Ik had de voorkeur voor bus 11/28.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben er vaak langsgereden met bus 12.
Oke.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bus 12?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toen was Pokemon nog niet op de Nederlandse TV gekomen.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Toen was dit een grote hit :
Dus Stijn was toen nog niet geboren?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was Pokemon nog niet op de Nederlandse TV gekomen.
Over #leukefeitjes gesproken, wisten jullie dat Pokemon inmiddels 20 jaar oud is?
Wist je dat ik dit helemaal geen leuk feitje vind, en dat ik nu depressieve gevoelens herberg.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over #leukefeitjes gesproken, wisten jullie dat Pokemon inmiddels 20 jaar oud is?
In Nederland niet stel je netquote:Op zondag 28 februari 2016 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pokemon is al afglijdende sinds het einde van de eerste generatie. Nu kun je schroeven vangen en zo.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het ging in dit geval om het computerspelletje, maar inderdaad alleen in Japan.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Nederland niet stel je net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |