Klopt, sommigen haken al af na het lezen van enkele onjuistheden.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
'Alle onjuistheden' ? Dat is 'n kwestie van mening.
Iets met splinter, balk...quote:Dat gaat niet 'alle onjuistheden' op officiele sites juist maken.
Als iemand gaat leugens vertellen over 't bestaan van 'n geliefde, ik zou 'n FB,social media pagina/site maken met alles over de verloren persoon. Paspoort,rijbewijs,birth and death certicates,social secuirty number,verzekering polis,loonstrookjes,heel veel fotos, alles maar alles scannen en op 'n webpagina plaatsen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup zou ik zeker doen. Inmiddels zijn er al duizenden als het niet miljoenen mensen zijn worldwide die geen snars meer geloven van 9.11. Merkwaardig inderdaad dat de nabestaanden allemaal het officiele verhaal geloven. Dit zie je bij al die hoaxes en valse vlaggen trouwens. Als ik jouw was 'let it go' .. je komt er hier toch geen stap verder mee.
Any site that supports the official story bedoel ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, sommigen haken al af na het lezen van enkele onjuistheden.
[..]
Iets met splinter, balk...
Maar wat zijn 'officiele sites' ?
Of je haalt je schouders op en laat het gepeupel lekker praten op internet. Werkt nog veel beter. Zeker gezien dat volk toch al is overtuigd van hun gelijk. Het enige wat hij kan verwachten is nog meer hoax-geroep. Waarom zou iemand zich daarmee willen confronteren?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als iemand gaat leugens vertellen over 't bestaan van 'n geliefde, ik zou 'n FB,social media pagina/site maken met alles over de verloren persoon. Paspoort,rijbewijs,birth and death certicates,social secuirty number,verzekering polis,loonstrookjes,heel veel fotos, alles maar alles scannen en op 'n webpagina plaatsen.
Je kan ook 'n internet campaign beginnen: FUCK YOU CLUES FORUM! of zoiets.
Zou zeker ook 'n hele goede therapie zijn om over je verlies te komen.
Tja, ik niet. Ik ga niet allemaal private zaken over mijn geliefde publiceren om een of andere gek (in mijn ogen) de mond te snoeren.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als iemand gaat leugens vertellen over 't bestaan van 'n geliefde, ik zou 'n FB,social media pagina/site maken met alles over de verloren persoon. Paspoort,rijbewijs,birth and death certicates,social secuirty number,verzekering polis,loonstrookjes,heel veel fotos, alles maar alles scannen en op 'n webpagina plaatsen.
Heeft geen enkele zin. We hebben al screw loose change, screw 911 mysteries, screw 911 in plane site, screw september clues..quote:Je kan ook 'n internet campaign beginnen: FUCK YOU CLUES FORUM! of zoiets.
Tja, hoe verklaar je dat dan? Als zo'n september clues het bij het rechte eind heeft, waarom krijgt die dan niet al die nabestaanden mee?quote:Als er zo veel duizenden 911 nabestanden zijn, je zou zeker ook heel veel steun van je lotgenoten krijgen.
Maar nee, daar hoor je helemaal niks over.
Tja, kijk naar de Bijlmerramp: ze weten nog steeds niet hoeveel mensen omgekomen zijn omdat de lichamen volledig verbrand zijn en er ook illegalen in de flats woonden...quote:I was only 10 years old when my Daddy went to work and never came back.They never found his body because he was vaporised in a massive explosion.I saw it on TV at school.
I'd like to thank the US government for the completely understandable explanation of my Daddys death. God Bless America!
SURE!
Joh je hebt gelijk hoor, met jou zijn daar inmiddels heel veel mensen van overtuigd. Wat kan jou het bommen als een paar van die gasten hier op dat forum daar niet aan willen en steeds tegengas geven op welke hoax dan ook? Just let them, I don't give a rats assquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als er zo veel duizenden 911 nabestanden zijn, je zou zeker ook heel veel steun van je lotgenoten krijgen.
I was only 10 years old when my Daddy went to work and never came back.They never found his body because he was vaporised in a massive explosion.I saw it on TV at school.
I'd like to thank the US government for the completely understandable explanation of my Daddys death. God Bless America!
SURE!
Dat is ook wel weer heel zwartwit.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Any site that supports the official story bedoel ik.
Vele mensen zij ook overtuigd dat hij onzin praat dus dat is ook mooi weer beslecht.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Joh je hebt gelijk hoor, met jou zijn daar inmiddels heel veel mensen van overtuigd.
Blijf vooral herhalen hoe weinig het je uitmaakt. Hoe meer je dat zegt hoe sterker die bewering isquote:Wat kan jou het bommen als een paar van die gasten hier op dat forum daar niet aan willen en steeds tegengas geven op welke hoax dan ook? Just let them, I don't give a rats ass
Veel mensen op dit forumpje ja, nogal wiedus daar zijn ze voor aanwezig, acte de presence toute de suite.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Vele mensen zij ook overtuigd dat hij onzin praat dus dat is ook mooi weer beslecht.
[..]
Blijf vooral herhalen hoe weinig het je uitmaakt. Hoe meer je dat zegt hoe sterker die bewering is
Ook veel mensen op die andere forumpje ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Veel mensen op dit forumpje ja, nogal wiedus daar zijn ze voor aanwezig, acte de presence toute de suite.
Absoluut. Er zijn nog meer mensen die het officiele verhaal wel geloven dus als we jouw redenatie gebruiken kunnen we concluderen dat zij het bij het rechte eind hebben.quote:Wat betreft 9.11 zijn er heel veel mensen die de officiele versie naar fabeltjesland verwijzen daar is Tingo echt niet uniek in.
Weet ik. Je wilt gewoon af en toe hier posten hoe stom het officiële verhaal is en dat "heel veel mensen er niet meer in geloven" gevolgd door een opmerking dat het je allemaal niets uitmaakt.quote:En nee jullie overtuigen is het laatste waar ik me druk over maak laat staan dat ik daar tijd en energie in wil steken.
En dan komt er iemand langs die alsnog zegt dat je dat allemaal verzonnen hebt, je de boel belazerd en waarom je voor de evil overheid werkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als er zo veel duizenden 911 nabestanden zijn, je zou zeker ook heel veel steun van je lotgenoten krijgen.
I was only 10 years old when my Daddy went to work and never came back.They never found his body because he was vaporised in a massive explosion.I saw it on TV at school.
SURE!
'Tis 'n heel andere cultuur ,rouwende in 't VS heel anders is hoor' HAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Joh je hebt gelijk hoor, met jou zijn daar inmiddels heel veel mensen van overtuigd. Wat kan jou het bommen als een paar van die gasten hier op dat forum daar niet aan willen en steeds tegengas geven op welke hoax dan ook? Just let them, I don't give a rats ass
Prove them wrong. Er zijn wetten tegen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En dan komt er iemand langs die alsnog zegt dat je dat allemaal verzonnen hebt, je de boel belazerd en waarom je voor de evil overheid werkt.
Zinloos, elk bewijsstuk wordt toch van tafel geveegd.quote:
Heel veel is uiteraard een subjectief gegeven.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat betreft 9.11 zijn er heel veel mensen die de officiele versie naar fabeltjesland verwijzen
Waarom zou je, als daar toch niet naar geluisterd wordt?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Prove them wrong. Er zijn wetten tegen.
Niet waar.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zinloos, elk bewijsstuk wordt toch van tafel geveegd.
Gewoon negeren werkt het beste.
Zoals ik al zei - er zijn wetten.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom zou je, als daar toch niet naar geluisterd wordt?
Als ik morgen voor je deur sta, en je kom vertellen dat je opa nep was en nooit gestaan heeft, en je voor leugenaar en overheid marionet uitmaak neem je me toch ook niet serieus?
klopt, maar als je ze negeert heb je er verder geen last van.quote:
Ja dat zou JIJ doen. Maar de wereld bestaat niet uit alleen maar Tingo he.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei - er zijn wetten.
Ligt eraan de omstandigheden....als m'n Opas z'n dood wat te maken met 'n grote rechtzaak/terrorist aanval was.
Either way - je zou van me 'n flinke tik op je kanis krijgen.
De wet gaat je hier niet in helpen. En nee dat ligt niet aan de omstandigheden, dat weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei - er zijn wetten.
Ligt eraan de omstandigheden....als m'n Opas z'n dood wat te maken met 'n grote rechtzaak/terrorist aanval was.
Either way - je zou van me 'n flinke tik op je kanis krijgen.
Die kan je dus zoals jij zei beter negeren.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:23 schreef Wantie het volgende:
precies,de wet beschermt je niet tegen lieden die het bestaan van een persoon ontkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |