Nu zit Ard in uw pc.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:49 schreef superniger het volgende:
Zo een vlag moet gewoon kunnen.
Nederland is een politiestaat geworden.
Ben benieuwd wat mijnheer van der Laan daar over zal zeggen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:51 schreef Glazenmaker het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)ik-heb-schijt-aan-u-
Trieste vertoning van de overheid.
Het blijkt dat Pegida uitstekend in staat is zichzelf belachelijk te maken. Daar is geen enkel frame bij nodig.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:53 schreef LelijKnap het volgende:
Het frame dat Pegida nazi's zijn moet natuurlijk behouden blijven. Dat gaat lastig wanneer ze openlijk het nazisme verwerpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Syrische kapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook mooi dat AT5 er bij zet dat het hakenkruis getekend was in een prullenbak.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:51 schreef Glazenmaker het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)ik-heb-schijt-aan-u-
Trieste vertoning van de overheid.
Toch zie je keer op keer dat veel media dat toch wel nodig vinden. NOS voorop.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het blijkt dat Pegida uitstekend in staat is zichzelf belachelijk te maken. Daar is geen enkel frame bij nodig.
Demonstraties wegvegen ligt een beetje gevoelig in veel democratieën.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:56 schreef Infection het volgende:
Waarom is AFA nog niet weggeveegd eigenlijk? Is toch gewoon een illegale demonstratie?
De linksen snappen niet dat de islam zo'n beetje tegen alles is waar zij voor staan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:56 schreef ReplaR het volgende:
Ene kant Fuck Racisme poster, andere Mohammed not Welcome.
Ze zouden eigenlijk samen moeten werken.
Hmja, ik zie dat eigenlijk niet. Maar goed, ik kijk vrijwel nooit tv, dus ik kan daar weinig over zeggen verder.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Toch zie je keer op keer dat veel media dat toch wel nodig vinden. NOS voorop.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Syrische kapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch krijgt ANTIFA dat vaak voor elkaar wanneer ze tegendemonstraties aankondigen of houden en gaan rellen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Demonstraties wegvegen ligt een beetje gevoelig in veel democratieën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |