Ja, mij ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah bedankt. Dit heeft mij 30 euro gescheeld
Welke poster?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:28 schreef gianni61 het volgende:
Ess, als die poster nog eens langskomt en ik ben er niet, bestel jij hem dan even?
die foto op postervoucherquote:
Oh die, sure, als ik er dan ook toevallig benquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/n(...)ster-76-x-114cm.html
gisteren zag ik hem en dacht: die moet ik bestellen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh die, sure, als ik er dan ook toevallig ben
Hehe, hoe duur was ie eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren zag ik hem en dacht: die moet ik bestellen.
en nu is die weer langs gekomen maar was ik er niet
11.95 als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hehe, hoe duur was ie eigenlijk?
Okquote:
Dankjequote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
OkAls ie nog eens langs komt en ik ben er wel en jij niet dan koop ik hem wel voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
DankjeOf als we er allebei niet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
hmm.... u houdt te veel vocht vast mevrouw.quote:Meet gewicht, lichaamsvet, -vocht, spier- en botmassa
"Je hebt weer teveel gevreten he?"quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:42 schreef Nizno het volgende:
Lichaamsanalyse...
Euh ja. En dan praat dat ding ook nog en zegt het zeker... HE Dikkop je moet afvalluh!
Je kon je gisteren weer niet inhouden zeker bij de patatboer!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
"Je hebt weer teveel gevreten he?"
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:42 schreef Nizno het volgende:
Lichaamsanalyse...
Euh ja. En dan praat dat ding ook nog en zegt het zeker... HE Dikkop je moet afvalluh!
hahaha ja zoietsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn
Helemaal leuk als het gelinkt is met data
Kom je 27 december op dat ding staan "Heb je je weer helemaal volgestouwd met de Kerstdagen? Dikke papzak!"
nee joh. die zegt: trek het je niet aan, je hebt zware bottenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:42 schreef Nizno het volgende:
Lichaamsanalyse...
[..]
hmm.... u houdt te veel vocht vast mevrouw.
uhuhquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee joh. die zegt: trek het je niet aan, je hebt zware botten
die sporten de hele dagquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:44 schreef essnhills het volgende:
Bij deze zal die weegschaal niet zoveel te zeggen hebben, deze zijn ultra fit
bij mij zal er zoiets komen als: wanneer heb je je eigen voeten voor het laatst gezien, papzak..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |