De stabiliteit opofferen voor visuele trucjes is bij uitstek iets voor android.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:14 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Ik koop al mijn apps, en dat soort shit is toch wel voor redelijke mongolen. Daar gaat het mij niet om.
Er zijn een aantal tweaks waar ik heel blij mee zou zijn, en toffe thema's en fonts die ik persoonlijk tof vind. Niet alle jailbreaktweaks zijn opgenomen in iOS 9.
Klopt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:36 schreef Bart het volgende:
Die SE is toch in grote lijnen gewoon een 5s behuizing met 6s hardware erin? Of zie ik dat verkeerd?
Correct.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:36 schreef Bart het volgende:
Die SE is toch in grote lijnen gewoon een 5s behuizing met 6s hardware erin? Of zie ik dat verkeerd?
Ja, ideaal dus als je een klein formaat iPhone wil met wel de nieuwste technologie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:36 schreef Bart het volgende:
Inderdaad, die van mij kan nog wel een paar jaar mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:39 schreef Bart het volgende:
Ben dan benieuwd voor wie de 5s qua hardware dan niet meer voldoet. Ding is toch snel zat voor alles...
Nu nog wel ja. Niet zodra je gaat updaten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:39 schreef Bart het volgende:
Ben dan benieuwd voor wie de 5s qua hardware dan niet meer voldoet. Ding is toch snel zat voor alles...
Uiteraard houdt het een keer op. Maar dan is de opvolger van de opvolger van de SE ook wel weer uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu nog wel ja. Niet zodra je gaat updaten.
Klopt, maar de 5S wordt wel slomer bij updates, daardoor kijken mensen vooruit naar de SE zodat ze daar nog even mee kunnen doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Uiteraard houdt het een keer op. Maar dan is de opvolger van de opvolger van de SE ook wel weer uit.
Je bent niet de enige volgens mij...quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:35 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Niemand het probleem dat je niet meer op links kunt klikken. Zelfs chrome heeft dit probleem. Niets werkt, alles resetten, alle internet instellingen verwijderen, ik ben ten einde raad!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 maart 2016 01:48 schreef Saninl het volgende:
[..]
Je bent niet de enige volgens mij...Met javascript uit opent de spoiler tag niet en met javascript aan kan ik niet op het linkje klikken. Wwtf!?!? Ik hoop dat apple hier snel een oplossing voor heeft, dit is rete irritant!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Facebook is al jaren zo, niet de app.quote:Op zondag 27 maart 2016 08:48 schreef 7nightwing7 het volgende:
De Facebook app doet weer eens geweldig. De nieuwsberichten op mijn tijdlijn zijn totaal niet meer recent. Zie statusupdates van 2 dagen geleden
Ik heb ook 9.2.1 , maar dit probleem ontstond volgens mij ook na de upgrade van 9.2.0 naar 9.2.1 hard reset werkt ook niet, op het internet zie ik ook geen enkele oplossing hiervoor behalve dan de non oplossing van het uitschakelen van javascript. Apple zegt dat we hier maar mee moeten leren leven lees ik van iemand?? Helpt het installeren van firefox?? Aangezien het probleem zich niet beperkt tot safari, maar ook chrome en mail hebben dit probleem... Wtf, waardeloze support van apple, hier moeten toch miljoenen mensen mee zitten??!?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |