quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:21 schreef ccs het volgende:
Goed idee. Dan zal er nooit meer racisme, oorlog en armoede zijn.
Dat komt door de vroegere blanke overheersing. Ze zijn nog steeds herstellende daarvan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:25 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Want landen die door negers worden bestuurd zijn in de regel erg succesvol
Jatochquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:35 schreef ccs het volgende:
[..]
Dat komt door de vroegere blanke overheersing. Ze zijn nog steeds herstellende daarvan.
TS is de huisracist.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:33 schreef bamibij het volgende:
Iemand roept iets. Snel wordt boos en maak een topic. Door mensen zoals jij gaat de wereld kapot TS
Iedere blanke man zou keihard tot zijn dood moeten werken en 50% van zijn loon af moeten staan zodat negroïde families niet meer hoeven te werken en zich kunnen richten op het voortplanten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:41 schreef Abed het volgende:
De witman denkt inderdaad nog dat ze in de gouden eeuw leven.
Matig sarcasme is matig.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:44 schreef ccs het volgende:
[..]
Iedere blanke man zou keihard tot zijn dood moeten werken en 50% van zijn loon af moeten staan zodat negroïde families niet meer hoeven te werken en zich kunnen richten op het voortplanten.
We gaan blanke families vertellen dat trouwen en kinderen krijgen belachelijk is. Zodat er geen nieuwe racisten meer geboren worden. Het leven zal prachtig zijn in Europa!
Doe eens niet zo racistischquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:41 schreef Abed het volgende:
Alsof Afrikanen geen middel tegen kanker kunnen ontwikkelen, of op de maan kunnen landen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:55 schreef Grems het volgende:
Ik kan er niet zo mee zitten, Europa is oud, zwak en gefeminiseerd geworden en dan komt er een moment dat je overgenomen wordt.
Daarnaast gun ik het onze Afrikaanse, Arabische en Pakistaanse medemens van harte, een wereld zonder blanken. Waar de vooruitgang of zelfs de instandhouding van de huidige ontwikkelingen dan vandaan moet komen is hun probleem.
Ziet er erg Afrikaans uit inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:56 schreef ccs het volgende:
[..]
Alsof Afrikanen geen middel tegen kanker kunnen ontwikkelen, of op de maan kunnen landen?
De eerste harttransplantatie ooit was nota bene in Zuid-Afrika!
Nou, ik zal eens wat zwarte wetenschappers zoeken die baanbrekend onderzoek hebben gedaan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:00 schreef Grems het volgende:
[..]
Ziet er erg Afrikaans uit inderdaad.
Doe dat. Niet teveel tegelijk posten anders gaat de server roken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:04 schreef ccs het volgende:
[..]
Nou, ik zal eens wat zwarte wetenschappers zoeken die baanbrekend onderzoek hebben gedaan.
Smerige racist.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:41 schreef Abed het volgende:
Omdat je langzaam net zo paranoïde wordt als de meerderheid van de Amerikaanse bevolking door het constant bevestigen en verder bevorderen van je vrij enge en angstig wereldbeeld door jezelf alleen bloot te stellen aan informatiebronnen die precies hetgeen vertellen wat jij wil horen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:26 schreef GhpH het volgende:
En mensen vragen zich af waarom ik steeds meer sentiment krijg voor the second amendment....
blanken ook, nederlanders ookquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:13 schreef Vermon het volgende:
[..]
Smerige racist.
"Moslims verkrachten nog steeds dieren en kinderen."
Weet je. Ik heb een tijd lang die roze bril van jou daadwerkelijk op proberen te zetten. Maar helaas liegen feiten niet. Ik ben niet naar nieuwssites gegaan zoals ww.sdkuriren.se of de elsevier voor ons dan. Ik ben gewoon naar de statistische feiten gaan kijken en daar kon niet omheen gedraaid worden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat je langzaam net zo paranoïde wordt als de meerderheid van de Amerikaanse bevolking door het constant bevestigen en verder bevorderen van je vrij enge en angstig wereldbeeld door jezelf alleen bloot te stellen aan informatiebronnen die precies hetgeen vertellen wat jij wil horen.
Het is allemaal niet zo moeilijk.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:07 schreef Grems het volgende:
[..]
Doe dat. Niet teveel tegelijk posten anders gaat de server roken.
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:14 schreef Mark031 het volgende:
Imperialisme was ook gericht op het onderwerpen van landen en volkeren. Alhoewel er slechts een beperkt aantal West-Europese landen waren die echt extreem waren, zoals Spanje, Portugal, Frankrijk en Engeland.
Die zijn deels wel verantwoordelijk voor alle shit die je nu ziet. De rest van Europa kan je niet verantwoordelijk houden daarvoor.
Ten eerste zegt de uitspraak "roze bril" meer over jouw wereldvisie dan de mijne. Ik ontken, noch kijk weg van de problematiek die een influx van immigranten (of dat nu vluchtelingen zijn of arbeidsmigranten) onherroepelijk met zich meebrengt. Daarbij ben ik mij ook zeer zeker van bewust dat er mensen zijn die hier misbruik van maken. Van evt. terroristen tot mensensmokkelaars.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:29 schreef GhpH het volgende:
Weet je. Ik heb een tijd lang die roze bril van jou daadwerkelijk op proberen te zetten. Maar helaas liegen feiten niet. Ik ben niet naar nieuwssites gegaan zoals ww.sdkuriren.se of de elsevier voor ons dan. Ik ben gewoon naar de statistische feiten gaan kijken en daar kon niet omheen gedraaid worden.
Je blijft elke keer maar raaskallen over prioriteiten stellen en eigenbelang verdedigen. Ik heb je echter hier nog nooit een zinnige uitspraak over zien doen. Wat zijn die prioriteiten en welk eigen belang moet in godsnaam verdedigt worden? Het is een stuk naïever om te denken dat je iedereen buiten kan houden en dat zo het probleem zich wel zal oplossen.quote:Ik wil best geloven dat er voornamelijk goede mensen in een groep zitten en het niet een meerderheid is die het verziekt. Maar alsnog breng je een groot gevaar binnen en dat kan je als land je bevolking niet aandoen. Nogmaals, we dienen prioriteiten te stellen en we kunnen niet tegelijkertijd iedereen gaan helpen. Je intenties zijn goed, maar je blinde vlek naar gevaar is te opvallend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |