Ah, thanksquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:15 schreef Rezania het volgende:
Je kan het uit laten zetten, even je bank bellen.
TS is nogal lomp schijnt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:16 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, als je je pinpas gewoon erin schuift hoort zo'n chip het niet te doen.
Indien je dus niet onzorgvuldig bent geweest krijg je gewoon vergoed zonder eigen risico.quote:De kans is heel klein, maar met speciale apparatuur is het technisch mogelijk om uw rekeningnummer te achterhalen of betalingen tot ¤ 25 te doen. Bent u zorgvuldig omgegaan met uw bankpas? Dan geldt het eigen risico van ¤ 150 niet.
Ja nee niet dusquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:46 schreef CoolGuy het volgende:
Kun je overigens laten uitzetten, en geld wat van je rekening gehaald wordt op deze manier, onrechtmatig, daar is de bank voor verzekerd en dus krijg je dat van hun terug dacht ik.
Nee je kunt het niet uitzetten?quote:
aansprakelijkheidquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee je kunt het niet uitzetten?
Nee je wordt niet schadeloos gesteld bij misbruik?
Nee de bank is er niet voor verzekerd?
zo te zien op de site moet ik dus een nieuwe pas aanvragen als ik geen contactloos betalen wil.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
https://www.abnamro.nl/nl(...)etaalpas.html#veilig
Je hebt verschillende varianten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:57 schreef Nizno het volgende:
Maar goed om even op de situatie van TS terug te komen, als hij/zij de betaalpas niet tegen het apparaat heeft gehad is het wel vreemd natuurlijk dat er contactloos betaald is.
Je hoeft de pas ook niet per se tégen het apparaat te houdenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:57 schreef Nizno het volgende:
Maar goed om even op de situatie van TS terug te komen, als hij/zij de betaalpas niet tegen het apparaat heeft gehad is het wel vreemd natuurlijk dat er contactloos betaald is.
ik had al aangegeven dat ik ongelijk had.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die bedragen slaan prima ergens op.
[..]
Je hoeft de pas ook niet per se tégen het apparaat te houden
Dr is niks mis mee dat je ongelijk hebt. Wat wel jammer is is dat je direct hoog van de toren blaast terwijl je dus niet wist waar je over praattequote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik had al aangegeven dat ik ongelijk had.
Nizno heeft het ingelijst
en die discussie gaan we dus niet weer doen. Ik was idd die ene post vergeten en die is nu ook wegquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dr is niks mis mee dat je ongelijk hebt. Wat wel jammer is is dat je direct hoog van de toren blaast terwijl je dus niet wist waar je over praatte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |