ik kan alleen de 7e, moet dan wel al om 16 uur in Delft terug zijn.
 ik kan alleen de 7e, moet dan wel al om 16 uur in Delft terug zijn.

Dus ik zal nog vaker een oproepje doen hiervoor denk ik, ik ken verder niet zoveel mensen die doordeweeks naar Artis kunnen. Dus Sas, als je nu niet meekunt dan vast een volgende keer. Maar wie weet melden zich straks tientallen mensen die allemaal op maandag kunnen.
 Dus ik zal nog vaker een oproepje doen hiervoor denk ik, ik ken verder niet zoveel mensen die doordeweeks naar Artis kunnen. Dus Sas, als je nu niet meekunt dan vast een volgende keer. Maar wie weet melden zich straks tientallen mensen die allemaal op maandag kunnen. 

MB kan woensdag 17 maart misschien en Cassandra komt als het niet te koud is. Stel dat het die dag nou toevallig erg koud is en MB toch niet kan, dan ben ik nog in mijn eentje. Dus vandaar mijn suggestie voor een vrijdag.
 MB kan woensdag 17 maart misschien en Cassandra komt als het niet te koud is. Stel dat het die dag nou toevallig erg koud is en MB toch niet kan, dan ben ik nog in mijn eentje. Dus vandaar mijn suggestie voor een vrijdag.

woensdag met de negen maanden beurs vier uur over de terug reis gedaan waarvan een groot gedeelte in de kou, is gewoon geen pretje
 woensdag met de negen maanden beurs vier uur over de terug reis gedaan waarvan een groot gedeelte in de kou, is gewoon geen pretje   

)
 )

quote:
quote:
quote:
quote:

Vaak wel trouwens op vrijdag, maar die dan net weer niet.
 Vaak wel trouwens op vrijdag, maar die dan net weer niet.

alleen niet komende do & vrij, maar volgende week of later kan ik wel.
 alleen niet komende do & vrij, maar volgende week of later kan ik wel.

Ik woon echt totaal niet in je buurt, maar ik ben wel gek op kinderboerderijen en kopjes thee!quote:Op maandag 14 maart 2016 16:46 schreef Bloesem. het volgende:
Zijn er moeders omgeving 071 die met mij een kop thee willen drinken/een kinderboerderij willen bezoeken/een wandeling willen maken op donderdag of vrijdag? Dat zijn mijn alleen-met-mini dagen en ik wil graag dingetjes gaan doen op die dagen (maar een beetje voorzichtig beginnen)

Maar ik heb OV en een auto, dus ik kan altijd een keer jouw kant op komen op een goeie dag. Of halverwege meeten. Of zo. Maar dan moet je niet dat ene doen met die remmen wat je de vorige keer deed, ok?
 Maar ik heb OV en een auto, dus ik kan altijd een keer jouw kant op komen op een goeie dag. Of halverwege meeten. Of zo. Maar dan moet je niet dat ene doen met die remmen wat je de vorige keer deed, ok?  

En dan een ijsje halen bij Baccio in Mierloquote:Op maandag 29 februari 2016 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
Mits het niet regent ga ik donderdagochtend met Mauwtje naar de kinderboerderij Geldrop . Rond een uurtje of tien. Mochten er moeders uit de directe omgeving aan willen haken: gezellig!
 . Wij kunnen niet
 . Wij kunnen niet   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |