quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Naampesterijen![]()
Iemand die wil raden wat ze van de mijne maaktediarree uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Naampesterijen![]()
Iemand die wil raden wat ze van de mijne maaktenKan alleen maar diarree worden toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SQ, lag het vooral aan je naam denk je ja?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kan alleen maar diarree worden toch?
SQ, lag het vooral aan je naam denk je ja?
quote:
Ja dat dacht ik. Klonk best logischquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kuiken heet geen Tristan, als je dat bedoelt.
Daar is die van Stip van afgeleidquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met -th op het eind ipv een -n, gaat ie op de lijst!
Andersom logisch.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
De dochter van Franny draagt die naam.
Nee, kuiken heet geen Tristan. Maar ik weet dat Burdie de naam van mijn kuiken ook mooi vindt.quote:
Die heet Timur.quote:
Je man is gekquote:Op vrijdag 15 april 2016 11:00 schreef Burdie het volgende:
Elise is mijn lievelings, maar mijn man wil niet.
Naampesterijen![]()
Iemand die wil raden wat ze van de mijne maakteDat probleem had mijn zus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan hebben we er een achternaam bij, die kinderen ook hilarisch kunnen vinden
Zo en dank dank allen voor de lijstjes, ik heb mijn lijstjes weer aangevuld! ja, ik ben alleen nog maar aan t rammelen![]()
Molly! Zo heet mijn poes![]()
De poes van de buren heette ook zo dus daar associeer ik de naam ook meequote:Op maandag 2 mei 2016 18:07 schreef Loj het volgende:
[..]
Dat probleem had mijn zus ook![]()
En dan hebben we er een achternaam bij, die kinderen ook hilarisch kunnen vinden
Zo en dank dank allen voor de lijstjes, ik heb mijn lijstjes weer aangevuld! ja, ik ben alleen nog maar aan t rammelen![]()
Molly! Zo heet mijn poes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |