toe doet op dit moment.
Even los van de reeks hiervoor, als je uit wint bij FC Utrecht, op welke manier dan ook, is dat gewoon een goede prestatiequote:Op zondag 28 februari 2016 16:26 schreef De_Pel het volgende:
Ik vind de blijdschap hier onbegrijpelijk.
ach, donderdag op strijd naar de finale van de beker en ze hebben wel weer vertrouwen hoor. Dan Cambuuur op bezoek, dan mogeb ze het veldspel wat gaan opvijzelenquote:Op zondag 28 februari 2016 16:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, moet vertrouwen geven voor de komende wedstrijden.
Dat doet deze overwinning nog niet, wat mij betreft.
Dat heb ik met 90% van jou posts.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:26 schreef De_Pel het volgende:
Je had nóg meer wedstrijden achter elkaar niet willen winnen? De kans op een 3e plek nóg meer willen kwijtraken? Het team mentaal nóg instabieler laten zijn voor donderdag.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:26 schreef De_Pel het volgende:
Ja mooi.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Even los van de reeks hiervoor, als je uit wint bij FC Utrecht, op welke manier dan ook, is dat gewoon een goede prestatie
Kuyt praat altijd alsof hij weet waar het probleem ligtquote:Op zondag 28 februari 2016 16:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Kuyt praat in ieder geval weer alsof het lek boven is.
Eens. Bij Feyenoord wordt al jaren toevalsbeleid gevoerd.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja mooi.
maar na een historisch slechte reeks, waardoor je op 20 punten van de top sta en maar moet hopen dat je de play-offs ontloopt, zie ik geen reden tot blijdschap. En dan hebben we het er nog niet eens over dat de club, de oppervlakkige huidige resultaten even weglatend, gewoon compleet verrot is.
Prima post.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je had nóg meer wedstrijden achter elkaar niet willen winnen? De kans op een 3e plek nóg meer willen kwijtraken? Het team mentaal nóg instabieler laten zijn voor donderdag.
Deze overwinning is op heel veel manieren belangrijk. Ook al betekent het hernieuwd vertrouwen in Gio en dus minder kans dat de hele zooi in het Maasgebouw wordt opgelost, ik ben altijd blij met een overwinning van mijn club.
Ok dus dat betekent dat je nu ongeacht het resultaat na elke wedstrijd rouwig moet zijn? Zelfs als je een lastige uitwedstrijd wint?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja mooi.
maar na een historisch slechte reeks, waardoor je op 20 punten van de top sta en maar moet hopen dat je de play-offs ontloopt, zie ik geen reden tot blijdschap. En dan hebben we het er nog niet eens over dat de club, de oppervlakkige huidige resultaten even weglatend, gewoon compleet verrot is.
Hoe kom je met toevalsbeleid terug van zo'n dramatische financiële positie?? Aperte nonsens.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eens. Bij Feyenoord wordt al jaren toevalsbeleid gevoerd.
Zondermeer, maar dat los je niet binnen een week op. Nu moet je toch koesteren dat je drie punten pakt. Zeker als je beseft dat alleen PSV daar verder heeft gewonnen.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja mooi.
Blij ben ik niet wel opgelucht.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:26 schreef De_Pel het volgende:
Mooi sproken makker!quote:Op zondag 28 februari 2016 16:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je had nóg meer wedstrijden achter elkaar niet willen winnen? De kans op een 3e plek nóg meer willen kwijtraken? Het team mentaal nóg instabieler laten zijn voor donderdag.
Deze overwinning is op heel veel manieren belangrijk. Ook al betekent het hernieuwd vertrouwen in Gio en dus minder kans dat de hele zooi in het Maasgebouw wordt opgelost, ik ben altijd blij met een overwinning van mijn club.
Je suggereert dingen die ik nergens noem. Natuurlijk vind ik het fijn en is het positief dat ze winnen, maar echte blijdschap, zo van: "JUICHEN", vind ik in de huidige crisis, die nog lang niet over is, nog een beetje ongepast.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, het seizoen is in 8 wedstrijden op rij zwaar verpest, en dat maak je niet meer goed. Alleen bekerwinst geeft reden tot juichen, maar dat maakt het seizoen nog niet goed.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je suggereert dingen die ik nergens noem. Natuurlijk vind ik het fijn en is het positief dat ze winnen, maar echte blijdschap, zo van: "JUICHEN", vind ik in de huidige crisis, die nog lang niet over is, nog een beetje ongepast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |