quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:34 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
De oppernazi van links.
Die gooide met hakenkruizen alsof het confetti was.
Ik heb het filmpje voor je opgezocht, hier is het dan:quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:34 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon bestaande woorden? Verweet hij dat zij tegenstander niet?
Tegenwoordig zijn de bestuurders dat ook, alleen hebben ze zich vermomd in een pak en een bezoek aan de kapper gebracht.quote:
Die vinden die antifa demo types natuurlijk ook maar vuile ongewassen hondenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat er geen groepen bontkraagjes op deze demo's afkomen verbaast me eigenlijk
Hebben die nu echt geen opvoeding gekregen ofzo?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:37 schreef Proximo het volgende:
En bij de antifa's begint er alweer geduwd te worden, geheel tegen de verwachting in
Die weten niet waar het over gaat.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
De vijand van hun vijand zal niet hun vriend zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die zijn te druk met de repetities voor opsporing verzochtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Volgens mij een groot deel van alle voor- en tegendemonstranten ook niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Die weten niet waar het over gaat.
Dom volk, maar qua woordenschat wint hij het wel van jou. Beide woorden zijn bestaand, en contextueel juist.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:41 schreef D1990 het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje voor je opgezocht, hier is het dan:
http://www.geenstijl.nl/m(...)tland_de_gekste.html
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:44 schreef flufffy het volgende:
[..]
Die zijn te druk met de repetities voor opsporing verzocht
Ik bedoel om een beetje te komen rellen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:42 schreef Proximo het volgende:
[..]
Die vinden die antifa demo types natuurlijk ook maar vuile ongewassen honden
Waarom zouden ze, de gutmenschen doen het voor hen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Marokkanen en AFA liggen elkaar doorgaans totaal niet buiten een soort oppervlakkige acceptatie om. Voor AFA zijn Marokkanen een voorbeeld van een achtergestelde minderheidsgroep en voor veel Marokkanen is AFA een organisatie welke extreemrechts in bedwang houdt. Echter, AFA strijdt tegen cultuurdenken (het idee dat elke cultuur gelijk is of dat één cultuur beter is dan de andere) terwijl Marokkanen doorgaans heel trots op hun cultuur zijn en vaak, naar eigen inrichting, heel sociaal conservatief. Veel Marokkaanse straatjongeren komen eerder in de buurt van een soort cultuurnationalistisch gedachtegoed.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Man toch. De gemiddelde bontkraag-mocro denkt niet op deze manier.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:45 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Marokkanen en AFA liggen elkaar doorgaans totaal niet buiten een soort oppervlakkige acceptatie om. Voor AFA zijn Marokkanen een voorbeeld van een achtergestelde minderheidsgroep en voor veel Marokkanen is AFA een organisatie welke extreemrechts in bedwang houdt. Echter, AFA strijdt tegen cultuurdenken (het idee dat elke cultuur gelijk is of dat één cultuur beter is dan de andere) terwijl Marokkanen doorgaans heel trots op hun cultuur zijn en lang niet zo progressief als AFA zou willen.
Ah, zijn dát nou 'gutmenschen'... En die retards van de andere kant, zijn dat dan 'schlechtmenschen'? Of heten die gewoon PVV'ers?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:45 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze, de gutmenschen doen het voor hen.
Ik denk weer teveel na zeker?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:47 schreef Liberalisme1 het volgende:
[..]
Man toch. De gemiddelde bontkraag-mocro denkt niet op deze manier.
Wanneer AFA en andere beroepsdemonstranten demonstreren, proberen zij kluisjes te kraken.
Die heten 'Het Verzet'quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ah, zijn dát nou 'gutmenschen'... En die retards van de andere kant, zijn dat dan 'schlechtmenschen'? Of heten die gewoon PVV'ers?
Nee, dat zijn fokkers.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ah, zijn dát nou 'gutmenschen'... En die retards van de andere kant, zijn dat dan 'schlechtmenschen'? Of heten die gewoon PVV'ers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangepast.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:47 schreef Liberalisme1 het volgende:
[..]
Man toch. De gemiddelde bontkraag-mocro denkt niet
Je verwacht vooral teveel van andere mensen. Die 'oink,oink, oink' mensen hebben waarschijnlijk gewoon een IQ tussen de 100 en 115. Gemiddeld volk, doet oink oink oink.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |