Die is echt lelijk. Die zou ik met een zak over haar hoofd nog niet doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boor zijn buurvrouw
Dat zal hem leren
Wat je zegt, ben je zelf.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is echt lelijk. Die zou ik met een zak over haar hoofd nog niet doen.
kut voor jequote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:09 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik had een plaatje in mijn Word-document geplaatst en toen geprint, maar toen kwam er niks uit(behalve de tekst, maar geen plaatje)
HOE MOET HET
Even opslaan als pdf en printen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:09 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik had een plaatje in mijn Word-document geplaatst en toen geprint, maar toen kwam er niks uit(behalve de tekst, maar geen plaatje)
HOE MOET HET
zal morgen wel proberen, ben alweer uit de UBquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Even opslaan als pdf en printen?
Dat interesseert mij geen ene reet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik vind jou niet aardig
:squote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat interesseert mij geen ene reet.
viesquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
wat vinden jullie van borsthaar
Ligt er een dier op je arm of ligt een vrouw op haar buik op je arm?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er ligt een poes op mijn arm.
Klein beetje kan wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
wat vinden jullie van borsthaar
nee bahquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ook niet n heel klein beetje?
Dierquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ligt er een dier op je arm of ligt een vrouw op haar buik op je arm?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
gelukkig maar
ik zag vanmiddag een leuke jongen in de UB met n beetje borsthaar
vandaar
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zag deze niet aankomen.
quote:
Dat kan prima.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
gelukkig maar
ik zag vanmiddag een leuke jongen in de UB met n beetje borsthaar
vandaar
niets mis met esthetiek.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:27 schreef Fok-it het volgende:
Extreem huilen om wat haar neigt toch ook wel naar latente nichterigheid hoor
ja tochquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:27 schreef Fok-it het volgende:
Extreem huilen om wat haar neigt toch ook wel naar latente nichterigheid hoor
Boratgodquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja toch
ik vind t wel sexy (en heb t zelf ook)
maar niet zoveel haar als n aap ofzo
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En bij navel een klein streepje of kaal.
Daar mag van mij ook wel wat haar zitten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En bij navel een klein streepje of kaal.
En konthaar?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar mag van mij ook wel wat haar zitten.
maar niet teveelquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar mag van mij ook wel wat haar zitten.
Geen idee.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat is het allermeest sexy aan een man natuurlijk
Dat je het kan kammenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat is het allermeest sexy aan een man natuurlijk
Wat?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Een oerwoud hebben daar beneden![]()
Zie ik soms nog weleens op sportschool. Dan krijg ik oogaids.
Ben je een beetje bang voor gezamenlijk douchen in openbare doucheruimtes, o.a. op de sportschool?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is dat voor sportschool?
Ik kom nooit in een sportschool. Niets voor mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ben je een beetje bang voor gezamenlijk douchen in openbare doucheruimtes, o.a. op de sportschool?
Zolang het gemengd isquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ben je een beetje bang voor gezamenlijk douchen in openbare doucheruimtes, o.a. op de sportschool?
Ben je een dikkertje?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom nooit in een sportschool. Niets voor mij.
Dit iddquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom nooit in een sportschool. Niets voor mij.
Mensen die dat gelijk linken aan bangquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Smerig man.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die dat gelijk linken aan banggewoon lekker in m'n eigen douche douchen
Ik doe andere sporten om dun te blijven.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ben je een dikkertje?
Dat zeker maar ik pak vaak nog de sauna mee, dus dan is douchen wel handig.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die dat gelijk linken aan banggewoon lekker in m'n eigen douche douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |