Ik heb er zeker vertrouwen in, ben gewoon ongeduldigquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in Gerbrands, en waarom zou er iets naar buiten moeten komen?
Da gebeurd nooit bij PSV .
Hij komt gewoon met een topdeal aanzetten aan het eind van het seizoen , let maar op.
Het feit dat het nieuws al een paar keer is beloofd op een bepaald moment en dan niet volgt is natuurlijk geen teken dat het soepel loopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb er zeker vertrouwen in, ben gewoon ongeduldig.
Toon speelt de partijen tegen elkaar uit voor een maximaal bedrag.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het feit dat het nieuws al een paar keer is beloofd op een bepaald moment en dan niet volgt is natuurlijk geen teken dat het soepel loopt.
Nadat PSV de schaal heeft gepakt en weer CL gaat spelen , melden er zich sowieso weer kandidaten .quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb er zeker vertrouwen in, ben gewoon ongeduldig.
CL exposure zal zeker helpen. Hoeveel mensen hebben de wedstrijd tegen Atletico wel niet gezien (jammer dat het voor de neutrale kijker een zaadpot was alleenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nadat PSV de schaal heeft gepakt en weer CL gaat spelen , melden er zich sowieso weer kandidaten .
Misschien wacht PSV daar op en heeft het die andere achter de hand.
Geduld hebben.
Dat is veel te laat om alle merchandise nog op tijd klaar te hebben. De interne deadline ligt volgens mij ergens begin April.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nadat PSV de schaal heeft gepakt en weer CL gaat spelen , melden er zich sowieso weer kandidaten .
Misschien wacht PSV daar op en heeft het die andere achter de hand.
Geduld hebben.
Daar zeg je wel wat. Die sponsoren moeten maar evenveel vertrouwen in een kampioenschap hebben als wij, anders zijn ze PSV niet waardig ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is veel te laat om alle merchandise nog op tijd klaar te hebben. De interne deadline ligt volgens mij ergens begin April.
Het is geen kwestie van even een paar shirtjes drukken nadat het bekend is,
Definieer 'topdeal'. Het wordt natuurlijk wel altijd gebrácht alsof het een topdeal is, ook al zou het de helft van het huidige bedrag zijn dat je beurtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in Gerbrands, en waarom zou er iets naar buiten moeten komen?
Da gebeurd nooit bij PSV .
Hij komt gewoon met een topdeal aanzetten aan het eind van het seizoen , let maar op.
Gerbrands heeft het streefbedrag al naar buiten gebracht. En iedereen weet wat een normaal bedrag is voor een topclub in Nederland.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Definieer 'topdeal'. Het wordt natuurlijk wel altijd gebrácht alsof het een topdeal is, ook al zou het de helft van het huidige bedrag zijn dat je beurt
Maar goed, wanneer is het dan een topdeal? Als er per saldo het dubbele overblijft, 1,5 keer, 1,25?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 06:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gerbrands heeft het streefbedrag al naar buiten gebracht. En iedereen weet wat een normaal bedrag is voor een topclub in Nederland.
Vergeet trouwens niet dat Philips de komende jaren ook een enorme subsponsor blijft. De kans dat PSV er per saldo op vooruit gaat is enorm, want zo veel betaalde Philips niet voor het hoofdsponsorschap.
topdeal als het meer oplevert dan de shirtsponsor van ajaxquote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar goed, wanneer is het dan een topdeal? Als er per saldo het dubbele overblijft, 1,5 keer, 1,25?
Wat juicht die Scamacca raar..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:46 schreef BadderHaring het volgende:
PSV onder 17 van Ajax gewonnen met 3-1.
2x Piroe
1x Scamacca (pingel)
twitter:p_tensen twitterde op zaterdag 05-03-2016 om 12:33:27Ruststand #psv B1 vs. #ajax B1 1-0 ( @iamscamacca ) https://t.co/jENj31g49a reageer retweet
Moeilijk vergelijken omdat Ajax volgens mij verschillende sponsoren heeft voor de dames en de jeugdteams, als ik me niet vergis. Ziggo betaalt 8 miljoen voor Ajax 1, ABN nog zo'n 3 voor de andere teams. Samen is dat meer dan PSV voor alleen de voorkant gaat krijgen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
topdeal als het meer oplevert dan de shirtsponsor van ajax
Deed hij Italië al, iedereen wegduwen en ombeuken enzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat juicht die Scamacca raar..twitter:p_tensen twitterde op zaterdag 05-03-2016 om 12:33:27Ruststand #psv B1 vs. #ajax B1 1-0 ( @iamscamacca ) https://t.co/jENj31g49a reageer retweet
Dan doen ze het idd goed ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
topdeal als het meer oplevert dan de shirtsponsor van ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |