Dat kan ik wel hebben hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:31 schreef Lienekien het volgende:
Het is goed. Hij was ook een beetje op het randje.
idd, nu al.quote:
Dank je wel voor de lieve woordenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik hops daar zo binnen met mijn shirt omhoog hoor, geen probleem. Wat dat betreft is het echt /care.
Ik snap die drempel wel denk ik, staat toch "raar" om binnen te rollen incluis sonde, ookal weten "wij" dat je prima kan eten.
Maar goed om te lezen dat je lekker verwend bent en dat je een fijne dag hebt gehad, verdien je ook!
Gatverquote:Op zaterdag 27 februari 2016 05:32 schreef vannelle het volgende:
En ik ben nog steeds wakker, heb veel pijn en zie enorm op tegen de komende week.
Het is blijkbaar voorjaarsvakantie of zo en daardoor zijn beide kinderen een hele week hier.
Ik ben er bang voor dat ik door mijn pijn verkeerd reageer en daardoor de kinderen benadeel.
Kan nooit de bedoeling zijn toch?
Ik heb voorgesteld om morgen iets leuks te gaan doen zodat de vakantie met een positieve insteek begint.
Hopelijk red ik dat ook, we zullen het zien.....
En ik typ IK valt me op.
Terwijl het leven als het goed is met meerdere mensen te maken heeft, ben ik egocentrisch?
Zo ja dan moet dat onmiddelijk veranderen.
Als er één ding is waar je je niet druk om moet maken als chronisch zieke zijn het brieven van instanties. Helaas zijn het bijna altijd standaard brieven waarin gewoon de meest idiote dingen staan doordat daarin niet wordt gekeken naar persoonlijke omstandigheden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:30 schreef houdjemond het volgende:
Ik had een brief in de brievenbus vanmiddag, een hele dikke.
Knuffel terug.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:24 schreef LPFAN het volgende:
Knuffel voor iedereen!
Prikken ging goed! Alleen dat wondje nog steeds... Bloeden weer gisterword helemaal gek ervan.
Complimenten voor je post, je omschrijft het echt heel goed vind ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als er één ding is waar je je niet druk om moet maken als chronisch zieke zijn het brieven van instanties. Helaas zijn het bijna altijd standaard brieven waarin gewoon de meest idiote dingen staan doordat daarin niet wordt gekeken naar persoonlijke omstandigheden.
"Problemen" ontstaan meestal pas als één of ander ambtenaar op basis van gebrek aan kennis gaat beoordelen dat je best kunt/kon werken of soms ook dat je niet kunt werken terwijl je dat wel wil en kunt. Wat voor mij altijd het beste heeft gewerkt is hun goed vertellen wat de beperkingen zijn en ook wat extra uitleg geven over de ziekte en daarnaast zorgen dat de sfeer goed is dus niet boos zijn op gemeente, ambtenaar of UWV tenzij de ambtenaar zelf gaat mopperen op de eigen instantie en regels. Met stroop vang je meer vliegen dan met azijn. Natuurlijk scheelt het ook als je zelf een goede kennis hebt van de regels.
Verder blijft het een volstrekt idioot systeem maar dat hebben de meeste ambtenaren ook wel door alleen begrijpt men er in de politiek maar weinig van.
Wauw, thanks! Hele wijze woorden en goede tips!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als er één ding is waar je je niet druk om moet maken als chronisch zieke zijn het brieven van instanties. Helaas zijn het bijna altijd standaard brieven waarin gewoon de meest idiote dingen staan doordat daarin niet wordt gekeken naar persoonlijke omstandigheden.
"Problemen" ontstaan meestal pas als één of ander ambtenaar op basis van gebrek aan kennis gaat beoordelen dat je best kunt/kon werken of soms ook dat je niet kunt werken terwijl je dat wel wil en kunt. Wat voor mij altijd het beste heeft gewerkt is hun goed vertellen wat de beperkingen zijn en ook wat extra uitleg geven over de ziekte en daarnaast zorgen dat de sfeer goed is dus niet boos zijn op gemeente, ambtenaar of UWV tenzij de ambtenaar zelf gaat mopperen op de eigen instantie en regels. Met stroop vang je meer vliegen dan met azijn. Natuurlijk scheelt het ook als je zelf een goede kennis hebt van de regels.
Verder blijft het een volstrekt idioot systeem maar dat hebben de meeste ambtenaren ook wel door alleen begrijpt men er in de politiek maar weinig van.
Wat een dom mens... dik plaat voor der kopquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:22 schreef vannelle het volgende:
Sowieso zijn die instanties een lachertje.
Ik heb ook een reïntegratietraject moeten volgen en die gesprekken waren gewoon ronduit belachelijk.
Op de vraag wat ik voor werk deed zei ik dat ik op een reachstacker en op de vrachtwagen reed.
Haar vertaling: Ah, een heftruck dus.
Zoek maar eens op reachstacker, ding van 92.000 kilo eigen gewicht dat 46.000 kilo kan tillen.
En dat noemde ze dus een heftruck.....
Bevestiging van het feit dat ze geen enkel benul van werken heeft duurde niet lang.
Want ze vroeg op mijn antwoord "vrachtwagenchauffeur" Of ik een ECHTE vrachtwagen bedoelde.
Nee, ik reed een Tonka.![]()
En ze had vacatures voor me gezien, zou vrachtwagenchauffeur niks voor mij zijn?
Godsamme mens, welk beroep kan ik niet meer doen waardoor ik hier zit?
Taxidermist leek haar ook wel geschikt voor mij.
Ik ben een beetje boos geworden, zoveel domheid is gewoon niet te te harden.
En daarna kreeg ik nog eens de vraag waarom ik vaak negatief reageerde, wat is er met mij aan de hand?
Toen ik daar duidelijk antwoord op gaf zagen ze dat ook als negatief gedrag want zelf deden ze alles goed. Volgens eigen zeggen dan.
Het laatste contact was dat ze mij er uit gooiden. Logisch als je idd alleen van succesverhalen houdt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:22 schreef vannelle het volgende:
Sowieso zijn die instanties een lachertje.
Ik heb ook een reïntegratietraject moeten volgen en die gesprekken waren gewoon ronduit belachelijk.
Op de vraag wat ik voor werk deed zei ik dat ik op een reachstacker en op de vrachtwagen reed.
Haar vertaling: Ah, een heftruck dus.
Zoek maar eens op reachstacker, ding van 92.000 kilo eigen gewicht dat 46.000 kilo kan tillen.
En dat noemde ze dus een heftruck.....
Bevestiging van het feit dat ze geen enkel benul van werken heeft duurde niet lang.
Want ze vroeg op mijn antwoord "vrachtwagenchauffeur" Of ik een ECHTE vrachtwagen bedoelde.
Nee, ik reed een Tonka.![]()
En ze had vacatures voor me gezien, zou vrachtwagenchauffeur niks voor mij zijn?
Godsamme mens, welk beroep kan ik niet meer doen waardoor ik hier zit?
Taxidermist leek haar ook wel geschikt voor mij.
Ik ben een beetje boos geworden, zoveel domheid is gewoon niet te te harden.
En daarna kreeg ik nog eens de vraag waarom ik vaak negatief reageerde, wat is er met mij aan de hand?
Toen ik daar duidelijk antwoord op gaf zagen ze dat ook als negatief gedrag want zelf deden ze alles goed. Volgens eigen zeggen dan.
Het laatste contact was dat ze mij er uit gooiden. Logisch als je idd alleen van succesverhalen houdt.
Die plaat had ik graag persoonlijk aangebracht. Met een aanloop.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:24 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Wat een dom mens... dik plaat voor der kop
Dit was idd echt belachelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]sjezus. Dan voel je je toch al helemaal niet serieus genomen?
ik snap best dat er controle moet zijn omdat er veel misbruik werd en word gemaakt van uitkerende instanties, maar leef en lees je even in lijkt mij.
Gelijk heb je dat je er wat van hebt gezegd hoor, ik zou dit soort stupide mensen ook heel slecht trekken op dit moment
Heb je nog beetje kunnen slapen trouwens?
Oh sorry helemaal vergeten te reageren! Gelijk ff doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die plaat had ik graag persoonlijk aangebracht. Met een aanloop.
Heb je mijn PM nou eigenlijk gekregen of niet?
[..]
Dit was idd echt belachelijk.
Al zullen er ook wel betere bedrijven bestaan maar die heb ik helaas nog niet meegemaakt en gezien de huidige situatie gaat dat ook niet gebeuren.
Slapen was weer eens ronduit kut, hooguit een uurtje of 4 vannacht.
Positieve daar aan is dat het vanavond zeker weten beter gaat lukken!
Grrrrr...........quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oh sorry helemaal vergeten te reageren! Gelijk ff doen.
Positief bekijken inderdaad !quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die plaat had ik graag persoonlijk aangebracht. Met een aanloop.
Heb je mijn PM nou eigenlijk gekregen of niet?
[..]
Dit was idd echt belachelijk.
Al zullen er ook wel betere bedrijven bestaan maar die heb ik helaas nog niet meegemaakt en gezien de huidige situatie gaat dat ook niet gebeuren.
Slapen was weer eens ronduit kut, hooguit een uurtje of 4 vannacht.
Positieve daar aan is dat het vanavond zeker weten beter gaat lukken!
Je weet iig waaróm je doodop bent en je hebt denk ik de tijd aan jezelf.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Positief bekijken inderdaad !tis best lekker weer dus heb m'n ramen maar even opengegooid, ben echt dood-op, belachelijk
Aawh lief!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je weet iig waaróm je doodop bent en je hebt denk ik de tijd aan jezelf.
Daarom vind ik het ook niet belachelijk. Ik denk zelfs dat jij beter omgaat met je situatie dan andere mensen zouden kunnen.
Geen idee of je daarom trots bent op jezelf maar ik ben dat wel!
Lekker bezig! Even wat frisse lucht doet iedereen hier ook goed denk ikquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zó herkenbaar!. Inmiddels vandaag al buiten wezen rollen en weer een keer op de fiets gestapt en een klein rondje gereden, voelt zo goed!
Frisse lucht is zo fijnquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lekker bezig! Even wat frisse lucht doet iedereen hier ook goed denk ik!
Is je pijn weer een beetje draagbaar?
Ik kan me je boosheid goed voorstellen hoor, het is ook zo herkenbaar helaasquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Aawh lief!
Ik denk dat ik inderdaad trots zou moeten zijn en ik voel me ook niet schuldig ofzo dat ik de hele dag in m'n bed ga liggen hangen, maar ben ergens gewoon boos op mijn lichaam.
Aan de andere kant weet ik dat ik er niks aan kan doen en dat druk maken geen zin heeft dus ik accepteer het maar, hoewel ik dat dus nog best wel moeilijk vind.
Ook als je bijvoorbeeld op Facebook mensen allemaal dingen ziet doen alsof het niks is bijvoorbeeld ik roep even wat " lekker gesport, zo even werken en daarna shoppen en eten met die en die" dan ben ik gewoon jaloers en denk ik van dat wil ik ook, maar zulke "normale" dingen zou ik echt moeten uitsmeren over een week of 2
Schuldig voelen moet je ook absoluut niet doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Aawh lief!
Ik denk dat ik inderdaad trots zou moeten zijn en ik voel me ook niet schuldig ofzo dat ik de hele dag in m'n bed ga liggen hangen, maar ben ergens gewoon boos op mijn lichaam.
Aan de andere kant weet ik dat ik er niks aan kan doen en dat druk maken geen zin heeft dus ik accepteer het maar, hoewel ik dat dus nog best wel moeilijk vind.
Ook als je bijvoorbeeld op Facebook mensen allemaal dingen ziet doen alsof het niks is bijvoorbeeld ik roep even wat " lekker gesport, zo even werken en daarna shoppen en eten met die en die" dan ben ik gewoon jaloers en denk ik van dat wil ik ook, maar zulke "normale" dingen zou ik echt moeten uitsmeren over een week of 2
Dat is zeker beter jaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:28 schreef LPFAN het volgende:
WoeiNet ff naar de Action geweest, en ze hebben douchepleisters
Normaal moet ik ze bij de etos kopen voor 5 euro per 4 stuks, Action heeft ze voor 1,70 per 5 stuks! Heel erg blij mee!
Nee omdat ik ze gebruik bij zwemmen en ik dat officieel niet magquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat is zeker beter ja
Worden die dingen niet vergoedt dan?
Aha oké op die fiets. Maar dan scheelt het iig al dat ze daar zo goedkoper zijn iddquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:13 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee omdat ik ze gebruik bij zwemmen en ik dat officieel niet magKan ze wel gratis meekrijgen van dialyse maar die plakken voor geen meter.
Ja idd! Ze hebben ze nog niet lang want keek laatst nog.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Aha oké op die fiets. Maar dan scheelt het iig al dat ze daar zo goedkoper zijn idd
Mooi!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:28 schreef LPFAN het volgende:
WoeiNet ff naar de Action geweest, en ze hebben douchepleisters
Normaal moet ik ze bij de etos kopen voor 5 euro per 4 stuks, Action heeft ze voor 1,70 per 5 stuks! Heel erg blij mee!
En HJM voel je idd niet schuldig! Nergens voor nodig.
Dank je voor de bemoedigende woorden. Gaat ook wel lukken maar geloof me, dat gaat echt een strijd worden.quote:Op zondag 28 februari 2016 00:55 schreef Skeletor. het volgende:
Chronisch ziek is een proces van terugkerende frustratie en acceptatie... houdjemond, er komen betere periodes! Tot die tijd: gun je lichaam rust, zodat het kan herstellen. Enneh, de geest ook, want psyche en fysiek gaan hand in hand!
Vannelle, volgende week verloopt het vast soepel met de kinderen. Je an van aanpak klinkt in elk geval goed! Hoe oud zijn ze? Jongens, meisjes?
Sylvana, vanuit de kamer kun je ook genieten van het weer buiten! Voordeel van binnen genieten is dat als het regent of sneeuwt, Jensen ook echt geniet en niet zeiknat wordt. Ik vind het in ieder geval wel gezellig als het buiten kutweer is en ik binnen lekker warm en droog zit.
LPFAN, Kruidvat en Action zijn echt zegeningen op dit soort gebieden! Je kunt er vaak "medische" hulpmiddelen scoren. Dat de prijzen schappelijker zijn dan elders is een voordeel extra.
Dikke knuffel! Don't give up!quote:Op zondag 28 februari 2016 02:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dank je voor de bemoedigende woorden. Gaat ook wel lukken maar geloof me, dat gaat echt een strijd worden.
Afgelopen nacht 4.30 is daar een mooi voorbeeld van.
Gaat er weer 1 proberen de ander wakker te maken om te spelen en als je vraagt waarom dat gebeurt terwijl je weet dat het niet de afspraak is altijd hetzelfde antwoord: Ik weet het niet.
Ben er klaar mee, net zoals met andere dingen.
Tijdje terug een overzicht over 2015 gehad van de zorgverzekeraar, alles stond er netjes op en het lijkt te kloppen.
Nooit te vroeg juichen!
Vandaag een nieuwe brief gehad, in september heb ik een CT gehad en dat bonnetje komt nu pas boven water,
Of ik ff ¤219,- af wil tikken.
Ik denk niet dat ik veel keus heb maar kee dus.
Dat heeft er wel voor gezorgd dat ik behalve pijnbestrijding gewoon overal mee wil kappen, wij kunnen dat gewoon niet betalen en zelf heb ik er zo ook geen zin meer in.
Ze spuiten me maar plat of zo, ff kijken wat goedkoper is, spuitje of kogel door de kop/
Ik doe het iig niet meer.
Hoezo moet je bijbetalen? En niet opgeven! Je was zo mooi positief! Knuffel.quote:Op zondag 28 februari 2016 02:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dank je voor de bemoedigende woorden. Gaat ook wel lukken maar geloof me, dat gaat echt een strijd worden.
Gaat er weer 1 proberen de ander wakker te maken om te spelen en als je vraagt waarom dat gebeurt terwijl je weet dat het niet de afspraak is altijd hetzelfde antwoord: Ik weet het niet.
Tijdje terug een overzicht over 2015 gehad van de zorgverzekeraar, alles stond er netjes op en het lijkt te kloppen.
Nooit te vroeg juichen!
Vandaag een nieuwe brief gehad, in september heb ik een CT gehad en dat bonnetje komt nu pas boven water,
Dat heeft er wel voor gezorgd dat ik behalve pijnbestrijding gewoon overal mee wil kappen, wij kunnen dat gewoon niet betalen en zelf heb ik er zo ook geen zin meer in.
Ze spuiten me maar plat of zo, ff kijken wat goedkoper is, spuitje of kogel door de kop/
O vannelle, ik schrik van je post! Je zit nu even in een donkere plek maar probeer eens even tijd te nemen om op te schrijven van welke dingen je een fijn gevoel krijgt. Het hoeven geen wereldschokkende dingen te zijn, misschien is een blik naar buiten naar je nieuwe auto, de glimlach van je vriendin of een zonnestraal die tussen de gordijnen doorpiept al genoeg.quote:Op zondag 28 februari 2016 02:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nooit te vroeg juichen!
Hoezo betalen? Neem aan dat jij je ER net zo hard erdoorheen gooit als wij allemaal?quote:Op zondag 28 februari 2016 02:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nooit te vroeg juichen!
Eens. We zijn er voor je!quote:Op zondag 28 februari 2016 13:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hoezo betalen? Neem aan dat jij je ER net zo hard erdoorheen gooit als wij allemaal?
En even serieus Richard, als je zulke dingen gaat roepen word kleine HJM heel erg boos.
Ik snap je frustratie maar al te goed, en een hele grote dikke middelvinger naar al die teringgeintjes waar je zogenaamd voor verzekerd bent maar we gaan niet aan de kogels en de spuitjes, das voor opgevers en dat ben jij niet!
Als je wilt praten/bellen/Skypen roep je maar, ookal is het 3 uur snachts, maar we gaan niet toekijken hoe jij je hoofd gaat laten hangen vriend, gewoon nee
Dat is idd erg rot jaquote:Op zondag 28 februari 2016 16:25 schreef LPFAN het volgende:
En hier komt het sociale aspect weer eens naar voren.. Mijn beste vriendin viert over 2 weken haar verjaardag en ik kan er niet bij zijn... En dat doet erg zeer.
Ja, dat blijft pijn doen. Dikke knuffel.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:25 schreef LPFAN het volgende:
En hier komt het sociale aspect weer eens naar voren.. Mijn beste vriendin viert over 2 weken haar verjaardag en ik kan er niet bij zijn... En dat doet erg zeer.
Knuffel terug.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:43 schreef Adriane het volgende:
[..]
Ja, dat blijft pijn doen. Dikke knuffel.
Ja misschien kan ik toch volgende week ff heen, als ik geld bij elkaar weet te krijgen voor een treinkaartje. ff afwachten.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:08 schreef superkimmi het volgende:
Na heftige dalen komen ook weer bijzondere pieken Vannelle, ook voor jou! Ff doorgeen gaan! Knuffel!!
En das idd niet leuk LPFan.. Gauw daarna met zn tweetjes inhalen dan maar? Niet ideaal, wel gezellig
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:25 schreef LPFAN het volgende:
Dat is een van de ergste dingen idd!!quote:Op zondag 28 februari 2016 16:25 schreef LPFAN het volgende:
Knuffel!quote:Op zondag 28 februari 2016 20:06 schreef caroro het volgende:
[..]
Dat is een van de ergste dingen idd!!
Ooooh, herkenbaar...quote:Op zondag 28 februari 2016 16:25 schreef LPFAN het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus van de dialyse? Geen verbetering?quote:Op zondag 28 februari 2016 19:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja misschien kan ik toch volgende week ff heen, als ik geld bij elkaar weet te krijgen voor een treinkaartje. ff afwachten.
Verder ben ik opeens 2 kilo lichter dan gister hier, Moet de hele dag al rennen naar de wc, mijn darmen zijn echt van slag al de hele week bah.
Whaha, van een knappe vent mag een knuffel ook altijd, daar hoef je geen homo voor te zijn. Ik denk dat vannelle zich dood zou schrikken als hij me zag aankomen om een knuffel te gevenquote:Op zondag 28 februari 2016 14:06 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben wel geen knappe dame, maar hopelijk verlicht het de pijn
Maar ik ben geen knappe ventquote:Op zondag 28 februari 2016 20:58 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Whaha, van een knappe vent mag een knuffel ook altijd, daar hoef je geen homo voor te zijn. Ik denk dat vannelle zich dood zou schrikken als hij me zag aankomen om een knuffel te geven. Ik ben namelijk nog geen knappe dame, maar we werken aan het herstel! Hopen dat vannelle tegen die tijd in beter vaarwater verkeert. En iedereen hier.
Nee niet van dialyse. Ik denk van mijn medicijnen.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:55 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Serieus van de dialyse? Geen verbetering?
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:53 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Ooooh, herkenbaar...Dat is ook erg jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Nee...quote:Op zondag 28 februari 2016 21:43 schreef houdjemond het volgende:
Ff serieus, niemand die iets van vannelle heeft gehoord?
laatste bezoek: 1 uur, 31 minuten geleden.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:43 schreef houdjemond het volgende:
Ff serieus, niemand die iets van vannelle heeft gehoord?
Weten ze op je stage van je aandoening?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:58 schreef superkimmi het volgende:
Pff ik blaf nog steeds als een zeehond en mn neus is schraa van het snuiten. Toch ben ik dit weekend mn sociale afspraken nagekomen omdat ik dit efht graag wilde. Ik ben nu zo in dubio over morgen. Ik loop momenteel stage en heb vorige week ben ik niet geweest terwijl ik er pas 6 weken zit. Ik vind het onwijs moeilijk om me morgen weer af te melden maar 12 uur van huis af vind ik echt nog stap te veel (met reistijd ben ik zolang weg). Baal vooral dat t nu net zo erg is nu ik net begonnen ben daar, want weten zij veel dat ik me niet zomaar afmeldt.
Ik denk dat ik morgen gewoon wat later begin en wat korter blijf, dan zien ze in ieder geval mijn gezicht en dat ik niet overdrijf..
Welke zou de boosdoener zijn? Hoe lang gebruik je ze?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:18 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee niet van dialyse. Ik denk van mijn medicijnen.
Soms wel! De eerste die overlijdt. Ik hoop dat de rest het uitzingt tot ik mobieler benquote:Op zondag 28 februari 2016 21:33 schreef caroro het volgende:
O Skeletor je spoiler. Hard is het soms hé!
Daar staan geen foto'squote:Op zondag 28 februari 2016 23:30 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Dat bepaal ik wel aan de hand van het fotoboek.
Mijn fosfaatbinder. Staat daar bekend om. Heb kortgeleden de dosis verhoogd gekregen naar 5 per dag.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:31 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Welke zou de boosdoener zijn? Hoe lang gebruik je ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |