Maar das niet eerlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mij zal er zoiets komen als: wanneer heb je je eigen voeten voor het laatst gezien, papzak..
ze spelen verstoppertjequote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar das niet eerlijkIk heb kleine voeten, die verdwijnen eerder
Voor eeuwigquote:
ach poezelige kleine voetjes zijn best lief.quote:
En erg lastigquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach poezelige kleine voetjes zijn best lief.
Geen gekriebel aan mijn voetenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:50 schreef Nizno het volgende:
Met deze borstels kun je kleine voetjes kriebelen.
Welke maat?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
En erg lastig
Al ben ik er recent achter gekomen dat Van Haren op hun webshop een paar schoenen in mijn maten verkopen, betaalbaar
watjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]~SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah. Ooit vakantieplannen richting zuiderlijk Europa en daar in plaatselijke winkels shoppen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Wow, daar doe ik zo een paar weken mee. Wat ga je maken?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:51 schreef Nizno het volgende:
Ik ga aardappels schillen. Een kilootje of 2.
Ik heb standaard een berg lege ruimte op de heenreis in m'n koffer. Voor het geval van schoenen en boekenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
~
Ah. Ooit vakantieplannen richting zuiderlijk Europa en daar in plaatselijke winkels shoppen.
stampot zuurkool, eten we vandaag en zondag en dan nog wat in de vriezer voor een keertje als het lekker snel eten wordt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wow, daar doe ik zo een paar weken mee. Wat ga je maken?
Uhuh zekers. Al helemaal als ik toevallig in Engeland kom.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb standaard een berg lege ruimte op de heenreis in m'n koffer. Voor het geval van schoenen en boeken
oude kleren en oude schoenen mee nemen die je daar weg kan gooien.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb standaard een berg lege ruimte op de heenreis in m'n koffer. Voor het geval van schoenen en boeken
quote:Apple Watch Sport
Oude schoenen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
oude kleren en oude schoenen mee nemen die je daar weg kan gooien.
Dafuq is dat nou weer?quote:Kast van licht geanodiseerd aluminium
Anodiseren is een oppervlaktebehandeling om metalen zoals aluminium en titanium te voorzien van een oxidelaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |