Hallo medaillespiegel.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:58 schreef Max23 het volgende:
Bowe ziek door een verkeerd gegeten taartje op haar verjaardag. Gaat er volgens haar coach niet veel van bakken.
Die schaatsers hebben er ook geen zin meer in, die willen dit gauw afraffelen om dan snel de Omloop te gaan kijken.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die schaatsers hebben er ook geen zin meer in, die willen dit gauw afraffelen om dan snel de Omloop te gaan kijken.
Als het snel willen afraffelen, waarom rijden ze dan zo langzaamquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die schaatsers hebben er ook geen zin meer in, die willen dit gauw afraffelen om dan snel de Omloop te gaan kijken.
Denk het ook. Die hebben ook door dat dit het voorprogramma is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou omdat ze dan sneller klaar zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als het snel willen afraffelen, waarom rijden ze dan zo langzaam
Hegequote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nu ook.
Wat gemist voor de rit van Marrit?
Bedankt dat je dit benadrukt.quote:
Ik dacht, ik zeg het even. Je weet maar nooit of iemand jou serieus neemtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt dat je dit benadrukt.
Cavaliers twijfelt denk ik aan mijn kennis over het Oostenrijkse schaatsen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zeg het even. Je weet maar nooit of iemand jou serieus neemt
Ik twijfel soms aan Cavaliersquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cavaliers twijfelt denk ik aan mijn kennis over het Oostenrijkse schaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |