Dus als ik je 1000 euro beloof en jij krijgt met iets anders ook en zelfs meer, dan laat je die 1000 euro maar zitten dan en geeft me die als fooi!quote:Op zondag 6 maart 2016 22:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn salaris vanaf januari dekt die 1000 euro ruimschoots. En dan niet eenmalig zoals hij beloofde, maar gewoon elk jaar. Wat een baas
Wil je van mij een fooi?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dus als ik je 1000 euro beloof en jij krijgt met iets anders ook en zelfs meer, dan laat je die 1000 euro maar zitten dan en geeft me die als fooi!
Ik wel alleen dat men de mensen geeft wat hun belooft is geworden, die meevaller dat wist men toen nog helemaal niet toen die 1000 euro beloofd werd toch?quote:
Het gaat om een belastingplan. Gewoon een plan dat uitgevoerd is. Dus ik zie dat wel als een belofte die nagekomen is.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik wel alleen dat men de mensen geeft wat hun belooft is geworden, die meevaller dat wist men toen nog helemaal niet toen die 1000 euro beloofd werd toch?
Okee dat jij dat wel zo ziet is je goed recht ik zie het niet zo, kiezers bedrog zo zie ik het.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gaat om een belastingplan. Gewoon een plan dat uitgevoerd is. Dus ik zie dat wel als een belofte die nagekomen is.
Is dit een kwatrijn van Nostradamus?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
Okee dat jij dat wel zo ziet is je goed recht ik zie het niet zo, kiezers bedrog zo zie ik het.
Mogen ze toch blij zijn dat niet naar het IQ gekeken wordt bij die wat stemmen mogen of niet?
Ik kon het me namelijk niet voorstellen hoe of waar dat geld vandaan moest komen?
Denk dat dit, het vooruit gaan in het loon ook geen lang leven zal hebben!
1957 geschonken?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Volgens de AD zijn er dagelijks een schipper plus bootsmaat aanwezig á 60 euro exclusief. Dat schiet wel op natuurlijk.
Antwoorden kun je vinden via google. Deze boot is al meerdere malen onderwerp van discussie geweest. Je had het over IQ in combinatie met stemmen toch?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
1957 geschonken?
Dus al die tijd geen onderhoudt gehad, of hoe zie ik dat, en waarom komt het opeens ter discussie?
Of hebben al die regeringen ertussen geslapen, of hoe, vragen vragen en nogmaals vragen.
Ik snap dat soort dingen ook niet. Gierige tante is het.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:13 schreef maryen65 het volgende:
Waarom betaald Bea de kosten zelf niet? Ze heeft geld zat
Dat weet ik niet hoor. Het is ook maar een enkel AOW'tje.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:13 schreef maryen65 het volgende:
Ik heb geen hoog IQ hoor ik heb maar blo gehad waarom vraag je dat?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Antwoorden kun je vinden via google. Deze boot is al meerdere malen onderwerp van discussie geweest. Je had het over IQ in combinatie met stemmen toch?
Nou nou, jij begon over IQ, ik niet. Dan is het natuurlijk prijsschieten op het moment dat er een domme opmerking komt, daar kun je de klok op gelijk zetten.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb geen hoog IQ hoor ik heb maar blo gehad waarom vraag je dat?
Wil je helemaal offtopic gaan soms?
Doe anders via dm, heb al genoeg ervaring met offtopic zeik hier op het forum, bedank er wel zo een beetje voor!
Kijk eens naar topic s waar jij onder andere ook in rond hing dat het over een bepaald IQ hebben om te mogen stemmen ging, vergeten soms?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou nou, jij begon over IQ, ik niet. Dan is het natuurlijk prijsschieten op het moment dat er een domme opmerking komt, daar kun je de klok op gelijk zetten.
Maar de DM is erg druk, dus er is sprake van een wachtlijst, sorry.
Ja, maar dan leg ik wel de grens onder mijn eigen IQ uiteraard.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kijk eens naar topic s waar jij onder andere ook in rond hing dat het over een bepaald IQ hebben om te mogen stemmen ging, vergeten soms?
Uiteraard had ik niet anders verwacht!quote:Op zondag 6 maart 2016 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar dan leg ik wel de grens onder mijn eigen IQ uiteraard.
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien dat het salaris door belastingmaatregelen een impuls heeft gekregen, die de 1000 euro netto overstijgt ja. Belastingmaatregelen door deze regering genomen. Met doorwerking in vakantiegeld en 13e maand overstijgt dit bedrag ruimschoots die 1000 euro.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Uiteraard had ik niet anders verwacht!
Jij geloofde dus die belofte van die 1000 euro.
En alleen mogelijk geworden door?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien dat het salaris door belastingmaatregelen een impuls heeft gekregen, die de 1000 euro netto overstijgt ja. Belastingmaatregelen door deze regering genomen. Met doorwerking in vakantiegeld en 13e maand overstijgt dit bedrag ruimschoots die 1000 euro.
Alleen Rutte beloofde dit bedrag éénmalig. En niet structureel.
Ah, dus als hem iets lukt komt het door anderen, en als iets onmogelijk wordt gemaakt door anderen, is het de schuld van Rutte en is het een leugenaarquote:Op zondag 6 maart 2016 23:39 schreef john2406 het volgende:
[..]
En alleen mogelijk geworden door?
Als die niet geweest waren kon hij beloven tot sintjutemus.
Er is lang genoeg voor gelobbyd of niet?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ah, dus als hem iets lukt komt het door anderen, en als iets onmogelijk wordt gemaakt door anderen, is het de schuld van Rutte en is het een leugenaar![]()
Zo maak je het voor elke politicus onmogelijk om iets goeds te doen
Haar AOW schenkt ze toch aan een goed doel? Als ik het goed hebquote:Op zondag 6 maart 2016 23:16 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor. Het is ook maar een enkel AOW'tje.
Teflon Rutte.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:33 schreef PSVCL het volgende:
Zou ook gewoon blijven liegen als ik hem was het Nederlandse volk pikt toch alles.
Ze moeten zich bijzonder voelen dus moet het volk het betalen ondanks dat het volk meer dan genoeg betaalt zodat ze zelf hun hobby kunnen betalen.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:13 schreef maryen65 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |