oke fylaxquote:Op vrijdag 26 februari 2016 04:18 schreef Chasingrainbows het volgende:
[..]
Aah zo, jammer haha het enige waar ik naar luister is Justin Bieber. No comment.
Vlieg met Ryanair naar Polen voor 2 tientjes om het eens te ervaren danquote:Op vrijdag 26 februari 2016 04:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
yeh, zo zal het wss ook gaan, mocht ik ooit geld hebben voor een reis met t vliegtuig
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 04:20 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Vlieg met Ryanair naar Polen voor 2 tientjes om het eens te ervaren dan
sws kloon dat je dat doorhebtquote:
ehehehe ;pquote:Op vrijdag 26 februari 2016 04:24 schreef Chasingrainbows het volgende:
[..]
Wow ik jou egt niet begrijpen hahaha
Is al laat.
Alle tieners zeggen Nee tegen drugs met een C!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 04:26 schreef deadprez het volgende:
To fall in love and fall in debt
To alcohol and cigarettes
And Mary Jane
To keep me insane
Doing someone else's cocaine
ach, in t geval van ts is het toch al behoorlijk hopeloosquote:Op vrijdag 26 februari 2016 04:30 schreef Chasingrainbows het volgende:
[..]
Alle tieners zeggen Nee tegen drugs met een C!
Maar je helpt loverboy niet echt met je muziek.
Loverboy; grow some balls, ga naar die meiden toe en knoop een gesprek aan! Komt goed! Als je niks doet gebeurt er ook niks.
mag er bietje punk opquote:
quote:
hoeveel luisteraars zijn er eiglk nog rond dit tijdstip?quote:
Ik heb geen idee?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 04:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoeveel luisteraars zijn er eiglk nog rond dit tijdstip?
oh oke?quote:
hehehequote:Op vrijdag 26 februari 2016 04:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om ze allemaal weg te krijgen.
- ze lacht je keihard uit en je komt er nooit meer overheenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat is het ergste dat er kan gebeuren?
-een relatie
- ze wilt je niet spreken.
Je kende haar ervoor toch niet dus eigenlijk is het ergste een relatie
je spreekt haar nooit aan en komt daar nooit overheenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
- ze lacht je keihard uit en je komt er nooit meer overheen
dat lijkt me stug, want je kent haar niet, dus moet ze wel heel speciaal zijn/liefde op het eerste gezicht.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
je spreekt haar nooit aan en komt daar nooit overheen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |