Ach je noemt me wer achterlijk. Waarom zou ik met jou in discussie gaan?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee. Je hebt absoluut geen punt, je slaat de plank finaal mis. Er zijn genoeg issues met en terechte klachten over bepaalde (groepen) moslims, maar die van jou zijn er geen.
Het is gewoon totale bullshit wat je zegt dat iemand in NL wel zou kunnen dreigen met het omleggen van 20 mensen omdat hij moslim is, daar waar een niet-moslim dit niet kan. Als je dat echt gelooft ben je gewoon ECHT achterlijk.
Maar kom eens met argumenten die jouw gelijk bewijzen ipv dat ontwijkgedrag..
Ik mis nog de theorie over het vliegende spaghetti monsterquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee. Je hebt absoluut geen punt, je slaat de plank finaal mis. Er zijn genoeg issues met en terechte klachten over bepaalde (groepen) moslims, maar die van jou zijn er geen.
Het is gewoon totale bullshit wat je zegt dat iemand in NL wel zou kunnen dreigen met het omleggen van 20 mensen omdat hij moslim is, daar waar een niet-moslim dit niet kan. Als je dat echt gelooft ben je gewoon ECHT achterlijk.
Maar kom eens met argumenten die jouw gelijk bewijzen ipv dat ontwijkgedrag..
Lekker blijven ontwijken joh, kies maar lekker de makkelijke wegquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:35 schreef Reliekrover het volgende:
[..]
Ach je noemt me wer achterlijk. Waarom zou ik met jou in discussie gaan?
Intereseert me echt geen fuck watquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Lekker blijven ontwijken joh, kies maar lekker de makkelijke weg![]()
En ja, zolang je jezelf blijft gedragen als een achterlijke, blijf ik dit feit benoemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |