abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2016 @ 13:09:33 #226
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_160338127
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:05 schreef ems. het volgende:

Eindelijk een keer wijsheid uit jouw hoek _O-
:D
wooblabalurg
pi_160338146
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

'Alle onjuistheden' ? Dat is 'n kwestie van mening.
Klopt, sommigen haken al af na het lezen van enkele onjuistheden.

quote:
Dat gaat niet 'alle onjuistheden' op officiele sites juist maken.
Iets met splinter, balk...

Maar wat zijn 'officiele sites' ?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_160338268
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 08:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup zou ik zeker doen. Inmiddels zijn er al duizenden als het niet miljoenen mensen zijn worldwide die geen snars meer geloven van 9.11. Merkwaardig inderdaad dat de nabestaanden allemaal het officiele verhaal geloven. Dit zie je bij al die hoaxes en valse vlaggen trouwens. Als ik jouw was 'let it go' .. je komt er hier toch geen stap verder mee.
Als iemand gaat leugens vertellen over 't bestaan van 'n geliefde, ik zou 'n FB,social media pagina/site maken met alles over de verloren persoon. Paspoort,rijbewijs,birth and death certicates,social secuirty number,verzekering polis,loonstrookjes,heel veel fotos, alles maar alles scannen en op 'n webpagina plaatsen.
Je kan ook 'n internet campaign beginnen: FUCK YOU CLUES FORUM! of zoiets.
Zou zeker ook 'n hele goede therapie zijn om over je verlies te komen.
Als er zo veel duizenden 911 nabestanden zijn, je zou zeker ook heel veel steun van je lotgenoten krijgen.
Maar nee, daar hoor je helemaal niks over.

I was only 10 years old when my Daddy went to work and never came back.They never found his body because he was vaporised in a massive explosion.I saw it on TV at school.
I'd like to thank the US government for the completely understandable explanation of my Daddys death. God Bless America!

SURE!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160338306
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:10 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, sommigen haken al af na het lezen van enkele onjuistheden.

[..]

Iets met splinter, balk...

Maar wat zijn 'officiele sites' ?
Any site that supports the official story bedoel ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160339087
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als iemand gaat leugens vertellen over 't bestaan van 'n geliefde, ik zou 'n FB,social media pagina/site maken met alles over de verloren persoon. Paspoort,rijbewijs,birth and death certicates,social secuirty number,verzekering polis,loonstrookjes,heel veel fotos, alles maar alles scannen en op 'n webpagina plaatsen.
Of je haalt je schouders op en laat het gepeupel lekker praten op internet. Werkt nog veel beter. Zeker gezien dat volk toch al is overtuigd van hun gelijk. Het enige wat hij kan verwachten is nog meer hoax-geroep. Waarom zou iemand zich daarmee willen confronteren?

Heb je nu door dat je weer een "het is niet zoals ik het zou doen daarom is het verdacht" de wereld in slingert?
Conscience do cost.
pi_160339099
quote:

[..]

Tja, ik niet. Ik ga niet allemaal private zaken over mijn geliefde publiceren om een of andere gek (in mijn ogen) de mond te snoeren.

quote:
Heeft geen enkele zin. We hebben al screw loose change, screw 911 mysteries, screw 911 in plane site, screw september clues..
Wat levert het op? Niets, degenen die in er in geloven denken dat de makers van de anti-site ook in het complot zitten en de makers raken op een gegeven moment hun woede kwijt, gaan verder met hun leven en de site verdwijnt van internet.

quote:
Als er zo veel duizenden 911 nabestanden zijn, je zou zeker ook heel veel steun van je lotgenoten krijgen.
Tja, hoe verklaar je dat dan? Als zo'n september clues het bij het rechte eind heeft, waarom krijgt die dan niet al die nabestaanden mee?

quote:
I was only 10 years old when my Daddy went to work and never came back.They never found his body because he was vaporised in a massive explosion.I saw it on TV at school.
I'd like to thank the US government for the completely understandable explanation of my Daddys death. God Bless America!

SURE!
Tja, kijk naar de Bijlmerramp: ze weten nog steeds niet hoeveel mensen omgekomen zijn omdat de lichamen volledig verbrand zijn en er ook illegalen in de flats woonden...
Dus ja, dat er niets terug gevonden is is inderdaad te verklaren.
En aangezien die 25-jarige uit je voorbeeld zich niet verenigt met alle andere nabestaanden en september clues een boost geeft kun je je afvragen waarom ze dat niet doen en wat dat zegt over september clues.
En het gekke is dat je daarop blijft steken. Je blijft je verwonderen waarom de nabestaanden niet op internet van de daken schreeuwen om een nieuw onderzoek of dat het een inside job betreft, maar je komt daar niet in verder.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 13:46:01 #232
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160339122
quote:

[..]

SURE!
Joh je hebt gelijk hoor, met jou zijn daar inmiddels heel veel mensen van overtuigd. Wat kan jou het bommen als een paar van die gasten hier op dat forum daar niet aan willen en steeds tegengas geven op welke hoax dan ook? Just let them, I don't give a rats ass ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_160339151
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Any site that supports the official story bedoel ik.
Dat is ook wel weer heel zwartwit.
Stel dat ik een site maak waarin ik de officiele uitleg steun en ik zet die bomvol fouten, dan zal de nabestaande hetzelfde doen als bij september clues: het negeren. Misschien heb ik de mazzel dat ze reageren en mij op fouten wijzen, maar gezien de wijze waarop iedereen op truther fora wordt afgeblaft zodra je niet reageert in de lijn van een inside job verwacht ik niet dat ze die moeite nog nemen.
pi_160339161
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Joh je hebt gelijk hoor, met jou zijn daar inmiddels heel veel mensen van overtuigd.
Vele mensen zij ook overtuigd dat hij onzin praat dus dat is ook mooi weer beslecht.
quote:
Wat kan jou het bommen als een paar van die gasten hier op dat forum daar niet aan willen en steeds tegengas geven op welke hoax dan ook? Just let them, I don't give a rats ass ;)
Blijf vooral herhalen hoe weinig het je uitmaakt. Hoe meer je dat zegt hoe sterker die bewering is 8-)
Conscience do cost.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:00:28 #235
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160339542
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Vele mensen zij ook overtuigd dat hij onzin praat dus dat is ook mooi weer beslecht.

[..]

Blijf vooral herhalen hoe weinig het je uitmaakt. Hoe meer je dat zegt hoe sterker die bewering is 8-)
Veel mensen op dit forumpje ja, nogal wiedus daar zijn ze voor aanwezig, acte de presence toute de suite.

Wat betreft 9.11 zijn er heel veel mensen die de officiele versie naar fabeltjesland verwijzen daar is Tingo echt niet uniek in. En nee jullie overtuigen is het laatste waar ik me druk over maak laat staan dat ik daar tijd en energie in wil steken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_160339831
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Veel mensen op dit forumpje ja, nogal wiedus daar zijn ze voor aanwezig, acte de presence toute de suite.
Ook veel mensen op die andere forumpje ja.
quote:
Wat betreft 9.11 zijn er heel veel mensen die de officiele versie naar fabeltjesland verwijzen daar is Tingo echt niet uniek in.
Absoluut. Er zijn nog meer mensen die het officiele verhaal wel geloven dus als we jouw redenatie gebruiken kunnen we concluderen dat zij het bij het rechte eind hebben.
quote:
En nee jullie overtuigen is het laatste waar ik me druk over maak laat staan dat ik daar tijd en energie in wil steken.
Weet ik. Je wilt gewoon af en toe hier posten hoe stom het officiële verhaal is en dat "heel veel mensen er niet meer in geloven" gevolgd door een opmerking dat het je allemaal niets uitmaakt.

Maar dan wel meerdere malen per week als het even kan om -exact- te laten zien hoe weinig het je uitmaakt. Mensen moeten natuurlijk wel weten hoe weinig het je uitmaakt en de beste manier om dat te doen is door het oneindig te herhalen.
Conscience do cost.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:11:45 #237
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160339868
quote:

[..]

SURE!
En dan komt er iemand langs die alsnog zegt dat je dat allemaal verzonnen hebt, je de boel belazerd en waarom je voor de evil overheid werkt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160344210
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Joh je hebt gelijk hoor, met jou zijn daar inmiddels heel veel mensen van overtuigd. Wat kan jou het bommen als een paar van die gasten hier op dat forum daar niet aan willen en steeds tegengas geven op welke hoax dan ook? Just let them, I don't give a rats ass ;)
'Tis 'n heel andere cultuur ,rouwende in 't VS heel anders is hoor' HAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Amerikanen zijn allemaal zo burgerlijk,bescheiden,braaf,verlegen dat ze zullen nooit niks over zeggen. :)
Aardig volk over 't algemeen vind ik, maar some of them would sue your ass for pissing on their lawn.
pi_160344253
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En dan komt er iemand langs die alsnog zegt dat je dat allemaal verzonnen hebt, je de boel belazerd en waarom je voor de evil overheid werkt.
Prove them wrong. Er zijn wetten tegen.
pi_160344651
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Prove them wrong.
Ignore them. Nog stukken eenvoudiger.
Conscience do cost.
pi_160344999
quote:

[..]

Prove them wrong.
Zinloos, elk bewijsstuk wordt toch van tafel geveegd.
Gewoon negeren werkt het beste.
pi_160345110
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat betreft 9.11 zijn er heel veel mensen die de officiele versie naar fabeltjesland verwijzen
Heel veel is uiteraard een subjectief gegeven.
Maar zoals dit forum bewijst, als je ze daarover vragen gaat stellen, dan blijkt dat hun ongeloof gebaseerd is op onjuiste informatie.
daardoor is de beweging tegenwoordig ook slechts een schim in vergelijking met 10 jaar geleden.
Kijk naar AE911truth: ze hebben weer een nieuw boek uit, geen hond die je er over hoort.
Of Loose Change: het volgende deel is uit, maar trekt geen aandacht.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:42:33 #243
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160345492
quote:

[..]

Prove them wrong. Er zijn wetten tegen.
Waarom zou je, als daar toch niet naar geluisterd wordt?

Als ik morgen voor je deur sta, en je kom vertellen dat je opa nep was en nooit gestaan heeft, en je voor leugenaar en overheid marionet uitmaak neem je me toch ook niet serieus?
Onikaan ni ov dovah
pi_160345734
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:25 schreef Wantie het volgende:

[..]

Zinloos, elk bewijsstuk wordt toch van tafel geveegd.
Gewoon negeren werkt het beste.
Niet waar.
Ze gaan niet weg hoor,
pi_160345844
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom zou je, als daar toch niet naar geluisterd wordt?

Als ik morgen voor je deur sta, en je kom vertellen dat je opa nep was en nooit gestaan heeft, en je voor leugenaar en overheid marionet uitmaak neem je me toch ook niet serieus?
Zoals ik al zei - er zijn wetten.
Ligt eraan de omstandigheden....als m'n Opas z'n dood wat te maken met 'n grote rechtzaak/terrorist aanval was.
Either way - je zou van me 'n flinke tik op je kanis krijgen.
pi_160345863
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet waar.
Ze gaan niet weg hoor,
klopt, maar als je ze negeert heb je er verder geen last van.
En wie weet krijgen ze later een andere hobby.
pi_160345931
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ligt eraan de omstandigheden....als m'n Opas z'n dood wat te maken met 'n grote rechtzaak/terrorist aanval was.
Ja dat zou JIJ doen. Maar de wereld bestaat niet uit alleen maar Tingo he.

Als je het nu nog niet snapt dan geef ik het op.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 18:10:14 #248
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160346085
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

De wet gaat je hier niet in helpen. En nee dat ligt niet aan de omstandigheden, dat weet je zelf ook wel.
Onikaan ni ov dovah
pi_160346300
precies,de wet beschermt je niet tegen lieden die het bestaan van een persoon ontkennen.
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 18:29:47 #250
249559 crew  Lavenderr
pi_160346422
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:23 schreef Wantie het volgende:
precies,de wet beschermt je niet tegen lieden die het bestaan van een persoon ontkennen.
Die kan je dus zoals jij zei beter negeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')