dat was ook twee weken geledenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
En dan een ijsje halen bij Baccio in Mierlo. Wij kunnen niet
Denk t niet oeps! Ik pm je volgende week welquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:52 schreef Bloesem. het volgende:
Ja leuk Saskia! Heb je m'n nummer nog? Ik kan trouwens ook vaak op zaterdag.
Cho, ik weet even niet meer waar je woontMaar ik heb OV en een auto, dus ik kan altijd een keer jouw kant op komen op een goeie dag. Of halverwege meeten. Of zo. Maar dan moet je niet dat ene doen met die remmen wat je de vorige keer deed, ok?
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was ook twee weken geledendoen we nog wel een keer, hier zijn het momenteel ook roerige tijden
quote:Op maandag 14 maart 2016 20:55 schreef Cholula het volgende:
[..]
Ik woon echt totaal niet in je buurt, maar ik ben wel gek op kinderboerderijen en kopjes thee!
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:52 schreef Bloesem. het volgende:
Ja leuk Saskia! Heb je m'n nummer nog? Ik kan trouwens ook vaak op zaterdag.
Cho, ik weet even niet meer waar je woontMaar ik heb OV en een auto, dus ik kan altijd een keer jouw kant op komen op een goeie dag. Of halverwege meeten. Of zo. Maar dan moet je niet dat ene doen met die remmen wat je de vorige keer deed, ok?
Ik woon ongeveer halverwege en ik ben ook dol op kinderboerderijen, bos en thee!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:18 schreef Cholula het volgende:
Ik woon op de fantastisch mooie veluwe, maar ook in bezit van een auto ( met goede remmen nu) en ik ben ook heel goed met het ov.
ga je een keer mee naar de kinderboerderij?quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:27 schreef Malteser het volgende:
Zodra Utrecht of zuidelijker aangedaan wordt, haak ik ook graag aan.
Ja! Leuk!quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je een keer mee naar de kinderboerderij?
ja, voor mij wel. Al kunnen we vast wel een keer iets fixenquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Als jullie naar de kinderboerderij in G gaan dan wil ik ook wel aansluiten! Al vrees ik een beetje voor een werkdagenconflict, doordeweeks zou het om een donderdag gaan denk ik he?
Jaa leuk, kinderboerderij in Utje dan? Wanneer?quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:08 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik woon ongeveer halverwege en ik ben ook dol op kinderboerderijen, bos en thee!![]()
Als het in Utje is op een dag dat ik kan, haak ik graag aan!quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:47 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Jaa leuk, kinderboerderij in Utje dan? Wanneer?
Cassandra, ik kan ook een keer jouw kant op komen met de auto? Of halverwege inderdaad.. PM/FB gerust
Ja tof! Kinderboerderijen in die fijne stad!quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:47 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Jaa leuk, kinderboerderij in Utje dan? Wanneer?
Cassandra, ik kan ook een keer jouw kant op komen met de auto? Of halverwege inderdaad.. PM/FB gerust
Lijkt me leukquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:22 schreef Burdie het volgende:
Wie gaat er binnenkort mee naar het Nijntje museum? Liefst op een donderdag of vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |