Jawel joh daar is Foppe de Haan nu bondscoach van.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanhattu ook. Dat kent u niet.
Dit gaat het niveau van het beruchte CDA congres zelfs halen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit wordt nog erger dan die verkiezing van de nieuwe kamervoorzitter.
Dat vind ik weer onnodig kleinerend naar de dappere krijgers van Vanuatu. Wat hebben zij jou ooit aangedaan om deze sneer te moeten krijgen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar ik zeg gewoon Vanhattu.
Ik moet aan Pierre van Ostaaien denkenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:07 schreef DonRaja het volgende:
Hebben ze nou stiekem de omroeper vervangen?
Dit dus.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is ook nog eens bevriend met Platini, terwijl Infantino knechtje van Platini was. Ik kijk er eigenlijk gewoon naar als naar een grappige poppenkast.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat vind ik weer onnodig kleinerend naar de dappere krijgers van Vanuatu. Wat hebben zij jou ooit aangedaan om deze sneer te moeten krijgen?
Ha ha haquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:18 schreef Mani89 het volgende:
Zelfs een nepland als Palestina heeft een stem.
We lachen wat af vandaag tong.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik zit steeds weer harder te lachen.
Nee, die ken ik dan weer niet. Ook een omroeper?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet aan Pierre van Ostaaien denkenKen je die ?
Wellicht kan Mexicanobakker je iets over het elftal vertellen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er wordt wel veel gevoetbald daar.
Graag ook de Kaaiman Eilanden erbij.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wellicht kan Mexicanobakker je iets over het elftal vertellen.
Kleine obsessie aan het ontwikkelen voor de Kaamain Eilanden? Alle ploegen daar worden gesponsord door Zwitserse banken....quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Graag ook de Kaaiman Eilanden erbij.
Weet je wat ik nog het leukste vond ? Vanochtend in het NPO1 journaal....quote:
Wil je dit filmpje misschien doorsturen naar Cavaliers? Ik weet zeker dat hij na het kijken definitief fan is van deze sport.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wellicht kan Mexicanobakker je iets over het elftal vertellen.
Leuk, maar niet hier.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil je dit filmpje misschien doorsturen naar Cavaliers? Ik weet zeker dat hij na het kijken definitief fan is van deze sport.
Zelf presenteerde Pierre bij de KRO enkele jaren het muziekprogramma 'Bij ons in...'. Toen Willem Ruis in 1981 naar de VARA overstapte, bleef Pierre aanvankelijk bij de KRO om als voice-over te fungeren bij de vervangende nieuwe quiz van Frank Kramer, de Frank Kramershow. In 1983 zat hij in het panel van de KRO-Playback Show van Henny Huisman. Later zou hij zich alsnog met Willem Ruis herenigen. Na het onverwachte overlijden van laatstgenoemde in 1986 was Pierre nog voice-over bij een Zonnebloemgala van de KRO, bij de quiz Prijs je rijk met Fred Oster bij de AVRO en tot slot bij Prijzenslag met Hans Kazàn bij het toenmalige RTL Véronique. Omdat het opnameschema van meerdere uitzendingen per dag hem te zwaar werd, zou hij bij dit programma slechts een blauwe maandag te horen zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, die ken ik dan weer niet. Ook een omroeper?
Oh dat is die kerel die 'Kom naar beneden en sla je slag!' riep?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelf presenteerde Pierre bij de KRO enkele jaren het muziekprogramma 'Bij ons in...'. Toen Willem Ruis in 1981 naar de VARA overstapte, bleef Pierre aanvankelijk bij de KRO om als voice-over te fungeren bij de vervangende nieuwe quiz van Frank Kramer, de Frank Kramershow. In 1983 zat hij in het panel van de KRO-Playback Show van Henny Huisman. Later zou hij zich alsnog met Willem Ruis herenigen. Na het onverwachte overlijden van laatstgenoemde in 1986 was Pierre nog voice-over bij een Zonnebloemgala van de KRO, bij de quiz Prijs je rijk met Fred Oster bij de AVRO en tot slot bij Prijzenslag met Hans Kazàn bij het toenmalige RTL Véronique. Omdat het opnameschema van meerdere uitzendingen per dag hem te zwaar werd, zou hij bij dit programma slechts een blauwe maandag te horen zijn.
Ik denk dat dit een belediging is voor Fish-o-Maniaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:37 schreef Rabieluh het volgende:
Dit doet me een beetje denken aan dat Fish-o-Mania op rtl7.
Nee. Deze is uit de jaren 70. En veel legendarischerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh dat is die kerel die 'Kom naar beneden en sla je slag!' riep?
Dat is zo leuk Jiskefetquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een belediging is voor Fish-o-Mania
Nog sneller. Ha ha ha ha.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij gaan ze iets sneller dan de vorige keer.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog sneller. Ha ha ha ha.
W#aar kijken jullie trouwens ?
Vi.nlquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/live/vi-(...)eede-ronde-nodig.htmquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch mooi. Dat er gemeld wordt dat ze bijna gaan tellen.quote:
Service hequote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch mooi. Dat er gemeld wordt dat ze bijna gaan tellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |