SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.22 februari nominatie internet
23 februari nominatie bewoners
24 februari entree 2 aspirant bewoners
28 februari exit 1 aspirant bewoner
29 februari exit 1 bewonerMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Zo vervelend die dingen dat doe je toch niet ?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:17 schreef puzziepie het volgende:
Bronno die Do op zijn schoot trekt , haar zit te kussen bah bah
Ik weet het een betweterquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:22 schreef puzziepie het volgende:
Bronno heeft ook weer een ideetje , geen idee waar het over ging want ik luister er niet meer naar
Bronno barst van de ideetjes , hij weet namelijk alles beter
Zo jammer dit. Hij leek me een goede vent, maar dit zijn mensen van het ergste soort. Die moet overigens wel Utopia in! Kan voor genoeg reuring zorgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:22 schreef puzziepie het volgende:
Bronno heeft ook weer een ideetje , geen idee waar het over ging want ik luister er niet meer naar
Bronno barst van de ideetjes , hij weet namelijk alles beter
En precies dat doet Bronno dus welquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:21 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Zo vervelend die dingen dat doe je toch niet ?
Mss over Cees die boos was vannacht ofzoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:21 schreef Dotteke het volgende:
Bronno was boos, als Ben vraagt waarom zegt Bronno, "Ik ben natuurlijk de enige"....................SL
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:23 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Zo jammer dit. Hij leek me een goede vent, maar dit zijn mensen van het ergste soort. Die moet overigens wel Utopia in! Kan voor genoeg reuring zorgen.
Zegt wie, of beiden?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:26 schreef puzziepie het volgende:
Bronno praat graag en luistert niet
[ afbeelding ]
Wil ook zien,quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:27 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Kan ik dit ergens terug zien?
Hoe reageerde Do?
Editquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:26 schreef puzziepie het volgende:
Jankmuil praat graag en luistert niet
[ afbeelding ]
ze moest er om lachenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:27 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Hoe reageerde Do?
Ik las dat Do hem ook kuste ofzoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:27 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Hoe reageerde Do?
Dat deed hij echt iddquote:
Mee eens je gaat dat niet doen ongevraagd al helemaal niet .quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat deed hij echt idd
k hou daar niet van , en het zag er ook niet oke uit
of Do hem nou wel of niet een kusje terug gaf,
Bronno gaat te ver
Was wel op de wang mag ik hopen? :pquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat deed hij echt idd
Bronno gaat te ver
Nee, dat is niet hoe het heurtquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat deed hij echt idd
Bronno gaat te ver
Hou op schei uitquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:28 schreef utopiabasfan het volgende:
[..]
Was wel op de wang mag ik hopen? :p
Photoshop Mario het is geen regenwurm dat zijn been terug groeitquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie heeft hij dat nu gemakt ? met de broek
Gotver nu heb ik beeld van wormen die uit z'n broekspijp hangenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Photoshop Mario het is geen regenwurm dat zijn been terug groeit
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gotver nu heb ik beeld van wormen die uit z'n broekspijp hangen
oke ik dacht dat het niet kloppen kannquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Photoshop Mario het is geen regenwurm dat zijn been terug groeit
ieuuuuuuuuuuwwwwwwwquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gotver nu heb ik beeld van wormen die uit z'n broekspijp hangen
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
Bronno gaat me een beetje tegenvallen inmiddels, veel geblaat en weinig wol ben ik bang.. toch maar die DubbelD met haar stiff upper&lowerlipjes en de kans op ritmische dekbedden
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Als Simone praat beweegt haar mond niet altijd, ze zou een perfecte buikspreekpop act kunnen doen zeg
ik ga voor bronno 1 beenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Dus Cos gaat van enkel been naar dubbel D
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
Bronno gaat me een beetje tegenvallen inmiddels, veel geblaat en weinig wol ben ik bang.. toch maar die DubbelD met haar stiff upper&lowerlipjes en de kans op ritmische dekbedden
het is het weer net niet..quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat nou? Die Eenbeen gaat nix brengen, alleen maar meehelpen vreten&zuipen...
Ach als er zondag eenmaal gestemt is laat Do haar weer vallen als n baksteenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:41 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Matties aan het worden, lijkt mij. Zie haar al geen Bronno meer stemmen.
Ze gaat ook wel heel "ongedwongen"met Bronno om hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:41 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Matties aan het worden, lijkt mij. Zie haar al geen Bronno meer stemmen.
Het is echtquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Die sleutelhangers worden wel echt in elkaar geknutseld geloof ik? Of lijkt dat maar zo.
[ afbeelding ]
Ik ken het ook nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:46 schreef kkka3 het volgende:
Simone wil het syndroom van Turner onder de aandacht brengen. Maar ze snapt er zelf de ballen van
Silence, I kill youuuuuuu!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Als Simone praat beweegt haar mond niet altijd, ze zou een perfecte buikspreekpop act kunnen doen zeg
Jij vindt alles geweldig wat kutje koe doet, ouwe sopeendquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Silence, I kill youuuuuuu!![]()
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:
hij gaat zo unkompliziert door zijn leven ,andere bewoner kunnen dat met 2 benen niet ik bewonder hemquote:
[..]
[ afbeelding ]
iets met haar zusje zij ze gisterenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze kan ook geen kinderen van haarzelf krijgen maar wel dragen? dus haar genen zijn niet goed dan ofzo?
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk , heb het idee, dat er met Bronno erbij geen ruzie gemaakt kan worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij gaat zo unkompliziert door zijn leven ,andere bewoner kunnen dat met 2 benen niet ik bewonder hem
heeft zij dat?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Syndroom van Turner:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Turner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |