Ik sprak tegen mezelf als schisosfreenquote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:54 schreef tong80 het volgende:
Lieve FOK!kers. Als je in GC een TT hebt dat de PSV aanhangers buiten hun broekje zijn getreden, heeft Kannonvisie het recht er Ajax van te maken. Waarom niet ? Hij is immers een mod.
mij niet. Als je een topic opent om een discussie te starten zie ik geen reden om geen mening in de TT te mogen plaatsen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:13 schreef kanovinnie het volgende:
En het lijkt mij natuurlijk vanzelfsprekend dat je een reactie als een reactie achterlaat. En niet als topictitel
was een passende TT.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:13 schreef kanovinnie het volgende:
En het lijkt mij natuurlijk vanzelfsprekend dat je een reactie als een reactie achterlaat. En niet als topictitel
Alleen moderators van de allerhoogste kwaliteit geven hun fouten toe.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, ik heb hem weer teruggezet hoor.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, ik heb hem weer teruggezet hoor.
nu jij nogquote:
Hoe zit het hiermee?quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:51 schreef KaBuf het volgende:
Over GC / Belgen gezocht voor verplaatsing van de FOK! stok!
Hier wordt gesproken over het ombuigen van de regels van de FOK!stok. Waarom zou dat niet in het originele topic gebeuren?
Tijdje terug al een TR gestuurd maar ik blijf het me afvragen
En gladgeschoren benen. Ook een préquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen moderators van de allerhoogste kwaliteit geven hun fouten toe.
Kanovinnie
Tis vrijdagmiddag, doe eens lief...quote:
De sfeer in dat topic wordt niet echt veel beter door de olie die op het vuur gegooid wordt door Spezza, Maanvis en jijzelfquote:Op maandag 21 maart 2016 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
Vriend nattekat vind het weer eens nodig een volstrekt normaal gesprek over de Stok tot tweemaal toe af te kapen met wat incrowd sneertjes a la 'ga eerst maar eens de stok halen'. Zonde dat het weer zo moet.
Eens, maar zie mijn voorbeeld nu in dat topic. Er kwamen zelfs van Maanvis (!) constructieve ideen over hoe om te gaan met trage gebieden, daar wordt NORMAAL over gepraat, en dan klapt vriend NK er weer overheen met een 'zucht, kunnen jullie samen dat ding niet gaan halen?'.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De sfeer in dat topic wordt niet echt veel beter door de olie die op het vuur gegooid wordt door Spezza, Maanvis en jijzelf
Nee, ik ontken het gedrag van NK ook niet. Maar ik heb al eens eerder iets gezegd over het pogen te relativeren van zijn posts.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens, maar zie mijn voorbeeld nu in dat topic. Er kwamen zelfs van Maanvis (!) constructieve ideen over hoe om te gaan met trage gebieden, daar wordt NORMAAL over gepraat, en dan klapt vriend NK er weer overheen met een 'zucht, kunnen jullie samen dat ding niet gaan halen?'.
Dat is geen olie op het vuur wou je zeggen?
Het viel mij ook net op, ik heb een TR aangemaakt.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:04 schreef tailfox het volgende:
De stok topics lopen niet normaal.
Van 215 naar 217
vinnie heeft al aangepastquote:Op maandag 21 maart 2016 16:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het viel mij ook net op, ik heb een TR aangemaakt.
Er is 2 topics geleden wat misgegaan met de nummering. Vandaar dat 215 in eerste instantie 216 heette (daarna aangepast is door een moderator). De automatische ophoging bij het openen van een nieuw deel houdt daar blijkbaar geen rekening mee
Topactie van Vinniequote:
Dit toont echt PRECIES, maar dan ook PRECIES aan wat er mis is met je instelling. Dat initiele voorstel van Maanvis was helemaal dikke prima. Echt waar, lees het eens na zónder dat je er Maanvis boven ziet staan:quote:Op maandag 21 maart 2016 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet zelf ook best dat waar jij en Maanvis het over hadden gewoon complete onzin was. Echt zo'n typisch not sure if troll gevalletje.
Wat is hier nu eigenlijk mis mee? Hij stelt als laatste een leuke ranking voor, ik zie hier regelmatig mensen pochen met verplaatsingen, dingen terugzoeken etc, wat is er leuker dan naast het hele huidige spel gewoon een ranking van FOK!kers die de stok veel/ver/'goed' verplaatsen?quote:- Definieer regio's die vanuit het verleden hebben bewezen trage verplaatsingen te veroorzaken.
- Maak een tooltje op de fokstok site waar mensen in kunnen vullen waar ze de FOK!stok heen zouden willen verplaatsen. Daarin zou je waarschuwingen toe kunnen voegen als de FOK!stok ergens in het verleden te lang heeft gelegen. Ook zou je een waarschuwing kunnen toevoegen dat je de stok dan achter een tolweg of veerpont legt. Je kunt hierbij ook mensen aanmoedigen om de FOK!stok in een gemeente te leggen waar ie nog heen moet (++) of in een plaats waar ie nog heen moet (+)
- Misschien kun je het dus zelfs helemaal gamifyen. Dwz dat op basis van deze waarschuwingen en pluspunten een puntenaantal wordt gegenereerd, en dat iedere FOK!stokker dus punten krijgt voor een verplaatsing
. Dan kun je op basis daarvan een ranking samenstellen en dan wordt het nog meer een spel dan het nu is
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |