Ik was net ff koffie halen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:29 schreef Kaas- het volgende:
Nieuw deel komt altijd direct zo lekker op gang.
Ik wacht even tot Reya de TT zoals gewoonlijk afkeurt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:29 schreef Kaas- het volgende:
Komt omdat jij het geopend hebt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:29 schreef Kaas- het volgende:
Geen belang groter dan mijn eigen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:53 schreef Kaas- het volgende:
Reya, de man die nooit modereert tenzij z'n modknopjes even kan misbruiken.
Op de meet krijg je nog wel even een paar stompen op je smoel voor die permaban. Maar verder enkel hulde voor deze instelling, daar het ook de mijne is.quote:
Ban bespreken, deze gaat naar de FA's.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op de meet krijg je nog wel even een paar stompen op je smoel voor die permaban. Maar verder enkel hulde voor deze instelling, daar het ook de mijne is.
FA op je hoofd, jonguh.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ban bespreken, deze gaat naar de FA's.
Dan nemen we Tem gewoon mee in de stompen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ban bespreken, deze gaat naar de FA's.
Ik help je wel onthouden, geen zorgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:07 schreef Gutmensch het volgende:
Oh ja, ik moet "Reya stompen" nog even in m'n agenda zetten.
Met de verzwakte Hollande probeert hij zich t.o.v. Merkel de laatste tijd heel nadrukkelijk als de alternatieve leider van de EU te profileren. Het komt alleen nog niet helemaal over, aangezien zijn eigen land ook niet echt soepeltjes gaat.quote:
Kaas- heeft me dat ook aangeboden. Vond ik te twijfelachtig.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:10 schreef Perrin het volgende:
* Perrin komt Reya wat liefde en steun geven.
Steun in de zin van een paar krukken?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:10 schreef Perrin het volgende:
* Perrin komt Reya wat liefde en steun geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |