Wanneer werd iemand voor het laatst warm van een wedstrijd van Excelsior?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:46 schreef Sked het volgende:
Dit waren niet echt 45 minuten waar ik warm van werd
15 mei 2011quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer werd iemand voor het laatst warm van een wedstrijd van Excelsior?
als er nu een mooie affiche is oke, maar met deze wedstrijdenquote:
Dit zou heel goed niet de laatste wedstrijd van Fortuna kunnen zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:53 schreef Tchock het volgende:
Dit zou heel goed de laatste wedstrijd van Fortuna kunnen zijn.
En zonder Faber, denk dat ze dat nog meer gaan voelen dan het gebrek aan goals.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:55 schreef hafcfan het volgende:
Ik ben benieuwd nar NEC zonder Limbobwe en Santos volgend seizoen
Bedankt voor deze open deur.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit zou heel goed niet de laatste wedstrijd van Fortuna kunnen zijn
Redelijke clubkeeper voor dit niveau hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog nooit eerder gesproken woorden.
Ik heb hem behoorlijk vaak aan het werk gezien en zeker geen "geweldige" wedstrijden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Redelijke clubkeeper voor dit niveau hoor.
Nouja voor PEC vond ik dat indertijd wel een oke tweede doelman. Toen ze nog degradatiekandidaat geacht werden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb hem behoorlijk vaak aan het werk gezien en zeker geen "geweldige" wedstrijden.
Volgens mij heb je geen idee waar je over praat.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja voor PEC vond ik dat indertijd wel een oke tweede doelman. Toen ze nog degradatiekandidaat geacht werden.
Stuk beter dan bijvoorbeeld die Telgenkamp bij Heracles. Of nu de tweede keeper bij Excelsior, die Damen, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen idee waar je over praat.
NAC heeft een stadion en supporters voor de Eredivisie.quote:
Heb je wat aan met zo'n elftalquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NAC heeft een stadion en supporters voor de Eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |