zal bestquote:
Ga eens heenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 04:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal bestben er nog nooit geweest
betaal jijquote:
quote:n New York,
Concrete jungle where dreams are made of
There's nothin' you can't do
Now you're in New York
These streets will make you feel brand new
Big lights will inspire you
Let's hear it for New York, New York, New York
Vliegangst?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 04:09 schreef deadprez het volgende:
zou sws al gedrogeerd moeten worden om de vliegreis te maken denk k
heb nog nooit gevlogen :$ maar lijkt me kk eng jaquote:
heb ook niks aan jou gvdquote:Op vrijdag 26 februari 2016 04:12 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen geld als water helaas
Niks ergs aan. Beetje uit raampje staren, muziekje luisteren, eten, over je leven nadenken, sterwardessjes neuken, praten enz. En hoevaak stort een vliegtuig neer? Echt 1 op de 19477373 keer.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 04:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb nog nooit gevlogen :$ maar lijkt me kk eng ja
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 04:13 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Niks ergs aan. Beetje uit raampje staren, muziekje luisteren, eten, over je leven nadenken, sterwardessjes neuken, praten enz. En hoevaak stort een vliegtuig neer? Echt 1 op de 19477373 keer.
Oh nee die ken ik niet eens, gewoon zelf bedacht hahaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 04:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
is je username nou van da nummer van no use for a name gejat
laten we het niet meteen over zulke extreme maatregelen hebbenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 04:13 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Zoek een baan dan kan je er heen.
jammerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 04:15 schreef Chasingrainbows het volgende:
[..]
Oh nee die ken ik niet eens, gewoon zelf bedacht haha
Ja snap ik wel, maar ik denk dat je nu gewoon bang bent maar als je erin zit is het best wel leuk en spannend eigenlijk. En als je het vaker doet ben je er zo overheen en doe je het alsof het de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 04:14 schreef deadprez het volgende:
[..]! ja, i know, slaat ook nergens op, maar gewoon het idee dat je 2302340234809234 km boven de grond vliegt in een ding waar je niet uit kunt is para
hoopte dat er weer eens een user met een goeie muzieksmaak wasquote:
yeh, zo zal het wss ook gaan, mocht ik ooit geld hebben voor een reis met t vliegtuigquote:Op vrijdag 26 februari 2016 04:16 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja snap ik wel, maar ik denk dat je nu gewoon bang bent maar als je erin zit is het best wel leuk en spannend eigenlijk. En als je het vaker doet ben je er zo overheen en doe je het alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Ik heb ook muziek smaak hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 04:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoopte dat er weer eens een user met een goeie muzieksmaak was
Aah zo, jammer haha het enige waar ik naar luister is Justin Bieber. No comment.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 04:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoopte dat er weer eens een user met een goeie muzieksmaak was
wel moeite met spaties blijkbaarquote:
14 jarig tienermeisje gespotquote:Op vrijdag 26 februari 2016 04:18 schreef Chasingrainbows het volgende:
[..]
Aah zo, jammer haha het enige waar ik naar luister is Justin Bieber. No comment.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |