quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:18 schreef tralalala het volgende:
KOFFIE DRINKEN IN EIGEN TIJD, DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
Pauw is geen lekker wijfquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit topic is toch altijd inhoudelijker bij Pauw.
vieze migranten, je moet blijven wonen waar je geboren bent.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:20 schreef luxerobots het volgende:
Kinderen vliegen uit. Wonen in alle uithoeken van Nederland.
Ben jij wel in Arnhem geboren?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
vieze migranten, je moet blijven wonen waar je geboren bent.
Ik gooi mijn vieze rubbertjes altijd gewoon wegquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:22 schreef luxerobots het volgende:
Kan de thuiszorg mijn rubbertjes ook niet komen schoonmaken!!?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
vieze migranten, je moet blijven wonen waar je geboren bent.
Ik gooi ze gewoon op het tapijt hoor, moet de thuiszorg ze maar opruimen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik gooi mijn vieze rubbertjes altijd gewoon weg
Of je kapt eens met miljonairs aow uit te kerenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:24 schreef svann het volgende:
Als ze de hypotheekrenteaftrek voor duurdere huizen afschaffen zijn deze bezuinigingen op minima niet nodig.
Of je schaft asielzoekers af.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:24 schreef svann het volgende:
Als ze de hypotheekrenteaftrek voor duurdere huizen afschaffen zijn deze bezuinigingen op minima niet nodig.
quote:24 uur met... is een Nederlands interviewprogramma van de VPRO, waarvan het eerste seizoen begin 2008 werd uitgezonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |