Kan niet missen in dat geval! Ook wel een band waar ik naar uit kijk als ze komen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Wolfmother is in de buurt. Staan op het Duitse Highfield.
Zou voor mij een zeer aangename Alpha naam zijn.
Idd, gaat zeker voor een goede sfeer zorgen in de tent. Blijkbaar hebben ze ook een tijdje op Social Media een throwback thursday gepost en dat was op Lowlands. Misschien ook een lichte hintquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:47 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Kan niet missen in dat geval! Ook wel een band waar ik naar uit kijk als ze komen.
Ik denk dat we Kamasi Washington, Thundercat, FlyLo wel kunnen uitsluiten na de aankondiging van NSJ. Santigold ook, is headliner op Pitch toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Idd, gaat zeker voor een goede sfeer zorgen in de tent. Blijkbaar hebben ze ook een tijdje op Social Media een throwback thursday gepost en dat was op Lowlands. Misschien ook een lichte hint.
Heb verder nog even gekeken wat er mogelijk is rond die tijd (of met nieuw werk komt):
A$AP Ferg, Anderson .Paak, Ane Brun, Amy McDonald, Battles, Belle & Sebastian, Bicep, Bring Me The Horizon, Clap! Clap!, Crystal Castles, Datsik, Dave Clarke, Dazzled Sticks, De Staat, Dua Lipa, Fat Freddy's Drop, Floating Points, Garbage, Jack Garrat, Jack Ü, James Blake, Jason Isbell, Julia Holter, Kamasi Washington, Lucas Hamming, Lush, Mastodon, Moderat, Nada Surf, Nao, Maceo Plex, MGMT, Miike Snow, New Order, Parkway Drive, Parov Stelar, Pendulum, Röisín Murphy, Santigold, Skinny Lister, The 1975, The Lumineers, The Temp Trap, Thundercat, Wolfmother, Woodie Smalls, Young Fathers.
En ik zal vast nog wat missen. Maar er valt weer genoeg moois van te maken dit jaar.
Mwaw er zijn altijd overlappingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:09 schreef theodoor9 het volgende:
Ik denk dat we Kamasi Washington, Thundercat, FlyLo wel kunnen uitsluiten na de aankondiging van NSJ. Santigold ook, is headliner op Pitch toch?
23 februari maar de eerste lichting was dit jaar ook een stuk groter...quote:Op maandag 29 februari 2016 11:15 schreef gazhims3lv het volgende:
Wanneer werd vorig jaar de tweede flinke batch namen aangekondigd? Zit wel weer op nieuwe namen te wachten eigenlijk
Wat mij betreft doen ze dan een wat kleinere tweedequote:Op maandag 29 februari 2016 11:18 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
23 februari maar de eerste lichting was dit jaar ook een stuk groter...
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Zit nu een Tale Of Us set in de Boiler Room te kijken. Maar dat is toch niet helemaal mijn ding. Collabs heb ik dan wel zin in.
Klinkt niet onwaarschijnlijk dat dat de ludieke alpha opener op zaterdag is oidquote:Op maandag 29 februari 2016 12:29 schreef H.Kemper het volgende:
Hans Teeuwen in de Alpha?Als je die man in de Juliet zet zullen er doden vallen ivm de drukte
normaal is het al een zooitje bij de Juliet
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 29-02-2016 om 14:01:09Hans Teeuwen komt naar Lowlands voor de grootste Nederlandse cabaretshow ooit! #LL16 https://t.co/OcwvMmqejM https://t.co/hnU2YDxkIq reageer retweet
quote:MOJO, Delft, maandag 29 februari 2016
HANS TEEUWEN MET NIEUWE CABARETSHOW 'ECHTE RANCUNE' OP HOOFDPODIUM LOWLANDS
Vandaag wordt bekend dat Hans Teeuwen met zijn nieuwe cabaretshow Echte Rancune op het hoofdpodium van Lowlands staat. De vierentwintigste editie van het festival vindt plaats van 19 t/m 21 augustus op evenemententerrein Walibi Holland in Biddinghuizen.
Tijdens Lowlands staat Hans Teeuwen met zijn nieuwe cabaretshow Echte Rancune op de planken van het gigantische hoofdpodium in de Alpha-tent. Twee weken geleden werd al bekend dat de gevierde cabaretier in 2016 terugkeert naar het theater voor zijn eerste programma in vijf jaar. De kaartverkoop voor deze ruim veertig shows in Nederland en België gaat als een speer. Met zijn vorige tour rond de show Spiksplinter in 2011 kreeg de scherpschutter met de botte bijl de Heineken Music Hall met gemak acht keer achter elkaar vol.
Zijn nieuwe show belooft een Teeuwen in ouderwetse vorm: een set boordevol karaktermoord op belangrijke koppen boven het maaiveld en openhartige een-op-eengesprekken over Teeuwens eigen zwakheden zoals narcisme en een hardnekkige softdrugsverslaving. Voor zover je een-op-een kunt gaan met twintigduizend man in een afgeladen Alpha dan...
Als opener wel ja, later op de dag zie ik t niet echt werken. Als je moet kiezen tussen Teeuwen of een band die je 1x in de paar jaar kan zien gok ik dat hoop mensen voor dat laatste kiezen. Plus krijg je gewoon hoop gezeik als je hem in zou zetten als (sub-) headliner oidquote:Op maandag 29 februari 2016 14:17 schreef richolio het volgende:
Ik kan hem wel waarderen (niet altijd). Verder heb ik er wel zin in, vind het een tof idee ook
Eens, maar ik vind het wel een naam wat aantoont waar Lowlands voor staat. Dat het niet alleen muziek is bijvoorbeeld. En een volle Alpha die onderstaande gaat meezingen is natuurlijk ook altijd leuk:quote:Op maandag 29 februari 2016 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als opener wel ja, later op de dag zie ik t niet echt werken. Als je moet kiezen tussen Teeuwen of een band die je 1x in de paar jaar kan zien gok ik dat hoop mensen voor dat laatste kiezen. Plus krijg je gewoon hoop gezeik als je hem in zou zetten als (sub-) headliner oid
Lijkt me zondag Bravo opener, net als Steve Reich paar jaar geleden.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:27 schreef richolio het volgende:
Ja eens. Lijkt me ook al leuk om met een ice tea'tje lekker in het zonnetje op de heuvel te zitten en te luisterenAl wil ik wel even binnen kijken denk ik.
Niet het Philip Glass Ensemble? Of is dat een in de Bravo/Heineken?
Ik denk dat het echt niet makkelijk is om een Hans Teeuwen naar Lowlands te halen hoor.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
Snelle uitverkopen of niet, ik zou het een vrij 'makkelijke' opvulling vinden. Maar goed, die lage(re) ticketprijs moet ergens uit betaald worden
Grapje hoop ik? Het is een gigantische eer als je überhaupt als caberetier al op zo'n groot festival mag staan, en zo grappig is 'ie nou ook weer niet (vaak zegmaar helemaal niet zelfs).quote:Op maandag 29 februari 2016 14:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt niet makkelijk is om een Hans Teeuwen naar Lowlands te halen hoor.
We praten hier wel over de U2 van de Nederlandse cabaret scene.
Nee geen grapje. Mijn gevoel voor humor is het ook niet helemaal. Maar je kan niet ontkennen dat deze man veel te weeg heeft gebracht met zijn cabaret shows wat hem veel fans opleverde. Hij was wel de gene die de jongeren aan wist te spreken of je het nu leuk vind of niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:56 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Grapje hoop ik? Het is een gigantische eer als je überhaupt als caberetier al op zo'n groot festival mag staan, en zo grappig is 'ie nou ook weer niet (vaak zegmaar helemaal niet zelfs).
Dat ze zeggen dat ze een kaartje gaan kopen is iets anders dan daadwerkelijk tot aanschaf over te gaan. Je kunt hem in het hele land zien, waarom zouden ze dan juist voor Lowlands een kaartje kopen? Ik denk dat dat allemaal wel een beetje tegenvalt. Hansie is leuk voor 's morgens maar hij neemt echt niet de spot in van een sub.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee geen grapje. Mijn gevoel voor humor is het ook niet helemaal. Maar je kan niet ontkennen dat deze man veel te weeg heeft gebracht met zijn cabaret shows wat hem veel fans opleverde. Hij was wel de gene die de jongeren aan wist te spreken of je het nu leuk vind of niet.
Teeuwen is een grootmacht in NL en dat kan je niet ontkennen. Kijk maar eens naar die Facebook reacties, veel mensen die nu wel een kaartje gaan kopen puur om Teeuwen.
Gewoon een goede zet van Lowlands.
Omdat al zijn shows al dik uitverkocht zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:21 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat ze zeggen dat ze een kaartje gaan kopen is iets anders dan daadwerkelijk tot aanschaf over te gaan. Je kunt hem in het hele land zien, waarom zouden ze dan juist voor Lowlands een kaartje kopen? Ik denk dat dat allemaal wel een beetje tegenvalt. Hansie is leuk voor 's morgens maar hij neemt echt niet de spot in van een sub.
*sluit zich aan*quote:Op maandag 29 februari 2016 15:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Teeuwen![]()
![]()
*tegengeluid horen laat..*
Precies.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar toch kijk ik meer uit naar de nieuwe muziek namen
Wat een onzin, die krijgt de tent met gemak plat.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:18 schreef KingRadler het volgende:
Ben bang dat hij een bierdouche krijgt.
Wat loop je ontzettend negatief te doen? Gewoon dikke prima dat ze weer eens wat anders proberen als Alpha opener. Zelfs het Hakkuh was leuk een paar jaar terug.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:20 schreef KingRadler het volgende:
Hoe krijg je Lowlands uitverkocht: Teeuwen vragen
you love him or hate himquote:Op maandag 29 februari 2016 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Blijkbaar is het not done om Teeuwen leuk te vinden hier??
Gelukkig zijn er nog zoveel andere tenten op Lowlands en ben je zeker niet verplicht om naar Hans Teeuwen te luisterenquote:
Zou best kunnen ja. Stonden ze vorige keer ook al geloof ik. Hoop ook op the vaccines!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Biffy Clyro dus headliner op Reading/Leeds. Misschien ook een vrij hoge Alpha spot? Zijn niet voor Pinkpop bekend gemaakt dus lijkt me ook een redelijke kanshebber.
Unkown Mortal Orcehstra en Ezra Furman staan beide op BKS ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:07 schreef richolio het volgende:
En van Green Man kan er dus ook wel wat komen toch? Jammer dat Unknown Mortal Orchestra al bks of dtrh (toch?) doet, die had ik graag zien. James Blake en Ezra Furman kunnen ook wel door.
En van Reading/Leeds Jack U
Jawel man, Alex Turner komt. Ieder Indie meisje kwijlt weg van Alex Turner. Dus zeg dat je Alex Turner bent.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:14 schreef richolio het volgende:
Weinig namen om hipstermeisjes bij te hosselen tot nu toe
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Doe mij maar Julia Holter van Greenman, laatste album was erg fijn. Ook mogen komen: Grandaddy, White Denim, Kamasi Washington en Jason Isbel.
[..]
Jawel man, Alex Turner komt. Ieder Indie meisje kwijlt weg van Alex Turner. Dus zeg dat je Alex Turner bent.
Touwtjesquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:25 schreef indiaantje89 het volgende:
![]()
Ik mis beetje het zeiken om de bekertjes rapers
Lol. #bringbackthebekerrapers.quote:
30 april in 013. Ik ben erbij!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Wolfmother is in de buurt. Staan op het Duitse Highfield.
Zou voor mij een zeer aangename Alpha naam zijn.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Doe mij maar Julia Holter van Greenman, laatste album was erg fijn. Ook mogen komen: Grandaddy, White Denim, Kamasi Washington en Jason Isbel.
Och, nee toch... Ik zag er tot nu geen enkel negatief punt in (los van of een kunst die soms valt of staat met stiltes, het opbouwen van een spanningsboog, enzovoorts, wel gaat werken met 20,000 uitzinnige festivalgangers), maar dit gaat inderdaad natuurlijk betekenen dat we het gehele weekend opgewarmd cabaret voorgeschoteld krijgen op de campings...quote:
Daarom dus op tijd naar het festival terreinquote:Op woensdag 2 maart 2016 04:40 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Och, nee toch... Ik zag er tot nu geen enkel negatief punt in (los van of een kunst die soms valt of staat met stiltes, het opbouwen van een spanningsboog, enzovoorts, wel gaat werken met 20,000 uitzinnige festivalgangers), maar dit gaat inderdaad natuurlijk betekenen dat we het gehele weekend opgewarmd cabaret voorgeschoteld krijgen op de campings...
Waarschijnlijk deze week niks meer zo te zien?twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 01-03-2016 om 16:57:04@Buddha84NL Ja dat wordt nog wat!
We zijn druk bezig met een nieuwe rij namen maar het duurt nog even... reageer retweet
Klopt 30 in plaats van de gebruikelijk 10-15.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:12 schreef indiaantje89 het volgende:
De eerste lichting was dan ook best groot.
I'm on itquote:Op woensdag 2 maart 2016 11:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Gewoon een ouderwetse leak ben ik ook al bij mee.
Dat gebeurt de laatste jaren steeds minder bij Lowlands wat voor de liefhebber weer een beetje jammer is.
Ferraro mag met zijn (ex)Lowlove team nog wel even wat vinden hoor.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:37 schreef Ferraro het volgende:
[..]
I'm on it.
Maar het wordt ieder jaar moeilijker om iets te vinden, Mojo heeft het redelijk goed dicht getikt.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
Gelukkig staat er linksboven geen watermerk..
quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
Gelukkig staat er linksboven geen watermerk.
Leuke act wel. Heel erg over the top natuurlijk, maar ze komen er muzikaal toch ook nog best aardig mee weg. Had ze graag op Hellfest gezien.
Lowlands hebben vaker vreemde boekingen, het trekt wel mensen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]. Iedereen die het opzoekt kan het vinden natuurlijk.
Ik zou het een vreemde boeking vinden voor Lowlands.
2-3 jaar geleden op Graspop gezien. Ze maken continu alles belachelijk. Oh en naakte vrouwen op het podum. Tis eigenlijk 1 grote feest band..quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]. Iedereen die het opzoekt kan het vinden natuurlijk.
Ik zou het een vreemde boeking vinden voor Lowlands.
Steel Panther is inderdaad één groot feest live. Dus van mij mogen ze langskomen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:31 schreef Gevarenzone het volgende:
[..]
2-3 jaar geleden op Graspop gezien. Ze maken continu alles belachelijk. Oh en naakte vrouwen op het podum. Tis eigenlijk 1 grote feest band..
Dus ja, in een gekke manier kan het perfect op Lowlands. Ik ben ook redelijk verbaasd, dat wel.
SPOILER: tikje nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook! Daar hebben we het echt leuk gehadquote:Op donderdag 3 maart 2016 17:42 schreef Terrorking94 het volgende:
Ook ik heb mijn kaartjes weer binnen!
Zou er dit jaar weer een Silent Disco zijn op donderdagavond? Daar heb ik vorig jaar echt van genoten!
quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:41 schreef Ochtendjas het volgende:
Waarschijnlijk deze week niks meer zo te zien?twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 01-03-2016 om 16:57:04@Buddha84NL Ja dat wordt nog wat!
We zijn druk bezig met een nieuwe rij namen maar het duurt nog even... reageer retweet
Is ook wel weer des Lowlands om dan opeens toch weer met iets te komen tochquote:Op woensdag 2 maart 2016 10:41 schreef Ochtendjas het volgende:
Mwah, Bob is vaak wel serieusquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:53 schreef mrsmith0331 het volgende:
[..]
[..]
Is ook wel weer des Lowlands om dan opeens toch weer met iets te komen toch
Allemaal prima!quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:01 schreef richolio het volgende:
Even wat ik nog tof zou vinden;
FlyLo, MGMT, MIA, AlunaGeorge, De Staat, Santigold, Wolfmother, Haim, Jack Garret, James Blake, Muse..
K-oticquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Grootse headliner ooit zelfs?
Nou ik moet het nog maar zien.
Volgens mij waren de Foo's best populair toen ze er de laatste keer stonden toch? Vind het wel een bijzondere opmerking ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Daft Punk, eindelijk!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die doen Summer Sonic toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:05 schreef theodoor9 het volgende:
Wacht.. Grootste ooit? Serieus? Klinkt als Radiohead
Even vergeten. We zullen het zien!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Die doen Summer Sonic toch?
Maar de grootste ooit.. Damn. Ik blijf wel sceptisch tho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door richolio op 04-03-2016 09:24:34 ]'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Letterlijk gezien is Gorillaz wel de grootste band die ooit vermoed ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Rihanna...
Op een Blur forum word wel gezegd dat Gorillaz "snel" met nieuws komen. Maar of dat de grootste Lowlands naam ooit gaat worden lijkt me niet. Dat was toch Foo Fighters in 2012.
Giel legt gewoon een bommetje onder Lowlands.
Van de ArenA verplaatsen naar Lowlands. Pukkelpop heeft bewezen dat dat kanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Rihanna...
Op een Blur forum word wel gezegd dat Gorillaz "snel" met nieuws komen. Maar of dat de grootste Lowlands naam ooit gaat worden lijkt me niet. Dat was toch Foo Fighters in 2012.
Giel legt gewoon een bommetje onder Lowlands.
Ik vergeet de headlinershow van Hans Teeuwen na Muse!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:26 schreef theodoor9 het volgende:
Disclosure-Muse-LCD soundsystem
niets mis mee
Of een band die ze goedkoper mee konden pakken ivm Pukkelpop.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Van de ArenA verplaatsen naar Lowlands. Pukkelpop heeft bewezen dat dat kan
Pukkelpop moet ook wel ergens mee komen, lijkt erop dat alles al op Werchter staat dit jaa. Pukkelpop zou toch begin maart met meer namen komen? 1+1=2?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Of een band die ze goedkoper mee konden pakken ivm Pukkelpop.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:00 schreef indiaantje89 het volgende:
The Tallest Man On Earth, Young The Giant
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Of nog erger... Giel Beelen heeft alle winnaars van de Beste Singer-Songwriter van Nederland bij elkaar geraapt en er een boyband van gemaakt.
Giel kennende zal het wel een "leuk" woordgrapje zijn, krijgt ie ook weer een klein beetje aandacht als iedereen boos over 'm heenvaltquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:00 schreef indiaantje89 het volgende:
De verwachtingen worden wel behoorlijk hoog nu hier.
En straks krijg je gewoon The Tallest Man On Earth, Young The Giant of Great Minds ofzo.
Stonden 3 jaar geleden ofzo ook al eens in de HMH. En daarna stonden ze gewoon als voorlaatste in de Grolsch. Dus denk dat die kans wel meevaltquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
The Cat Empire naar de Heineken Music Hall, dus dat is een potentieel volgende headliner komende jaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mijn 1e LL waren ze er ook. Alleen was het toen nog lang geen 'grote' bandquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja sorry, op mijn 2e Lowlands jaar kwamen de Foo Fighters al. Sinds dien blijf ik ieder jaar toch een klein beetje hoop houden op een grote naam, tegen beter weten in.
Ik moest Googlen.. Ik moest er er 4 schermen er naast zetten om de afbeelding te zien. Jezus man...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
tof man, Shirma Rouse als headliner
Die waren ooknog nooit headliner, dus t kanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Mja groter dan het Concertgebouworkest heb je ook weer niet denk ik.
Verkopen ze ook strings?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En Gorillaz zou natuurlijk geweldig zijn. De enige band waarvan ik nog merch draag. En nee, t is geen shirt.
Misschien dan toch een groots afscheid van Giel Beelen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die waren ooknog nooit headliner, dus t kan
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou alleen Muse kunnen bedenken, al weet ik niet of ik die nou groter vindt dan de Foo's in 2012. Verder is alles a la Tool, Gorillaz, etc etc. wel een erg gave naam maar niet mainstream genoeg om de grootste headliner ooit te zijn.
Maar vermoed weer een giel 'grapje' en dus óf een band met veel leden, óf een corpulente artiest
Op zich deden de Foo's als laatste keer in NL één Ziggodome, Muse drie. Als het al Muse zou zijn natuurlijk. Rihanna denk ik iig niet, dan zou die Arena show toch niet blijven (weekje later dan) maar net zo'n constructie worden als in België? Ik hoop op Gorillazquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou alleen Muse kunnen bedenken, al weet ik niet of ik die nou groter vindt dan de Foo's in 2012. Verder is alles a la Tool, Gorillaz, etc etc. wel een erg gave naam maar niet mainstream genoeg om de grootste headliner ooit te zijn.
Maar vermoed weer een giel 'grapje' en dus óf een band met veel leden, óf een corpulente artiest
In 1 keer goedquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Misschien dan toch een groots afscheid van Giel Beelen?
Tjah, dat was volgens mij gewoon een kwestie van planning. Dat concert van de Foo's was ook binnen no time weg, ze hadden gewoon geen extra dates. Weet zeker dat ze ook 3x de Ziggo zouden uitverkopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:25 schreef mrsmith0331 het volgende:
[..]
[..]
Op zich deden de Foo's als laatste keer in NL één Ziggodome, Muse drie. Als het al Muse zou zijn natuurlijk. Rihanna denk ik iig niet, dan zou die Arena show toch niet blijven (weekje later dan) maar net zo'n constructie worden als in België? Ik hoop op Gorillaz
Aha. Kon zo snel geen tourschema vinden.quote:
Pukkelpop schijnt de 16e ook nieuwe naam bekend te maken.. Op die dag staat Muse in Belgiëquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Muse begint maandag natuurlijk ook met hun eerste show in de Ziggo Dome...
Foals maakte ze ook bekend op de dag dat ze in Amsterdam stonden...
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:32 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Pukkelpop schijnt de 16e ook nieuwe naam bekend te maken.. Op die dag staat Muse in België
Ja, daarom zou ik het ook niet helemaal snappen als Lowlands ze nú boekt. Zeker na de prijsverlaging enzo. Waarom zo'n 'dure' headliner pakken als er totaal geen enkele zweem van exclusiviteit meer aan hangt. Pinkpop + 3x Ziggo, en das alleen Nederland. Ze stonden vorige zomer echt ov-er-al, en doen dat nu nog eens dunnetjes over.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:41 schreef Ochtendjas het volgende:
Muse zou eigenlijk best wel jammer zijn.Als je die wilt zien had je vorige zomer een random festivalterrein op kunnen lopen, grote kans dat ze er stonden.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:41 schreef Ochtendjas het volgende:
Muse zou eigenlijk best wel jammer zijn.Als je die wilt zien had je vorige zomer een random festivalterrein op kunnen lopen, grote kans dat ze er stonden.
Lol, en dan zeg je dat je Muse op ieder festivalterrein kan zien. Hoe heb je dan in godsnaam De Staat weten te ontwijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:50 schreef Ochtendjas het volgende:
Oh, en de Staat stond in hun voorprogramma, als ze die er nou ook bij krijgen.. Ik moet ze nog zien.
Had heel die band nog nooit opgemerkt tot ze 'O' uitbrachten..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lol, en dan zeg je dat je Muse op ieder festivalterrein kan zien. Hoe heb je dan in godsnaam De Staat weten te ontwijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok is geen garantie. Maar zou toch ook weer een beetje vreemd zijn dat er 2 festivals missen. Dan kunnen ze beter die shirtjes iets later laten maken wanneer wel alle dates er op staan.
En hier gaat het echt om duizenden shirts, die gaj e ook niet even snel vervangen...
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Muse heeft al shirtjes op de markt met hun huidige tourdata. Zonder Lowlands/Pukkelpop op het shirt.Als dat een foto is van hoe de shirts echt zijn dan moeten ze ze toch laten vervangen lijkt me. Rekjavik moet toch Reykjavik zijn..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok is geen garantie. Maar zou toch ook weer een beetje vreemd zijn dat er 2 festivals missen. Dan kunnen ze beter die shirtjes iets later laten maken wanneer wel alle dates er op staan.
En hier gaat het echt om duizenden shirts, die gaj e ook niet even snel vervangen...![]()
Het is waar tot het tegendeel bewezen is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:56 schreef Fylax het volgende:
Ik hoorde het in de Muse telegram chat. is t waar?
Behalve dan dat Giel iets naar buiten brengt, en vóór de namen van BKS... Denk niet dat daar onderlinge communicatie over isquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar wel toevallig dat ze dit naar buiten brengen op de ochtend wanneer BKS weer wat namen dropt.
Tja, als iemand zogenaamd iets per ongeluk lekt aan Giel dan wacht die natuurlijk niet voordat hij dat naar buiten brengt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:58 schreef mrsmith0331 het volgende:
[..]
Behalve dan dat Giel iets naar buiten brengt, en vóór de namen van BKS... Denk niet dat daar onderlinge communicatie over is
http://www.paredesdecoura.com/quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:00 schreef indiaantje89 het volgende:
De verwachtingen worden wel behoorlijk hoog nu hier.
En straks krijg je gewoon The Tallest Man On Earth, Young The Giant of Great Minds ofzo.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:02 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
http://www.paredesdecoura.com/
Je gaat gelijk krijgen: The Tallest Man On Earth op Paredes de Coura
Ik denk dat ze het allemaal wel van elkaar weten hoor, wie wat heeft, en wanneer ze een aantal dingen bekend maken. Ze spreken namelijk allemaal de zelfde bookers en contact personen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:03 schreef mrsmith0331 het volgende:
Nee maar dat was dan alsnog vóór BKS, terwijl Indiaantje suggereert dat het een met het ander te maken heeft
(India) headlinerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]wat zou dat afknapper zijn zeg... terwijl het best een leuke act is.
Dan zou 'm echt een verschrikkelijke aandachtshoer vindenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat kan Giel echt niet maken mocht dat echt waar zijn
twitter:giel3fm twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 07:58:10@festileaks maandag in de show maakt eric van eerdenburg volgens LL hun grootste headliner ooit bekend! reageer retweet
Dus groot Lowlands orakel. Wat verwacht u maandag?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heb t zelf niet gehoord, maar volgens Giel komtt bij LL zelf vandaantwitter:giel3fm twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 07:58:10@festileaks maandag in de show maakt eric van eerdenburg volgens LL hun grootste headliner ooit bekend! reageer retweet
Publiek aanspreken om maandag naar zijn uitzending te luisteren?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is dus de hele 'bron'?
[ afbeelding ]
Waarom zou Giel dat zo even naar Festileaks twitteren, notabene als reactie op een tweet over BKS?
Wat ze met Lowlands doen lijkt mij eerder een paniekreactie op de slechte voorverkoop van vorig jaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:05 schreef indiaantje89 het volgende:
En dat Mojo in oorlog is met BKS zie je nu ook wel weer aan de early bird acties voor zowel Lowlands als DTRH.
He zegt Bob ook "yes a lot". Of te wel misschien iets met veel mensen op het podium?twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 02-03-2016 om 21:22:51@tolsfern yes, a lot....
stay tuned! reageer retweet
Geen headliner....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:50 schreef DavetheNL het volgende:
En kan het niet gewoon de grootste straattheater groep van de wereld zijn?
Hoezo? Dit is een reactie op iemand die vraagt of er nog meer wordt aangekondigd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:40 schreef indiaantje89 het volgende:
He zegt Bob ook "yes a lot". Of te wel misschien iets met veel mensen op het podium?twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 02-03-2016 om 21:22:51@tolsfern yes, a lot....
stay tuned! reageer retweet
De spanning! Ik kan er niet meer tegen
[ afbeelding ]
Nee, de vraag was "Will there be more music acts to announce?". Lijkt mij niets te maken te hebben met deze discutabele grote naam op maandag.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:01 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is een reactie op iemand die vraagt of er nog meer wordt aangekondigd.
Dan zou hij het gewoon 'openbaar' tweeten lijkt me, nu stuurt hij het in weze alleen naar festileaks en zie je het niet zomaar op zijn feed.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Publiek aanspreken om maandag naar zijn uitzending te luisteren?
O dacht dat dit openbaar was?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zou hij het gewoon 'openbaar' tweeten lijkt me, nu stuurt hij het in weze alleen naar festileaks en zie je het niet zomaar op zijn feed.
Om een roddel/geruchtje te verspreiden dus denk je?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zou hij het gewoon 'openbaar' tweeten lijkt me, nu stuurt hij het in weze alleen naar festileaks en zie je het niet zomaar op zijn feed.
Festileaks naaienquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Om een roddel/geruchtje te verspreiden dus denk je?
Zou wel triest zijn
?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Woow volgens mij zie ik een patroon in die tweet....
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heeft met nummerieke coderingen te maken.. momentje...
Ik heb hier nog serieus tijd aan besteed en nog om moeten lachen ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Dit kan geen toeval zijn........
[ afbeelding ]
Giel lurkt mee op FOK! denk ik.....
Whehe. Dat was die korte puzzel waard.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Dit kan geen toeval zijn........
[ afbeelding ]
Giel lurkt mee op FOK! denk ik.....
Ik ook niet. Stiekem heb ik het liever weer in een zaal ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:40 schreef Rob_Gordon het volgende:
Gorillaz zou zo, zo fantastisch zijn, maar ik durf niet te hopen.
Lijkt me sterkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:09 schreef kesselman het volgende:
er is gezegd dat er een headliner komt,
maar niet voor waar!!!!
hoeft dus niet de alpha te zijn.
kan ook mark zucherman in de lowlands university zijn
of JK rowling in de lowlands bookstore
ik denk dat we eerder aan zo iets moeten denken
Radiohead zou er zeker voor zorgen dat ik toch een kaartje kopen....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:47 schreef viagraap het volgende:
Ik hoopte al op Radiohead maar ik wist nog niet dat die in Japan zijn dat weekend.
Tja volgens de Tweet heeft Eric het hem laten weten...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:59 schreef TAV74 het volgende:
Giel (...) en iets over grootste headliner, kan alleen maar tegenvallen dus, kans dat dit echt een hele grote naam is lijkt me nihil. En toch gaan we er zelfs hier al een paar pagina's lang over speculeren
Sowieso moet Giel zich eigenlijk gewoon niet met LL bemoeien.
Dat maakt het nog geen onzin dat Giel zich er niet mee moet bemoeienquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat tweede is sowieso onzin omdat 3fm altijd aanwezig is.
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:05 schreef theodoor9 het volgende:
Wacht.. Grootste ooit? Serieus? Klinkt als Radiohead
Muse heeft Lowlands al eens geheadlined, lijkt me niet dat je het dan brengt als "grootste headliner ooit"quote:
Ze zijn wel echt gegroeid sindsdien. Dus het de grootste headliner noemen zou geen punt zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook![]()
[..]
Muse heeft Lowlands al eens geheadlined, lijkt me niet dat je het dan brengt als "grootste headliner ooit"
Tool heeft ook al eens geheadlinedquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
Arcade Fire ookquote:
Er bestaat ook nog zoiets als een vliegtuig?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:47 schreef viagraap het volgende:
Ik hoopte al op Radiohead maar ik wist nog niet dat die in Japan zijn dat weekend.
Zo zou ik G gegarandeerd meekrijgenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Radiohead zou er zeker voor zorgen dat ik toch een kaartje kopen....
Ha, idd sub. En voor wie? Tool!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Arcade Fire heeft niet geheadlined toch? Was sub dacht ik.
Zou het een beetje flauw vinden. In 2006 was Muse ook al groot maar ze zijn nu wel nog groter jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze zijn wel echt gegroeid sindsdien. Dus het de grootste headliner noemen zou geen punt zijn
Maar denk het verder ook niet hoor
Echt waarquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ha, idd sub. En voor wie? Tool!
Sonic Youth zat voor Arcade Fire..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou het een beetje flauw vinden. In 2006 was Muse ook al groot maar ze zijn nu wel nog groter ja
[..]
Echt waarEn KoL voor Arcade Fire, wat een topdag was dat
Tool alleen gemist
Ik zie het nu ja, KoL daar weer voorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sonic Youth zat voor Arcade Fire..
ow, en daarvoor idd KoL
Misschien gaat hij wel naar radio 2, nu Ruud de Wildt niet gaatquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:57 schreef MaJo het volgende:
Wat bedoelde Giel trouwens met het grote nieuws dat hij zelf gaat brengen, zou hij gaan stoppen?
In principe ga ik dit jaar niet, maar als Radiohead zou zijn gekomen dan weer welquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo zou ik G gegarandeerd meekrijgenIk wil weer dit jaar!
Er blijft weinig over op 3FM op die manierquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Daar moet je toch niet aan denken, Top 2000 met Giel
Ik wil weer een keer gaanquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
In principe ga ik dit jaar niet, maar als Radiohead zou zijn gekomen dan weer wel
ik ben 15 jaar op rij geweest, maar vond DTRH vorig jaar dermate tof dat dat dit jaar een zekerheidje werd. Daarnaast staan Dauwpop, een dagje Pinkpop en Fields of Joy op het programma....(en dat zijn dan enkel de betaalde festivals)quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wil weer een keer gaanEn als Radiohead komt dan koop ik gelijk een kaart
Ik ben ook wel voor de afwisselingquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben 15 jaar op rij geweest, maar vond DTRH vorig jaar dermate tof dat dat dit jaar een zekerheidje werd. Daarnaast staan Dauwpop, een dagje Pinkpop en Fields of Joy op het programma....(en dat zijn dan enkel de betaalde festivals)
maar eerlijk gezegd hebben heeeeel veel festivals een prima line-up dit jaar.
Ik wil eigenlijk ook sowieso al gaanquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wist vorig jaar sowieso al dat ikweer zou gaan, en daarnaast vind ik t programma nú al top dat 't me niet uitmaakt wat er nog bijkomt. Is allemaal meegenomen.
Maar toch zou Gorillaz wel érg tof zijn
geld en vrije dagen spelen ook een rol inderdaad. Niet verwonderlijk met een gezin.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook wel voor de afwisselingDaarom zijn we vorig jaar naar Werchter gegaan (we doen nog 1 duur festival per jaar), de twee jaar ervoor naar WTWTA en ik het jaar daarvoor naar BKS. Maar na 2 jaar afwezigheid lijkt Lowlands me wel weer tof!
Eens.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Daar moet je toch niet aan denken, Top 2000 met Giel
2007 toch? Mooi jaar was datquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ha, idd sub. En voor wie? Tool!
Op lowlove.nl bij historiequote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:54 schreef kesselman het volgende:
er was vroeger een site waar alle blokkenschemas van lowlands op stonden.
acido of zo iets,maar die site bestaat niet meer.
of kan ik ze nu ergens anders vinden?
Shirma Rouse?quote:Op zondag 6 maart 2016 14:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Ok nice ben erg benieuwd wat we gaan krijgen. Hopelijk ook wat leuke dingen voor in de breedte.
Ik begin me toch een beetje zorgen te maken....twitter:giel3fm twitterde op zondag 06-03-2016 om 16:32:41Eindelijk mag en kan t hoge woord eruit morgenochtend. Ja ik ga iets anders doen reageer retweet
Ja dat denk ik dus ook. Misschien is die laatste tweet wel iets heel anders dan de lowlands aankondiging.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:26 schreef richolio het volgende:
De grootste headliner ooit..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me toch wel legit als EvE het zelf komt vertellen in de show.
Dat is ook wel raar inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2016 17:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Ook vreemd dar Rapid_Razor_Bob ook niet aangeeft dat er nieuwe namn komen via de radio.
Ja.. Maar Giel zegt dan ook weer dit;quote:Op zondag 6 maart 2016 17:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Ook vreemd dar Rapid_Razor_Bob ook niet aangeeft dat er nieuwe namn komen via de radio.
Gorillaz zou altijd geweldig zijn... Muse heb ik de laatste jaren al vaak gezien. Maar als het voor Lowlands haalbaar is dan vind ik het meer dan logische boeking om een van de beste live bands van nu naar je festival te halen.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:14 schreef BillDauterive het volgende:
Eigenlijk kan het alleen maar tegenvallen, want iedereen denkt nu aan grote namen die ze willen zien. Ook al tourt Radiohead in Japan, het is wel een van de eerste namen waar ik aan denk.
Ook Black Sabbath, RHCP en andere onhaalbare dingen zou ik geweldig vinden. Als er morgen bekend wordt gemaakt dat Muse of Gorillaz naar Lowlands komt, dan is dat toch ergens een kleine teleurstelling. Hadden ze uit het niets ineens Muse of Gorillaz aangekondigd, dan zou ik een stuk enthousiaster zijn.
Ik ben bang dat het Rihanna of Justin Bieber wordt, dat zou ik nog erger vinden dan Shirma Rouse of Gossip
Muse is een geweldige band, woensdag ga ik ze weer zien en als ze op Lowlands komen, zal ik het optreden niet missen. De afgelopen jaren stonden ze best vaak in de omgeving en iedereen die ze had willen zien, kon ze zien. Het is een hele grote naam, maar niet erg exclusief..quote:Op zondag 6 maart 2016 18:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gorillaz zou altijd geweldig zijn... Muse heb ik de laatste jaren al vaak gezien. Maar als het voor Lowlands haalbaar is dan vind ik het meer dan logische boeking om een van de beste live bands van nu naar je festival te halen.
Justin Bieber is uitgesloten geloof ik, stond exclusief op V-Festival dit jaar. Rihanna sluit ik nog niet uit, al zal dat de ArenA vvk niet goed doen gok ik.
Niet anders dan Foo Fighters in 2013. Gewoon Moderat in de Bravo en Sigur Ros in de Heineken zetten op hetzelfde momentquote:Op zondag 6 maart 2016 20:10 schreef richolio het volgende:
Best wel sletjes die Muse gasten. Hoe dan ook, stel ze zouden komen, dan zal het wel écht onwijs druk worden bij die Alpha denk ik. Trekt die plek dat wel
Of Snoop Doggquote:Op zondag 6 maart 2016 20:15 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Niet anders dan Foo Fighters in 2013. Gewoon Moderat in de Bravo en Sigur Ros in de Heineken zetten op hetzelfde moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |