Best te doen ja, maar ook zeker niet meer dan dat. Scheren merkbaar minder glad dan de 2 dure merken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:10 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Die van Boldking zijn best te doen
Dat is niet mijn ervaring.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Best te doen ja, maar ook zeker niet meer dan dat. Scheren merkbaar minder glad dan de 2 dure merken.
Misschien is mijn baard moeilijker ofzo. Ik merk het verschil overduidelijk. Ik scheer me er overigens wel gewoon mee al een jaar ofzo denk ik.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat is niet mijn ervaring.
Kartel? Het staat iedereen vrij om een beter mesje te maken. Ik heb wel vaker goedkopere messen gebruikt maar het is allemaal prut vergeleken met Gilette.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:32 schreef onlogisch het volgende:
Zo jammer dat Wilkinson en Gilette de totale markt beheersen en daarmee de prijzen kunstmatig zo hoog houden. Die lui van Boldking timmeren wel aan de weg maar zijn ook nog gewoon duur vind ik.
Prijs van die dingen zou echt extreem naar beneden moeten kunnen. Maarja, kartelvorming
Dat klopt. Maar wanneer jij mesjes gaat maken, tegen een veel goedkopere prijs dan Gilette, neemt Gilette contact op met jouw leverancier (die ook aan Gilette levert). Aangezien Gilette jaarlijks vele tonnen meer af zal nemen, zal Gilette die leverancier vriendelijk verzoeken niet meer aan jou te leveren.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Kartel? Het staat iedereen vrij om een beter mesje te maken.
Precies en werkt nog beter ook. Al is het in het begin even wennen. Ik vind deze erg goed:quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:55 schreef mime_negert het volgende:
Koop een DE razor met bijbehorende scheermesjes.
Goedkoper kan het niet!
Dit, er gaat een wereld voor je open!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:55 schreef mime_negert het volgende:
Koop een DE razor met bijbehorende scheermesjes.
Goedkoper kan het niet!
Eigen merk aldaar?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:49 schreef raptorix het volgende:
Die wegwerpdingen van de Action zijn lekker scherp, ik scheer me meestal eens in de 2 a 3 weken, dus dan heb ik er meestal toch 2 nodig, dus kwaliteit boeit me niet heel erg.
Snij je jezelf daar niet eerder mee?quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:23 schreef Mubassie het volgende:
DE scheermes met Feather mesjes![]()
Vlijmscherp en niet duur
Ik heb een zeer gevoelige huid op mijn kin. Met een apparaat scheren gaat niet. Wilkonson en nog een aantal merken betekent dat mijn badkamer er uit ziet als een horror film, gilette gaat opzich wel maar DE is het prettigste.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Snij je jezelf daar niet eerder mee?
Voorzichtig en goed oefenenquote:Op woensdag 16 maart 2016 09:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het heet met recht een safety razor. Ik snee mij met de dubbele mesjes juist vaak, vooral direct onder de neus. Ook bij de bakkebaarden en de lippen vind ik het prettig als je gewoon het ene mes precies kan neerzetten, als je je met het bovenste mesje dan net in je lip snijdt dan ben je een uur verder voordat het bloeden gestelpt is. Bovendien, Ik snij me nog 1 keer per maand of zo, maar die dubbele messen maken vaak ook een puinhoop van de snijwond, zo'n sneetje van een enkel mes is precies dat, een keurig klein recht sneetje wat heel snel stopt met bloeden en heel snel is genezen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En je zak danquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, het heet met recht een safety razor. Ik snee mij met de dubbele mesjes juist vaak, vooral direct onder de neus. Ook bij de bakkebaarden en de lippen vind ik het prettig als je gewoon het ene mes precies kan neerzetten, als je je met het bovenste mesje dan net in je lip snijdt dan ben je een uur verder voordat het bloeden gestelpt is. Bovendien, Ik snij me nog 1 keer per maand of zo, maar die dubbele messen maken vaak ook een puinhoop van de snijwond, zo'n sneetje van een enkel mes is precies dat, een keurig klein recht sneetje wat heel snel stopt met bloeden en heel snel is genezen.
Die wordt alleen maar groter van zo'n mannelijke scheermethode.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |