Hmja, ik zie dat eigenlijk niet. Maar goed, ik kijk vrijwel nooit tv, dus ik kan daar weinig over zeggen verder.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Toch zie je keer op keer dat veel media dat toch wel nodig vinden. NOS voorop.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Syrische kapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch krijgt ANTIFA dat vaak voor elkaar wanneer ze tegendemonstraties aankondigen of houden en gaan rellen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Demonstraties wegvegen ligt een beetje gevoelig in veel democratieën.
AFA zijn vaak degene die zich als enige misdragen. Ook hebben ze 9 van de 10 keer geen toestemming. Genoeg reden dus.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Demonstraties wegvegen ligt een beetje gevoelig in veel democratieën.
Ja? Nu bijvoorbeeld? Of wanneer wel?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Toch krijgt ANTIFA dat vaak voor elkaar wanneer ze tegendemonstraties aankondigen of houden en gaan rellen.
Jij bent het met ze oneens en wil ze daarom weghebben, maak het nou niet mooier dan het is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:59 schreef Infection het volgende:
[..]
AFA zijn vaak degene die zich als enige misdragen. Ook hebben ze 9 van de 10 keer geen toestemming. Genoeg reden dus.
AT5: 'Ze mogen daar toch gewoon staan'.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:56 schreef Infection het volgende:
Waarom is AFA nog niet weggeveegd eigenlijk? Is toch gewoon een illegale demonstratie?
Klopt, ik ben het met ze oneens. Dat betekent niet dat wat ik zojuist zei maar verzonnen is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jij bent het met ze oneens en wil ze daarom weghebben, maak het nou niet mooier dan het is.
Ik snap dat dus niet he, die tegendemonstranten zijn tegen geweld/fascisme etc.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:58 schreef Infection het volgende:
[..]
De linksen snappen niet dat de islam zo'n beetje tegen alles is waar zij voor staan.
Je kan altijd wel iets bedenken waarom een demo niet door kan gaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Klopt, ik ben het met ze oneens. Dat betekent niet dat wat ik zojuist zei maar verzonnen is.
De radicale islam is gelukkig geen noemswaardige machtsfactor in Nederland.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:01 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ik snap dat dus niet he, die tegendemonstranten zijn tegen geweld/fascisme etc.
Waarom protesteren ze dan niet tegen de radicale islam?
Of zijn ze dan bang?
AT5 kiest alweer duidelijk één kant.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:00 schreef damian5700 het volgende:
[..]
AT5: 'Ze mogen daar toch gewoon staan'.
Grappig dat je radicale islam en tweede kamer samen gebruikt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De radicale islam is gelukkig geen noemswaardige machtsfactor in Nederland.
Dat is al te zien in de samenstelling van de Tweede Kamer.
Als ze toestemming hebben en zich gedragen zie ik het probleem niet. Maar dat is nou net hetgeen wat ze niet doen. Ze weten zelfs andere demonstraties dwars te bomen door bijvoorbeeld een nep-bom neer te leggen (zie vorige pegida-demonstratie in Amsterdam)quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je kan altijd wel iets bedenken waarom een demo niet door kan gaan.
Radicale islam is een pleonasme. Islam is inherent radicaal, op elk vlak.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De radicale islam is gelukkig geen noemswaardige machtsfactor in Nederland.
Dat is al te zien in de samenstelling van de Tweede Kamer.
Zijn net zo links als een groot deel van Amsterdam.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:02 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
AT5 kiest alweer duidelijk één kant.
Wel triest eigenlijk.
Die verslaggever was nogal gekleurd ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:00 schreef damian5700 het volgende:
[..]
AT5: 'Ze mogen daar toch gewoon staan'.
Laten we maar geen demo's neer gaan slaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:03 schreef Infection het volgende:
Genoeg reden om zo'n demonstratie neer te slaan dus.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Laten we maar geen demo's neer gaan slaan.
Wat je een demonstratie kunt noemen. Vaak zijn ze gewoon uit op rellen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Laten we maar geen demo's neer gaan slaan.
Zelfs als dat zo zijn, wat aantoonbare onzin is, is de islam ook geen machtsfactor. Geen grote islamitische partij, geen regering die gestoeld is op islamitische waarden. Etc.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Radicale islam is een pleonasme. Islam is inherent radicaal, op elk vlak.
Dat lijkt me nogal een grijs gebied.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:07 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat je een demonstratie kunt noemen. Vaak zijn ze gewoon uit op rellen.
Amsterdam is een linkse stad, als dat je niet bevalt dan ga je er maar niet wonen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Zijn net zo links als een groot deel van Amsterdam.
Dat beslis jij?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:07 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat je een demonstratie kunt noemen. Vaak zijn ze gewoon uit op rellen.
Vroeger ja. Tijden veranderen. De echte NSB'ers zitten tegenwoordig aan de linkerkant.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Amsterdam is een linkse stad, als dat je niet bevalt dan ga je er maar niet wonen.
Je hoeft je ideleogie en levenswijze niet op te leggen aan Amsterdam. Amsterdam is de stad van de februaristaking, niet van de NSB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |