Ze gaat niet met ons.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat maakt het uit wanneer iemand naar de bios gaat?
Ik voel mij persoonlijk aangevallen als men voor twaalven een film kijkt gvd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat maakt het uit wanneer iemand naar de bios gaat?
Ja, dat klopt wel zo'n beetje ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze gaat niet met ons.
Daar komt het jaloerse gedrag vandaan.
haha, wat een kerel ook hequote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:26 schreef Tjacka het volgende:
,,Ik ben diep teleurgesteld. Dat nota bene een onafhankelijke beroepscommissie, waarin veel van mijn vrienden zitting hadden, mij schorst doet me veel pijn" - Sep Blatter 2016
Onzeker mannetjequote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik voel mij persoonlijk aangevallen als men voor twaalven een film kijkt gvd.
Zondequote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:50 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga m'n haar knippen straks.
Prayforme
Ach je krijgt wat je verdient. Ik zie Sjeik Salman met veel plezier tegemoet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zou genant zijn als Sjeik Salman het wordt, die kloot met mensenrechten in Bahrein. Anderzijds is Infantino gewoon een loopjongen van Platini, dus ook niet heel veel beter.
Kortom we gaan weer gezellig verder met frauderen
Je moet sowieso geen kale knakker willen hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zou genant zijn als Sjeik Salman het wordt, die kloot met mensenrechten in Bahrein. Anderzijds is Infantino gewoon een loopjongen van Platini, dus ook niet heel veel beter.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je moet sowieso geen kale knakker willen hebben.
Is ook wel een beetje naïef om te stellen dat het nu allemaal voorbij is. Dat zit er zo diep ingebakken allemaal.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |