Kort haar bij vrouwen is gewoon klote. Je moet ergens aan kunnen trekken terwijl je haar volpompt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 07:50 schreef -Phineas- het volgende:
Wat hebben jullie toch met haar? Je hebt een ook heel schattige korte kapsels/ pixie cut in een vrouwelijke stijl. Carey mulligan is daar een perfect voorbeeld van. En als je uperhaupt een lang kapsel nodig hebt om niet mannelijk te lijken dan is er sowieso wel meer mis. Je herkent vrouwen toch ook gewoon in hun gezicht?
Ja dat kan gewoon nog hoor. En dann heb ik het over zo'n kapsel.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kort haar bij vrouwen is gewoon klote. Je moet ergens aan kunnen trekken terwijl je haar volpompt.
Noord-Europese vrouwen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 03:29 schreef Aardbei16 het volgende:
West-Europese vrouwen
Zuid-Europese vrouwen
Het is mij bij anderen nog nooit opgevallen, maar knie is wel echt lelijk... Daar kan je zo iemand mee prikken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:22 schreef Magemelvin het volgende:
Oude vrouwen met kortpittige kapsels
Jonge vrouwen met korte kapselsMaar dan moet je gezicht wel minimaal een 7/10 zijn.
[ afbeelding ]
ze heeft een deuk in haar been, zal de photoshop wel zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:27 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Het is mij bij anderen nog nooit opgevallen, maar knie is wel echt lelijk... Daar kan je zo iemand mee prikken.
watquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:27 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Het is mij bij anderen nog nooit opgevallen, maar knie is wel echt lelijk... Daar kan je zo iemand mee prikken.
Vrouwen die een korset dragen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:30 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is zeker voor haar leeftijd een mooie vrouw, maar dat grijze korte pittige kapsel verneukt haar vrouwelijkheid helemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |