Dit is niet leuk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, alweer Bowe en Ter Mors?
Zhang en Yu lijken veel op elkaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zhang en Yu lijken veel op elkaarIk dacht vooral 'wat moet Zhang met een 28.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja, Ter Mors geeft flink toe op Zhang en Richardson, terwijl ze in eerdere optredens weinig verloor en soms iets sneller was. Op de 1000m moet ze wel veel terugpakken om weer zicht op goud te krijgen. Maar Dijkstra concludeert nu al dat het goed is...quote:
Lijkt me ook sterk. Maar hij kan zeker mee, vorig jaar deed hij het ook niet zo slecht.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:59 schreef showtimer het volgende:
Murashov is toch geen serieuze podiumkandidaat met zijn 1000?
Jij denkt dat al die 35.99s echt zijn?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:02 schreef heywoodu het volgende:
Mooi voorproefje op de Spelen alvast dit
Lekker doorpraten terwijl er geschaatst wordt en dan doen alsof je live bent
Lopen ze achter?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:02 schreef heywoodu het volgende:
Mooi voorproefje op de Spelen alvast dit
Lekker doorpraten terwijl er geschaatst wordt en dan doen alsof je live bent
Toch niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:03 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij denkt dat al die 35.99s echt zijn?
Zat nogal te slapen ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:06 schreef Montov het volgende:
Koreaan komt volledig overeind, en Dijkstra heeft het pas in de herhaling door.
Leuk Nogal-grapje.quote:
Het record van Kobayashi mag er wel een keertje aan. Boisvert heeft concurrentie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:10 schreef Mani89 het volgende:
Voor die Chinees is het te hopen dat de 100 meter terugkeert.
HA!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:10 schreef Montov het volgende:
Gao laat de Pool ver achter zich! Oh wacht, nee hij wint.
*zucht*
Ik was alweer veel te laat.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wint de geblokte Fin.
1:07:00.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koskela is op z'n retour. Hij heeft geen goede dagen meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |