abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160206973

MEER, MEER, MEER !!!!!!

Klacht: Zit ik helemaal niet op te wachten.
pi_160206997
Zolang de grenzen niet worden gesloten wel ja :'(
International
pi_160207032
Goed idee. Dan zal er nooit meer racisme, oorlog en armoede zijn.
  donderdag 25 februari 2016 @ 17:25:09 #4
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_160207111
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:21 schreef ccs het volgende:
Goed idee. Dan zal er nooit meer racisme, oorlog en armoede zijn.
:')

Want landen die door negers worden bestuurd zijn in de regel erg succesvol
Permanent Verbannen
pi_160207136
En mensen vragen zich af waarom ik steeds meer sentiment krijg voor the second amendment....
pi_160207291
Iemand roept iets. Snel wordt boos en maak een topic. Door mensen zoals jij gaat de wereld kapot TS :r
pi_160207335
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:25 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

:')

Want landen die door negers worden bestuurd zijn in de regel erg succesvol
Dat komt door de vroegere blanke overheersing. Ze zijn nog steeds herstellende daarvan.
  donderdag 25 februari 2016 @ 17:36:29 #8
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_160207369
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:35 schreef ccs het volgende:

[..]

Dat komt door de vroegere blanke overheersing. Ze zijn nog steeds herstellende daarvan.
Jatoch :')
Permanent Verbannen
pi_160207441
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:36 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Jatoch :')
Denk dat hij vrij ironisch bezig is. :P
pi_160207466
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:33 schreef bamibij het volgende:
Iemand roept iets. Snel wordt boos en maak een topic. Door mensen zoals jij gaat de wereld kapot TS :r
TS is de huisracist.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_160207497
De witman denkt inderdaad nog dat ze in de gouden eeuw leven.
pi_160207573
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:41 schreef Abed het volgende:
Iedere blanke man zou keihard tot zijn dood moeten werken en 50% van zijn loon af moeten staan zodat negroïde families niet meer hoeven te werken en zich kunnen richten op het voortplanten.

We gaan blanke mannen en vrouwen vertellen dat trouwen en kinderen krijgen een belachelijk idee is, zodat er geen nieuwe racisten meer geboren worden. Bovendien hebben we ook de 50% belastingafdracht van de werkende blanke vrouwen nodig om het project te kunnen financieren. Het leven zal prachtig zijn in Europa!
pi_160207594
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:44 schreef ccs het volgende:

[..]

Iedere blanke man zou keihard tot zijn dood moeten werken en 50% van zijn loon af moeten staan zodat negroïde families niet meer hoeven te werken en zich kunnen richten op het voortplanten.

We gaan blanke families vertellen dat trouwen en kinderen krijgen belachelijk is. Zodat er geen nieuwe racisten meer geboren worden. Het leven zal prachtig zijn in Europa!
Matig sarcasme is matig.
pi_160207642
quote:
Doe eens niet zo racistisch
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_160207842
Ik kan er niet zo mee zitten, Europa is oud, zwak en gefeminiseerd geworden en dan komt er een moment dat je overgenomen wordt.

Daarnaast gun ik het onze Afrikaanse, Arabische en Pakistaanse medemens van harte, een wereld zonder blanken. Waar de vooruitgang of zelfs de instandhouding van de huidige ontwikkelingen dan vandaan moet komen is hun probleem.
pi_160207891
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:55 schreef Grems het volgende:
Ik kan er niet zo mee zitten, Europa is oud, zwak en gefeminiseerd geworden en dan komt er een moment dat je overgenomen wordt.

Daarnaast gun ik het onze Afrikaanse, Arabische en Pakistaanse medemens van harte, een wereld zonder blanken. Waar de vooruitgang of zelfs de instandhouding van de huidige ontwikkelingen dan vandaan moet komen is hun probleem.
Alsof Afrikanen geen middel tegen kanker kunnen ontwikkelen, of op de maan kunnen landen? :')

De eerste harttransplantatie ooit was nota bene in Zuid-Afrika!
pi_160207980
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:56 schreef ccs het volgende:

[..]

Alsof Afrikanen geen middel tegen kanker kunnen ontwikkelen, of op de maan kunnen landen? :')

De eerste harttransplantatie ooit was nota bene in Zuid-Afrika!
Ziet er erg Afrikaans uit inderdaad.
pi_160208098
quote:
Nou, ik zal eens wat zwarte wetenschappers zoeken die baanbrekend onderzoek hebben gedaan.
pi_160208184
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:04 schreef ccs het volgende:

[..]

Nou, ik zal eens wat zwarte wetenschappers zoeken die baanbrekend onderzoek hebben gedaan.
Doe dat. Niet teveel tegelijk posten anders gaat de server roken.
pi_160208339
quote:
Smerige racist.

"Moslims verkrachten nog steeds dieren en kinderen."
pi_160208352
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:26 schreef GhpH het volgende:
En mensen vragen zich af waarom ik steeds meer sentiment krijg voor the second amendment....
Omdat je langzaam net zo paranoïde wordt als de meerderheid van de Amerikaanse bevolking door het constant bevestigen en verder bevorderen van je vrij enge en angstig wereldbeeld door jezelf alleen bloot te stellen aan informatiebronnen die precies hetgeen vertellen wat jij wil horen.

Het is allemaal niet zo moeilijk.
  donderdag 25 februari 2016 @ 18:14:59 #22
138448 PeZu
Suspended animation
pi_160208358
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:13 schreef Vermon het volgende:

[..]

Smerige racist.

"Moslims verkrachten nog steeds dieren en kinderen."
blanken ook, nederlanders ook
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_160208676
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:14 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Omdat je langzaam net zo paranoïde wordt als de meerderheid van de Amerikaanse bevolking door het constant bevestigen en verder bevorderen van je vrij enge en angstig wereldbeeld door jezelf alleen bloot te stellen aan informatiebronnen die precies hetgeen vertellen wat jij wil horen.

Het is allemaal niet zo moeilijk.
Weet je. Ik heb een tijd lang die roze bril van jou daadwerkelijk op proberen te zetten. Maar helaas liegen feiten niet. Ik ben niet naar nieuwssites gegaan zoals ww.sdkuriren.se of de elsevier voor ons dan. Ik ben gewoon naar de statistische feiten gaan kijken en daar kon niet omheen gedraaid worden.

Ik wil best geloven dat er voornamelijk goede mensen in een groep zitten en het niet een meerderheid is die het verziekt. Maar alsnog breng je een groot gevaar binnen en dat kan je als land je bevolking niet aandoen. Nogmaals, we dienen prioriteiten te stellen en we kunnen niet tegelijkertijd iedereen gaan helpen. Je intenties zijn goed, maar je blinde vlek naar gevaar is te opvallend.
pi_160208748
Niet weten dat als wij Europeanen naar Afrika gaan, dat Afrika dan welvarend wordt en Europa het nieuwe Afrika omdat er geen Europeanen in Europa zijn. :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_160208957
Goed plan wel. De hele wereld naar Europa laten verhuizen. Zodat de Europeanen ondertussen de rest van de wereld kunnen koloniseren, de gebieden waar wel veel grondstoffen zitten. En ondertussen moord de hele 3e wereld elkaar uit in Europa. Wat een vredelievend persoon.
pi_160209190
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:07 schreef Grems het volgende:

[..]

Doe dat. Niet teveel tegelijk posten anders gaat de server roken.
:D

"Blicks" worden gewoon teveel negatief geportretteerd in de media. :Y
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_160209608
Imperialisme was ook gericht op het onderwerpen van landen en volkeren. Alhoewel er slechts een beperkt aantal West-Europese landen waren die echt extreem waren, zoals Spanje, Portugal, Frankrijk en Engeland.

Die zijn deels wel verantwoordelijk voor alle shit die je nu ziet. De rest van Europa kan je niet verantwoordelijk houden daarvoor.
pi_160209729
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:14 schreef Mark031 het volgende:
Imperialisme was ook gericht op het onderwerpen van landen en volkeren. Alhoewel er slechts een beperkt aantal West-Europese landen waren die echt extreem waren, zoals Spanje, Portugal, Frankrijk en Engeland.

Die zijn deels wel verantwoordelijk voor alle shit die je nu ziet. De rest van Europa kan je niet verantwoordelijk houden daarvoor.
Bedankt Hans.
pi_160210331
Op zich heeft die een punt dat 'we' de wereld geplunderd hebben. Maar we hebben 'ons' nu teruggetrokken, en proberen 'ons' te beteren. Echter we hebben nog steeds veel resources nodig, dus het is een beetje raar dat de macht nog hier ligt. Juist de derde wereld zou hun macht nu moeten kunnen uitoefenen. Maar wat zie je, ze maken er onderling nu zelf een teringzooi van egoistisch op zoek naar snelle winst. Dus nu een beetje wijzen naar de wit man, is een beetje dom.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_160210719
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:29 schreef GhpH het volgende:
Weet je. Ik heb een tijd lang die roze bril van jou daadwerkelijk op proberen te zetten. Maar helaas liegen feiten niet. Ik ben niet naar nieuwssites gegaan zoals ww.sdkuriren.se of de elsevier voor ons dan. Ik ben gewoon naar de statistische feiten gaan kijken en daar kon niet omheen gedraaid worden.
Ten eerste zegt de uitspraak "roze bril" meer over jouw wereldvisie dan de mijne. Ik ontken, noch kijk weg van de problematiek die een influx van immigranten (of dat nu vluchtelingen zijn of arbeidsmigranten) onherroepelijk met zich meebrengt. Daarbij ben ik mij ook zeer zeker van bewust dat er mensen zijn die hier misbruik van maken. Van evt. terroristen tot mensensmokkelaars.

Echter, omdat ik jouw visie van hel en verdoemenis weiger aan te nemen omdat het:
1. een absurd denkbeeld is dat zelfs in een grove overdrijving van de werkelijkheid er nog niets van waarheid in terug te vinden is.
2. het überhaupt een contra-productieve houding is als je juist geen vijandig klimaat wil creëren waarin de door zoveel achterlijke NWS-klantjes bijna op gehoopt wordt.

Ten tweede heb je niet je leesgedrag aangepast wat tot een gematigder wereldbeeld zou moeten leiden, maar ben je bij objectievere bronnen te raden gegaan om juist je eigen gelijk wederom aan te tonen. Want de statistiek liegt er niet om! Cijfers liegen inderdaad niet. Tenzij je natuurlijk correlatie voor causaliteit gaat aanzien wat tot zeer mooie uitspraken leidt zoals: "Ja, de Islam maakt je crimineel!" :')

quote:
Ik wil best geloven dat er voornamelijk goede mensen in een groep zitten en het niet een meerderheid is die het verziekt. Maar alsnog breng je een groot gevaar binnen en dat kan je als land je bevolking niet aandoen. Nogmaals, we dienen prioriteiten te stellen en we kunnen niet tegelijkertijd iedereen gaan helpen. Je intenties zijn goed, maar je blinde vlek naar gevaar is te opvallend.
Je blijft elke keer maar raaskallen over prioriteiten stellen en eigenbelang verdedigen. Ik heb je echter hier nog nooit een zinnige uitspraak over zien doen. Wat zijn die prioriteiten en welk eigen belang moet in godsnaam verdedigt worden? Het is een stuk naïever om te denken dat je iedereen buiten kan houden en dat zo het probleem zich wel zal oplossen.

Ook is het precieze "grote" gevaar me niet duidelijk. Maar misschien zie ik wel een wereldwijd complot over het hoofd dat 3 jaar geleden onder de gehele Islamitische wereldbevolking is opgezet tegen de blanke Westerling. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')