Omdat een hele grote, dikke, harde, komkommer best lekker is door de sla.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarom stopt Gijs Stavermans altijd komkommers in zijn mandje?
Deze week in de bonus bij de AH.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarom stopt Gijs Stavermans altijd komkommers in zijn mandje?
Vertel het ons eensquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Daar is toevallig nog een leuk topicje over in DRT
Het zit een beetje in een grijs gebied, valt voor allebei wel wat te zeggen imoquote:
ja maar dat zijn ook maar gewoon mensen enzoquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap er geen reet van; als je hier illegaal verblijft moet je toch worden opgesloten?
'Geen mens is illegaal' - Linksquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap er geen reet van; als je hier illegaal verblijft moet je toch worden opgesloten?
Illegaliteit is niet strafbaar dankzij de PvdA.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Een precisiesport,net als kruisboogschieten, dat een olympische sport is.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
een kroegsport, maar daar is ook helemaal niks mis mee
Kan niet, dankzij de PvdA die illegaliteit niet strafbaar wil stellen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Kruisboogschieten is geen olympische sport.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een precisiesport,net als kruisboogschieten, dat een olympische sport is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Inderdaad. 26 naamloze graven ergens op de hei is goedkoper.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:11 schreef kladderadatsch het volgende:
Wat zal dit de samenleving allemaal kosten? Complete waanzin is het.
Beter gaat dat geld naar mij, ik zou er tenminste leuke dingen van doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:11 schreef kladderadatsch het volgende:
Wat zal dit de samenleving allemaal kosten? Complete waanzin is het.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Ik zou hem gewoon neer-taseren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Nog 1e klas ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
Ik heb ook nog een wasmachine, PC, stofzuiger en zo nodig.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Beter gaat dat geld naar mij, ik zou er tenminste leuke dingen van doen.
Ik heb een wasmachine (met droogfunctie), pc, laptop en stofzuiger, en woning, kom maar bij me wonen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:13 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een wasmachine, PC, stofzuiger en zo nodig.
Oja, en een huis.
Nou, dat is het weer het andere uiterste, gewoon zorgen dat die lullo's niet binnen komen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Inderdaad. 26 naamloze graven ergens op de hei is goedkoper.
Had Sylvana uitgenodigdquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:14 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd wat Pauw hiervan gemaakt had.
Ws. schande van gesproken en allochtonenknuffel uitgedeeld.
Gezinnetje uitgenodigd met een tandarts en een architect en 2 VWO meisjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:14 schreef matthijst het volgende:
Waar heb ik een paar maanden geleden dan naar zitten kijken?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Kruisboogschieten is geen olympische sport.
Een pragmaticus. Echt een verademing tov de gemiddelde PvdA burgermeester.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:15 schreef Martinello het volgende:
Wel een goeie vent deze Heijmans. Denkt niet in regeltjes maar in oplossingen.
Handboogschieten denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar heb ik een paar maanden geleden dan naar zitten kijken?
Pauw is normaal gesproken best kritisch wat betreft dit onderwerp. Dat heeft hij al een paar keer laten zien.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:14 schreef matthijst het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |