SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.22 februari nominatie internet
23 februari nominatie bewoners
24 februari entree 2 aspirant bewoners
28 februari exit 1 aspirant bewoner
29 februari exit 1 bewonerMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Zo vervelend die dingen dat doe je toch niet ?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:17 schreef puzziepie het volgende:
Bronno die Do op zijn schoot trekt , haar zit te kussen bah bah
Ik weet het een betweterquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:22 schreef puzziepie het volgende:
Bronno heeft ook weer een ideetje , geen idee waar het over ging want ik luister er niet meer naar
Bronno barst van de ideetjes , hij weet namelijk alles beter
Zo jammer dit. Hij leek me een goede vent, maar dit zijn mensen van het ergste soort. Die moet overigens wel Utopia in! Kan voor genoeg reuring zorgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:22 schreef puzziepie het volgende:
Bronno heeft ook weer een ideetje , geen idee waar het over ging want ik luister er niet meer naar
Bronno barst van de ideetjes , hij weet namelijk alles beter
En precies dat doet Bronno dus welquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:21 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Zo vervelend die dingen dat doe je toch niet ?
Mss over Cees die boos was vannacht ofzoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:21 schreef Dotteke het volgende:
Bronno was boos, als Ben vraagt waarom zegt Bronno, "Ik ben natuurlijk de enige"....................SL
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:23 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Zo jammer dit. Hij leek me een goede vent, maar dit zijn mensen van het ergste soort. Die moet overigens wel Utopia in! Kan voor genoeg reuring zorgen.
Zegt wie, of beiden?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:26 schreef puzziepie het volgende:
Bronno praat graag en luistert niet
[ afbeelding ]
Wil ook zien,quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:27 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Kan ik dit ergens terug zien?
Hoe reageerde Do?
Editquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:26 schreef puzziepie het volgende:
Jankmuil praat graag en luistert niet
[ afbeelding ]
ze moest er om lachenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:27 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Hoe reageerde Do?
Ik las dat Do hem ook kuste ofzoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:27 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Hoe reageerde Do?
Dat deed hij echt iddquote:
Mee eens je gaat dat niet doen ongevraagd al helemaal niet .quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat deed hij echt idd
k hou daar niet van , en het zag er ook niet oke uit
of Do hem nou wel of niet een kusje terug gaf,
Bronno gaat te ver
Was wel op de wang mag ik hopen? :pquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat deed hij echt idd
Bronno gaat te ver
Nee, dat is niet hoe het heurtquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat deed hij echt idd
Bronno gaat te ver
Hou op schei uitquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:28 schreef utopiabasfan het volgende:
[..]
Was wel op de wang mag ik hopen? :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |