Het is goed dat hij onder Van Gaal speelt, daarom hoop ik oprecht dat Louis nog wat langer bij United blijft. Die laat hem in ieder geval regelmatig spelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eens hoor. Depay heeft echt wel wat meer potentie als sommige hier roepen. Punt is wel dat hij op veel vlakken de schijn tegen heeft.
Subtop? Geen absolute top?quote:Maar goed, United draait gewoon heel slecht en het is als buitenspeler lastig om je daar onderuit te voetballen. Hij is ook nog jong, dat helpt hem nu ook even niet.
Uiteindelijk vindt hij wel een club in de Europese subtop waar hij tot zijn recht komt.
(Verkeerde topic)quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is goed dat hij onder Van Gaal speelt, daarom hoop ik oprecht dat Louis nog wat langer bij United blijft. Die laat hem in ieder geval regelmatig spelen.
Maar wat die jongen op technisch vlak laat zien is af en toe echt geweldig. Ik weet nog steeds niet aan wiens speelstijl hij doet denken. Ronaldo is het ook niet echt. (Dat is ook wel weer het mooie, elke voetballer heeft zijn eigen techniek en speelstijl) Het is alleen allemaal nog veel te wisselvallig, en het is hem ook wel kwalijk te nemen dat hij bij Oranje 1,5 jaar lang zo waardeloos heeft gespeeld.
[..]
Subtop? Geen absolute top?
Mij boeit het ook niet hoor, maar er zijn hier soms wel eens zeikerds.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Oh, mijn fout. Had ik serieus niet door dit keer
Zou ook zo saai worden. Zoals Badder al aangaf, als 1 club jarenlang domineert dan is dat meestal slecht voor de competitie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:32 schreef PSVCL het volgende:
ADO moet geen probleem zijn , in het begin de 6e versnelling erin knallen zoals tegen Almelo thuis en het komt wel goed.
Verwacht een ouderwetse 5/6-0.
Zonde dat we in die tijd geen normale verdedigers hadden anders zaten we nu op 11 kampioenschappen op een rij.
Toch zou ik er geen problemen mee hebben als die club dan PSV is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zou ook zo saai worden. Zoals Badder al aangaf, als 1 club jarenlang domineert dan is dat meestal slecht voor de competitie.
Gebeurde bijvoorbeeld ook bij Lyon tot een of andere mafketel besloot om van een PSG een grote club te maken.
Dat is wat kortzichtig. Hoe leuk is het tiende kampioenschap op rij nog? En wat zijn de internationale gevolgen voor het Nederlandse voetbal als de competitie nog verder verzwakt?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch zou ik er geen problemen mee hebben als die club dan PSV is.
Het is maar net hoe je het bekijkt. De Duitse competitie is niet zwakker geworden, wel? Daarnaast is PSV een garantie voor puntjes sprokkelen voor de coefficienten, dat lijkt me een competitie juist ten goede te komen..quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is wat kortzichtig. Hoe leuk is het tiende kampioenschap op rij nog? En wat zijn de internationale gevolgen voor het Nederlandse voetbal als de competitie nog verder verzwakt?
Bundesliga heeft 4 verschillende kampioenen gehad de afgelopen 10 jaar, dus waar heb je het over? Bayern heeft volgens mij in de recente historie nog nooit vaker dan 3x op rij de titel gepakt. Als ze het uberhaupt al ooit vaker hebben gehaald.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:57 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het bekijkt. De Duitse competitie is niet zwakker geworden, wel? Daarnaast is PSV een garantie voor puntjes sprokkelen voor de coefficienten, dat lijkt me een competitie juist ten goede te komen..
Jezus Christus...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:57 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het bekijkt. De Duitse competitie is niet zwakker geworden, wel? Daarnaast is PSV een garantie voor puntjes sprokkelen voor de coefficienten, dat lijkt me een competitie juist ten goede te komen..
Ja, er serieus op ingaan is eigenlijk al te veel eer. De korte termijn heerst bij deze jongen in de herinnering.quote:
Ik bedoel dus in de CL hè, dus stel dat (lekker hypothetisch) PSV inderdaad ieder jaar eerste zou worden en dus ieder jaar aan de CL mee doet. Er zullen over de afgelopen +- 11 jaar wellicht 15 clubs zijn geweest die meer punten sprokkelden dan PSV in de CL in de jaren dat wij daarin actief waren.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, er serieus op ingaan is eigenlijk al te veel eer. De korte termijn heerst bij deze jongen in de herinnering.
De Duitse competitie heeft wel veen van zijn glans verloren hoor. Toen Dortmund kampioen werd groeide de belangstelling voor de Bundesliga. Veel mensen haken nu weer af.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:57 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Sinds die tijd zit de Bundesliga inderdaad ongeveer in de lift, dus vandaar ook mijn punt. Sindsdien vind ik de Duitse competitie veel sterker geworden, daar doet het machtsvertoon van Bayern geen afbreuk aan. Of dat laatste het geval is, dat weet ik niet, maar in Europa heeft Duitsland het nog nooit zo goed gedaan als de afgelopen jaren..quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De Duitse competitie heeft wel veen van zijn glans verloren hoor. Toen Dortmund kampioen werd groeide de belangstelling voor de Bundesliga. Veel mensen haken nu weer af.
Ze hebben wel enorm veel goeie subtopclubs inderdaad, die vooral in de EL punten pakken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:32 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Sinds die tijd zit de Bundesliga inderdaad ongeveer in de lift, dus vandaar ook mijn punt. Sindsdien vind ik de Duitse competitie veel sterker geworden, daar doet het machtsvertoon van Bayern geen afbreuk aan. Of dat laatste het geval is, dat weet ik niet, maar in Europa heeft Duitsland het nog nooit zo goed gedaan als de afgelopen jaren..
Zie: http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/crank2016.html
Je overdrijft de hegemonie van Bayern in de Bundesliga. Zoals gezegd, de situatie in Duitsland is onmogelijk te vergelijken met een hypothetische situatie waarin PSV 11 jaar op rij kampioen wordt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:32 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Sinds die tijd zit de Bundesliga inderdaad ongeveer in de lift, dus vandaar ook mijn punt. Sindsdien vind ik de Duitse competitie veel sterker geworden, daar doet het machtsvertoon van Bayern geen afbreuk aan. Of dat laatste het geval is, dat weet ik niet, maar in Europa heeft Duitsland het nog nooit zo goed gedaan als de afgelopen jaren..
Zie: http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/crank2016.html
PSV > Real Madridquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:10 schreef tja77 het volgende:
Real kan de 0 niet houden tegen Atletico
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |