Ja, prima dat ze dat van de afgelopen 5 maanden terug willen, maar boete en fraudeurquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
ah damn, daar ga je al ja, je had dan zelf moeten aangeven dat je weer werkt.. Want nu zien ze je andere inkomsten en dan ben je le lul. * houdjemond vloekt
Ja joh, aanstellert!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, prima dat ze dat van de afgelopen 5 maanden terug willen, maar boete en fraudeurman man
maar me een dag voor een zware operatie verplichten langs te komen voor sollicitaties, och, da's humaan zat
Ja ach, we hebben het maar te slikken hè.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja joh, aanstellert!
Nee even serieus, het slaat toch nergens meer op, *wijst naar probleemwijken en andere minderheden en leugenaars* ga die even lekker pesten
Ja prima dat ze die 5 maanden terug willen, maar dat labeltje bevalt me niet zo en die eventuele boete ook nietquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:04 schreef deadprez het volgende:
Damn toot.Fucked up, maar ik ben bang dat je ook echt gewoon de lul bent. Dat soort instanties zijn echt belachelijk streng.
Nee kan ik me voorstellen. Sterkte man.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja prima dat ze die 5 maanden terug willen, maar dat labeltje bevalt me niet zo en die eventuele boete ook nietmaar goed, eerst maar afwachten
'Ga maar minderheden pesten'?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja joh, aanstellert!
Nee even serieus, het slaat toch nergens meer op, *wijst naar probleemwijken en andere minderheden en leugenaars* ga die even lekker pesten
Het is de schuld van de Rabobank.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee kan ik me voorstellen. Sterkte man.
hehehquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank.
Nee joh, was een verwijzing naar het programma: "probleemwijken", dat Toto ongetwijfeld meteen begreepquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Ga maar minderheden pesten'?
Waar slaat dat nou weer op?
Willen jullie het even beamen dat dat programma echt bestond? Nu heb ik het gedaanquote:
ja dat programma bestond echtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Willen jullie het even beamen dat dat programma echt bestond? Nu heb ik het gedaan
Ik beaam dit. Maar snap ook wel dat het behoorlijk raar over kan komen als je het programma niet kent.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Willen jullie het even beamen dat dat programma echt bestond? Nu heb ik het gedaan
Disclaimertje erin, te laat, maargoed, sorry allequote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik beaam dit. Maar snap ook wel dat het behoorlijk raar over kan komen als je het programma niet kent.
*patpatpat*quote:
Een klein fraudertje.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:16 schreef Toto69 het volgende:
Ik volg het niet meer
Ja ik ben een lompe sukkel (goh, dat was 4 jaar geleden ook al bekend op FOK!) maar geen fraudeur
Met mij wel, hoor. Maar kennelijk mag ik geen grappen maken.quote:
Da's aan mij gericht of? Want ik dacht dat je serieus wasquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met mij wel, hoor. Maar kennelijk mag ik geen grappen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |