quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:28 schreef LTVDK het volgende: [..] Nou, de komende maanden niet hoor
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens welingelichte bronnen krijgt het kind trouwens de bijnaam babymoussie, hoewel in de wandelgangen (vooral in de omgeving van Utrecht) ook de term mini-wibi is opgevangen.
Die UI van Timmmmmm toch?quote:
Peter Jan Rens natuurlijk, meneer Kaktus.quote:
Oja, nu zie ik hetquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Peter Jan Rens natuurlijk, meneer Kaktus.
Hij is niet meer bij Virginia dus nu kan ik mijn slag slaan. Ben misschien wel net iets te oud voor hem.quote:
Dank u!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Wat leuk anony! Van harte gefeliciteerd.
[ afbeelding ]
Tnx!quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij is niet meer bij Virginia dus nu kan ik mijn slag slaan. Ben misschien wel net iets te oud voor hem.
Wat had ze dan voor klachten?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:49 schreef Peunage het volgende:
Toen ik in December op vakantie was had ik ook een momentje twijfel, dacht dat ze zwanger was. Maar volgens de dokter was dat pseodocyesis. False pregnancy. Dodged a bullet there.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |