Ik stem voor, maar dan moeten we wel een route plannen zonder rotondesquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we Braddie als chauffeur inhuren voor na het stappen?
''Dan ken ik net zo goed wachten 5 minuten daarna, totdat die in een hoek kom en dan trap ik hem finaal in elkaar, maar wat schiet ik daarmee op?''quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
"Broek naar beneden en een volle hand erop en dat is niet fijn hoor"
Waarom zou je vrijwillig bij mij in de auto stappen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil een keer bij braddie in de auto
Choo chooquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waarom zou je vrijwillig bij mij in de auto stappen?
sommige springen ook van een 100 meter hoge klif met een parachutequote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Voor de adrenalinekick natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
De een springt van een klif, en de ander zit graag bij een andere FOK!ker in een blauwe Twingo?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommige springen ook van een 100 meter hoge klif met een parachute
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:49 schreef Chai het volgende:
Bedankt voor de verificatie Frass. Bij die gekke Tjacka kan het maar zo zijn dat hij die dingen uit zijn duim zuigt.
Kijken of ik nog angstgevoelens heb want volgens mij heb ik die nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
dat komt vanzelf welquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kijken of ik nog angstgevoelens heb want volgens mij heb ik die niet
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kijken of ik nog angstgevoelens heb want volgens mij heb ik die niet
quote:
de heer heeft vreemde kostgangersquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
De een springt van een klif, en de ander zit graag bij een andere FOK!ker in een blauwe Twingo?
Ik haat je. IK HAAT JEquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:56 schreef Tjacka het volgende:
Ik wil graag nog een keer bij Opso in de auto.
Wij gaan dan alleen niet autorijden.
Dat lijkt me een feintastisch ideequote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:57 schreef Chai het volgende:
Ik wil graag bei fijn in de auto zitten.
Ik vind dit echt ongevoelig van je Chai.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:57 schreef Chai het volgende:
Ik wil graag bei fijn in de auto zitten.
Is dat een kerel?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:07 schreef Chai het volgende:
LIF / Bijna overgewicht..
Mensen die nog steeds BMI!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |