Ik ook denk ik.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik doe ook altdij de was voor iedereen die hier woont
Ik stroop je wafel dicht!quote:
Fein, eten is klaar, aan wafelquote:Op zondag 28 februari 2016 16:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oeioei als er een user is die wafel1989 heet heb je een probleem hoor.
1,35quote:Op zondag 28 februari 2016 16:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je kan fluiten naar je 1,14 euries
Schatje tochquote:Op zondag 28 februari 2016 17:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
1,35
Het gaat meer om principe. Ik gun ze het wel, maar zeg dat niet dat je gaat terug geven
Doet mij echt pijn.quote:
Jeetje, mag ik een andere slachtoffer kiezen?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey geile jongen zin om te neuken als twee beesten?
Hey het kan altijd erger, je kan ook Kesha heten en verkracht worden door je baas en dat de rechter dan zegt van: haha ja kut hey maar je moet wel voor hem blijven werken.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:01 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Doet mij echt pijn.
Word gewoon keihard in mijn gezicht gelogen.
Ik heb trouwens laatst 4 shisha sessies achter elkaar gedaan. Zware hoofdpijn
Hou op over shishaquote:Op zondag 28 februari 2016 17:01 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Doet mij echt pijn.
Word gewoon keihard in mijn gezicht gelogen.
Ik heb trouwens laatst 4 shisha sessies achter elkaar gedaan. Zware hoofdpijn
Dollar tekens in je naam hebben , maar niet gelukkig worden door geldquote:Op zondag 28 februari 2016 17:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey het kan altijd erger, je kan ook Kesha heten en verkracht worden door je baas en dat de rechter dan zegt van: haha ja kut hey maar je moet wel voor hem blijven werken.
Eerst bosbessen daarna fruitmix en daarna kers en daarna dubbel appelquote:
Vanaf nu heet ik TARDI$., maar ik care niet om monnies.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dollar tekens in je naam hebben , maar niet gelukkig worden door geld
Echt diep
H@ink58!quote:Op zondag 28 februari 2016 17:03 schreef TARDIS. het volgende:
Vanaf nu heet ik TARDI$., maar ik care niet om monnies.
Gadverdamme kersquote:Op zondag 28 februari 2016 17:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Eerst bosbessen daarna fruitmix en daarna kers en daarna dubbel appel
gewoon van 8 tot 12 non stop shisha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |