Zodat mensen krokodillen kunnen houden denk ikquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:09 schreef Paxcon het volgende:
Waarom bestaat er zoiets als een vergunning om krokodillen te houden
Anders had Jinek het wel afgekapt want niet gutmensch genoegquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus dan maar zinnen braken waarmee je jezelf ook voor schut zet .Lekker hoor, jongens.
Hmm, zo had ik het eigenlijk nog nooit bekekenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Zodat mensen krokodillen kunnen houden denk ik
Tsja, daarom zul je de PVV, hoe kinderachtig ik het ook vind, nooit in talkshows zien.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Anders had Jinek het wel afgekapt want niet gutmensch genoeg
Agema zat bij Humbertoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, daarom zul je de PVV, hoe kinderachtig ik het ook vind, nooit in talkshows zien.
Over wie heb je het nu? Krokodillenmeisje inderdaad. Jinek heeft wel een grote neus, maar mag er ook nog zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:13 schreef Specularium het volgende:
Ik vind haar wel leuk, terwijl luxerobots haar neus te groot vindt.
Omdat Pauw meer inhoud heeft.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit topic is toch altijd inhoudelijker bij Pauw.
Aan de andere kant, in andere landen is het heel gewoon dat mensen zelf hun zaakjes op orde hebben. In de VS heb je geen thuiszorg van overheidswege.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:18 schreef svann het volgende:
Bij van Rijn moet je niet aankloppen met zielige verhalen.
Die liet zijn eigen moeder in de troep zitten.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:18 schreef tralalala het volgende:
KOFFIE DRINKEN IN EIGEN TIJD, DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
Pauw is geen lekker wijfquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit topic is toch altijd inhoudelijker bij Pauw.
vieze migranten, je moet blijven wonen waar je geboren bent.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:20 schreef luxerobots het volgende:
Kinderen vliegen uit. Wonen in alle uithoeken van Nederland.
Ben jij wel in Arnhem geboren?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
vieze migranten, je moet blijven wonen waar je geboren bent.
Ik gooi mijn vieze rubbertjes altijd gewoon wegquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:22 schreef luxerobots het volgende:
Kan de thuiszorg mijn rubbertjes ook niet komen schoonmaken!!?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
vieze migranten, je moet blijven wonen waar je geboren bent.
Ik gooi ze gewoon op het tapijt hoor, moet de thuiszorg ze maar opruimen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik gooi mijn vieze rubbertjes altijd gewoon weg
Of je kapt eens met miljonairs aow uit te kerenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:24 schreef svann het volgende:
Als ze de hypotheekrenteaftrek voor duurdere huizen afschaffen zijn deze bezuinigingen op minima niet nodig.
Of je schaft asielzoekers af.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:24 schreef svann het volgende:
Als ze de hypotheekrenteaftrek voor duurdere huizen afschaffen zijn deze bezuinigingen op minima niet nodig.
quote:24 uur met... is een Nederlands interviewprogramma van de VPRO, waarvan het eerste seizoen begin 2008 werd uitgezonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |