abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 februari 2016 @ 14:49:55 #251
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160232041
Maar als zijn toekomstige vriendin met anderen die dingen wil gaan doen is hij weer jaloers :{
  vrijdag 26 februari 2016 @ 14:59:19 #252
444149 Eejit
What's the craic?
pi_160232284
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:49 schreef gebakken-koekje het volgende:
Maar als zijn toekomstige vriendin met anderen die dingen wil gaan doen is hij weer jaloers :{
Ook daarmee dealen hoort bij een relatie. Of wil Deezer als hij een vriendin heeft 24/7 in dezelfde ruimte zijn?
Tiocfaidh ár lá!
We are the pride of the North!
pi_160232488
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:59 schreef Eejit het volgende:

[..]

Ook daarmee dealen hoort bij een relatie. Of wil Deezer als hij een vriendin heeft 24/7 in dezelfde ruimte zijn?
Ik denk alleen op de momenten dat het hem uitkomt en alles wat ze verder doet met zijn goedkeuring.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 15:12:52 #254
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160232617
Tegen de tijd dat Deezertje vaste verkering heeft, kan zijn vriendin naar de partnergroep voor mensen met een partner met ASS.

http://www.autismegelderland.nl/groups/mee-gelderse-poort/

:s)
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 15:56:58 #255
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160233721
Ik denk dat je wel heel zeker moet zijn dat je het aan kan om iemand zoals Deezer als vriend te hebben
pi_160233822
Wat zit je nou eigenlijk de hele tijd over je vrijheid te zeuren als je die vrijheid niet eens benut? Met alle respect, maar het is nou niet dat je hele dagen van alles onderneemt en dat plots moet inleveren als je ooit een relatie krijgt. Je gaat eens naar de film en een paar avonden ben je te vinden in de sportschool. Voor de rest doe je helemaal niks, alleen maar piekeren. Volgens mij verwar je de begrippen vrijheid en vrije tijd. Mocht je ooit een vriendin krijgen, dan denk ik dat zij eerder bang moet zijn voor haar vrijheid.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 16:14:00 #257
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_160234190
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:10 schreef gebakken-koekje het volgende:
Mijn moeder was vroeger ook zo. Ik vind het echt jammer dat ik nooit gezegd heb ja maar ik moet het toch ook leren! Mijn moeder was een hele lieve vrouw maar veel te beschermend. Wat betreft voor mijn eigen huishouden zorgen heb ik echt alles zelf moeten leren omdat ze mij niets liet doen. Ze had het een of andere rare idee dat ik die dingen niet zou kunnen (spierziekte) dus mocht ik het ook niet. Daarom Deezer, probeer de dingen die je nog niet kan nog wel te leren nu je nog thuis woont. Als je later alles zelf uit moet zoeken is het veel lastiger
Mijn moeder was en is een bitch. Ik kook al van mijn 6-de, anders had ik in mijn jeugd nooit warm eten geproefd. Deezertje, het huushouden stelt niets voor. Ik had een groot huis en was max. een uur per dag bezig, en in het weekend nam ik" vrij". Dat uur was incl. koken poetsen en wassen.
IK had 2 wasmanden een gooide ik wit en een gekleurd en zwart spul in. Had een droger en een centrifuge en een wasrek in de wasruimte. Op mijn waterbed kon ik ook fijn en snel nadrogen. Had dus 2 machines was, een stenen vloer beneden en vloerbedekking boven. Mijn huis was schoon en opgeruimd. Let wel: haal je niet teveel prul in huis, vaasjes, poppetjes plantjes en zo, dat maakt rommel en poetsen! Had veel goede en grote kasten en daarin bergde ik mijn spullen op. Dus bv niet het schaakbord met stukken decoratief ergens neerzetten maar mooi opgeruimd in een kas met houten deur (niet doorkijkbaar). ook mijn duizend boeken en videoos allemaal mooi achter een houten schuifdeur. Dat poetst heerlijk snel. De vloer met een natte dweil, de vloerbedekking 1 x per week stofzuigen. Nog beter laminaat of Novilux.
Koken is een hobby van me geworden, waar je ook veel meiden mee versierd krijgt. Je kookt lekker bv indisch oa spek ketjap (zoet spek) en zo en voert ze zo vol dat ze na het eten de ogen niet meer open kunnen houden. Nou, dan zeg je, ga maar effe in bed liggen dan ruim ik effe op (awasmachine). Nu, na 10 minuutjes ga je bij haar liggen en vraag je, gaat het nog een beetje of zal ik je buik even masseren. En daarna .... geef je haar nog een toetje .... hehehehehehe. Een pudding .... buks hehehehe.

*O* _O- :W

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 26-02-2016 16:20:04 (waardevolle aanvulling aangevuld!) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_160236558
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:14 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Mijn moeder was en is een bitch. Ik kook al van mijn 6-de, anders had ik in mijn jeugd nooit warm eten geproefd. Deezertje, het huushouden stelt niets voor. Ik had een groot huis en was max. een uur per dag bezig, en in het weekend nam ik" vrij". Dat uur was incl. koken poetsen en wassen.
IK had 2 wasmanden een gooide ik wit en een gekleurd en zwart spul in. Had een droger en een centrifuge en een wasrek in de wasruimte. Op mijn waterbed kon ik ook fijn en snel nadrogen. Had dus 2 machines was, een stenen vloer beneden en vloerbedekking boven. Mijn huis was schoon en opgeruimd. Let wel: haal je niet teveel prul in huis, vaasjes, poppetjes plantjes en zo, dat maakt rommel en poetsen! Had veel goede en grote kasten en daarin bergde ik mijn spullen op. Dus bv niet het schaakbord met stukken decoratief ergens neerzetten maar mooi opgeruimd in een kas met houten deur (niet doorkijkbaar). ook mijn duizend boeken en videoos allemaal mooi achter een houten schuifdeur. Dat poetst heerlijk snel. De vloer met een natte dweil, de vloerbedekking 1 x per week stofzuigen. Nog beter laminaat of Novilux.
Koken is een hobby van me geworden, waar je ook veel meiden mee versierd krijgt. Je kookt lekker bv indisch oa spek ketjap (zoet spek) en zo en voert ze zo vol dat ze na het eten de ogen niet meer open kunnen houden. Nou, dan zeg je, ga maar effe in bed liggen dan ruim ik effe op (awasmachine). Nu, na 10 minuutjes ga je bij haar liggen en vraag je, gaat het nog een beetje of zal ik je buik even masseren. En daarna .... geef je haar nog een toetje .... hehehehehehe. Een pudding .... buks hehehehe.

*O* _O- :W
Man o man hier zou ik geen weerstand aan kunnen bieden hoor!
pi_160242175
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:37 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik hou van Aziatische landen, een ex-vriendin van mij vond het allemaal maar onzin en wilde in Europa blijven, "want hier kan het ook warm zijn". :') Ik ken ook mensen waarbij de één iets cultureels wil, terwijl de ander alleen wil dansen, stappen en shoppen op vakantie. Er zijn echt ZOOOOO veel dingen binnen een relatie waar problemen over kunnen ontstaan. Financiën bijvoorbeeld ook. Of als je ergens naar toe gaat, dat de één noe is en de ander nog wil blijven.
Hoe uit het gebrek aan sociale vaardigheden/onhandigheid zich bij jou?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2016 21:05:21 ]
pi_160242461
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:05 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Hoe uit het gebrek aan sociale vaardigheden/onhandigheid zich bij jou?
Krampachtige communicatie. Ik heb vaak heel andere interesses als velen, dus op feestjes enzo probeer ik diepe discussies te houden, waarbij mensen vaak snel iets hebben van dat ik veel te serieus ben, en als zij het over zuipen, tieten en voetbal hebben, kan ik daar weer totaal niet op inhaken.
Daarbij raak ik sowieso heel snel uitgeluld bij mensen en kom erg timide over.
Voel ik me juist wel goed op m'n gemak, dan kan ik weer wat te uitbundig zijn.
Ik kan ook erg moeilijk inschatten of mensen het wel of niet op prijs stelt als ik contact opneem, en wat voldoende is om een vriendschap te onderhouden, maar wat weer niet te veel is; te vaak contact met mensen opnemen is vaak ook weer niet goed.
Ook qua woordkeuzes kan ik soms wat vreemd overkomen (stopwoordjes, korte zinnetjes enz.) en weet ik soms gewoon niet hoe ik een gesprek moet opstarten en/of gaande houden.

Ach en zo zijn er nog veel meer dingen, maar het is erg moeilijk om nou goed onder woorden te brengen wat het precies is. :)
pi_160250496
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:19 schreef ToT het volgende:

[..]

Naar de film gaan, doe je dat wel in je eentje? :)
Alleen naar de film gaan zoals Deezer vaak doet, lijkt je dat niet enorm confronterend om te zien dat verreweg de meeste met vrienden of vriendin zijn terwijl je zelf alleen bent?

Je hebt niemand om de dag mee te bespreken, lachen, praatje houden. Dan zou ik meer behoefte hebben aan een goede vriend dan aan een vriendin. De meeste vrouwen willen toch geen jongen die geen sociaal leven heeft.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 08:16:17 #262
450228 LeesFoknl
pi_160252299
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:45 schreef LionPopChoc het volgende:

[..]

Man o man hier zou ik geen weerstand aan kunnen bieden hoor!
Ik ga jou niet uitnodigen, ik heb nl je profiel bekeken en er staat niet ingevuld of je man of vrouw bent, dus dat risio neem ik niet! Kunt wel het recept krijgen:
Flink en dik stuk vet spek, even afspoelen en dan op snijplank en dan met een groot mes er insteken of het je ergste vijand is. Onder het uitroepen van Maleise kreten zoals tutumulu (zwijg) patay (sterf) en boendoek (doek om mee te boenen hier als scheldwoord bedoeld). Door de steken van het mes heeft de marinade de kans dieper en beter in het spek te trekken.
In een kom met ketjap manis, peper zout en knoflook.laten liggen, minimaal een volle nacht, zo minimaal een uurtje of 12. Nb. in sommige landen neemt men ook wel 7-up om te marineren. Raar maar waar! Vervolgens bij voorkeur barbecuen op een houtskoolvuurtje maar zachtjes, heel zachtjes gaar laten worden. Of in een braadketel met olie maar ook hier weer heel zacht lang laten sudderen.
Voorgerecht een kleine kom soto ajam (kippesoep)
Serveer met witte rijst, en haricot vert boontjes met gebakken uitjes.
De Aziaat eet niet van die droge korrel rijst, maar een wat meer kleverigere rijst. Veel lekkerder vinden de Aziaten en ik geef ze gelijk. Rijst stomen doe je het makkelijkst in een electrische rijststomer, die kosten vanaf 2 tientjes, (Makkelijker werken voor beginners, rijst koken of stomen is niet moeilijk maar je moet het wel effe weten of vaak zelf geprobeerd hebben).
Electrische rijstkoker is onmisbaar Deezertje als je op je eigen gaat!
Nagerecht een: maak een oliebol deegje. Prak er veel overrijpe banane en honing doorheen, Maak bolletjes en bak die in olie.
Drink hierbij een groene thee, liefst met gember.

Nu Deezertje, bij ons zegt men Sjeng aon de geng dus .... aktie!

(Zal overbodig zijn om te zeggen: denk aan je hygiene zowel in de keuken als op jezelf, ook die puddingbuks en de rest van je lichaam moet schoon geserveerd worden om er appetijt op te krijgen. En denk ook aan de ambiance, je hebt van die onverbeterlijke vrijgezellen die denken dat een TL buis sfeerverlichting is en knalharde Heavy Metall muizek een romantisch achtergrondliedje is).
  zaterdag 27 februari 2016 @ 09:24:01 #263
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160252915
hmmm ja, nou ok wat moeten we daar nu mee
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 27 februari 2016 @ 09:58:16 #264
450228 LeesFoknl
pi_160253319
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:12 schreef ToT het volgende:

[..]

Krampachtige communicatie. Ik heb vaak heel andere interesses als velen, dus op feestjes enzo probeer ik diepe discussies te houden, waarbij mensen vaak snel iets hebben van dat ik veel te serieus ben, en als zij het over zuipen, tieten en voetbal hebben, kan ik daar weer totaal niet op inhaken.
Daarbij raak ik sowieso heel snel uitgeluld bij mensen en kom erg timide over.
Voel ik me juist wel goed op m'n gemak, dan kan ik weer wat te uitbundig zijn.
Ik kan ook erg moeilijk inschatten of mensen het wel of niet op prijs stelt als ik contact opneem, en wat voldoende is om een vriendschap te onderhouden, maar wat weer niet te veel is; te vaak contact met mensen opnemen is vaak ook weer niet goed.
Ook qua woordkeuzes kan ik soms wat vreemd overkomen (stopwoordjes, korte zinnetjes enz.) en weet ik soms gewoon niet hoe ik een gesprek moet opstarten en/of gaande houden.

Ach en zo zijn er nog veel meer dingen, maar het is erg moeilijk om nou goed onder woorden te brengen wat het precies is. :)
-----------------------------

Nou, jij bent gewoon anders. Misschien meer anders dan anderen anders zijn. Denk dat je vooral dingen moet gaan doen, bezoeken, lid worden, aansluiten. Dingen die je leuk vindt. Echt leuk! Daar leer je dan mensen kennen die dat ook echt !! leuk vinden. Op die manier bouw je een kennissenkring op van mensen die toch een of meerdere dingen gelijk hebben met jou. Begeef je dan ook meer onder die mensen, waar gaan ze uit, is er eens een feestje. Dan is de kans groot dat die feestjes leuker zijn voor jou, met die gelijkgestemden.
Realiseer je ook, er is een JUISTE tijd en plaats voor alles. De disco is niet de plaats voor een diepgaand gesprek. En "eis" ook niet te lang een gesprek, aandacht op. Spreek je gezellig en interessant met iemand (m/v) dan realiseer je dat diegene niet alleen voor jou daarheen gegaan is en niet de hele avond met jou wil praten maar ook wat wil rondkijken en met anderen praten. Zo moet jij het ook doen. Manieren om zelf een gesprek te "verlaten" zijn oa even naar de wc gaan. Of te zeggen, ik zie een oude kennis, even zien hoe het met hem / haar gaat. See you next time, hoi.Of naar de bar om iets te bestellen.

Gespreksonderwerpen: naast de onderwerpen die jij interessant vindt, is mijn beste tip: laat mensen praten. Veel mensen praten graag, en iemand die niet veel zegt wordt dan gezien als iemand .... met wie je goed kan praten (wordt mee bedoeld die luistert).

Tja, als je timide overkomt dan zal dat wel zijn, omdat ... je timide bent. De beste remedie om wat minder timide te worden (mocht je dat willen want ik en veel anderen hebben niks TEGEN timide mensen) is oefenen, oefening baart kunst. En echt, de wereld vergaat niet als een kontaktpoging eens mislukt.

Vriendschap, come on. Vriendschap onderhoud je niet. Die gaat vanzelf. Of niet. Kennissen kring, die onderhoud je. Vrienden niet. Als je vriendschap moet onderhouden is het niet echte vriendschap. Echte vriendschap, die 2-3-4 mensen in je leven, is er gewoon. zelfs als je mekaar 12 jaar niet gezien of gesproken hebt. Tref je mekaar, dan ben je gewoon weer die vrienden van vroeger. Wat kennissen betreft, hoef je je niet zoveel moeite te doen. Dat is meer op het nivo van eens een praatje, een groet. Belangrijk bij kennissen is: blijf hen herkennen, groeten, kort praatje. Hoe is het, alles goed? Tjonge wat een weer gisteren. En, heb je die auto nog gekocht. Het een of ander, belangrijk is dat je de deur niet dichtgooit, dat er een positieve associatie over en weer is. Dat die kennis van je zegt, oh die, die is in orde. Dat houdt deuren open. Straks komt die (slechts) bekende met zijn zus, en dat is me toch een leuk ding. Dan ben je blij dat je een kontaktmogelijkheid hebt om er eens op af te stappen. En ... op termijn kunnen vage kennissen opschuiven naar goede kennissen. Het is niet zwart en wit. Geef een punt voor de waarde van een kennis: heel vaag krijgt een 1, een heel goede kennis ergens in de 90 punten. En alles zit daartussen en kan opklimmen (en ook afdalen natuurlijk) in de loop van de tijd. En weer vice versa. That is life, op en af, en weer op.
Denk vooral niet teveel na over hoe jij zou moeten zijn. Ik lees... ben wat timide en ik lees van jou ... dan ben ik weer te enthousiast. wie zegt jou dat dat anderen ook zo vinden. En of ze dat als negatief ervaren, jouw timide zijn of jouw enthousiastme op andere momenten.
Te enthousiast overkomen? weet niet of dat bestaat. Ik heb veel gesprekken gevoerd met sollicitanten. Wat voor mij (ons) belangrijk was was of ie (zichzelf) kon verkopen.
Mijn stelling is, dan heb je nodig: 3 x E. Enthousiasme, energie en empathie.
Zo vroeg ik naar de hobby en zei dan: wat interessant, of wat apart oid en ... vertel er eens wat van. Het maakt verder niet uit wat en waarover ie vertelt, maar met welk enthousiasme en welke energie kon degene vertellen. Kon ie dat? Want dat is belangrijk, dat ie over iets enthousiast zijn kan, en dat kan tonen, uitstralen, en niet een soort kamerplant is. Er moet leven inzitten.
Er loopt op tv momenteel een leuke reclame van een datingburo of site. In ieder geval, het komt hier op neer: wat jij misschien niet leuk, positief aan je vindt, vindt een ander misschien net wel heel leuk. Zelf vind ik bv uiterst erotisch bij een vrouw als ze erg loenst, dus scheel kijkt (als Clarence de Leeuw zie Google), en een grote bril draagt. Echt waar! Onweerstaanbaar opwindend.

Dus doe maar en laat maar aan anderen over of zij jou waarderen zoals je bent. En zo niet, dan hebben ze pech gehad. Het enige dat je voor jezelf (en anderen) moet doen is je fatsoenlijk wassen en verzorgen.

Tis een heel verhaal geworden ....

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 27-02-2016 10:14:18 (waardevolle aanvulling aangevuld!) ]
pi_160253578
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 02:13 schreef syndroom het volgende:

[..]

Alleen naar de film gaan zoals Deezer vaak doet, lijkt je dat niet enorm confronterend om te zien dat verreweg de meeste met vrienden of vriendin zijn terwijl je zelf alleen bent?

Je hebt niemand om de dag mee te bespreken, lachen, praatje houden. Dan zou ik meer behoefte hebben aan een goede vriend dan aan een vriendin. De meeste vrouwen willen toch geen jongen die geen sociaal leven heeft.
Juist, ikzelf zou dat echt niet kunnen. :N
  zaterdag 27 februari 2016 @ 10:24:19 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160253647
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 09:24 schreef Re het volgende:
hmmm ja, nou ok wat moeten we daar nu mee
Dat.

Wat die ellenlange verhalen met TS te maken heeft, is mij een raadsel. Mogen best achterwege blijven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160253673
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 09:58 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

-----------------------------

Nou, jij bent gewoon anders. Misschien meer anders dan anderen anders zijn. Denk dat je vooral dingen moet gaan doen, bezoeken, lid worden, aansluiten. Dingen die je leuk vindt. Echt leuk! Daar leer je dan mensen kennen die dat ook echt !! leuk vinden. Op die manier bouw je een kennissenkring op van mensen die toch een of meerdere dingen gelijk hebben met jou. Begeef je dan ook meer onder die mensen, waar gaan ze uit, is er eens een feestje. Dan is de kans groot dat die feestjes leuker zijn voor jou, met die gelijkgestemden.
Realiseer je ook, er is een JUISTE tijd en plaats voor alles. De disco is niet de plaats voor een diepgaand gesprek. En "eis" ook niet te lang een gesprek, aandacht op. Spreek je gezellig en interessant met iemand (m/v) dan realiseer je dat diegene niet alleen voor jou daarheen gegaan is en niet de hele avond met jou wil praten maar ook wat wil rondkijken en met anderen praten. Zo moet jij het ook doen. Manieren om zelf een gesprek te "verlaten" zijn oa even naar de wc gaan. Of te zeggen, ik zie een oude kennis, even zien hoe het met hem / haar gaat. See you next time, hoi.Of naar de bar om iets te bestellen.

Gespreksonderwerpen: naast de onderwerpen die jij interessant vindt, is mijn beste tip: laat mensen praten. Veel mensen praten graag, en iemand die niet veel zegt wordt dan gezien als iemand .... met wie je goed kan praten (wordt mee bedoeld die luistert).

Tja, als je timide overkomt dan zal dat wel zijn, omdat ... je timide bent. De beste remedie om wat minder timide te worden (mocht je dat willen want ik en veel anderen hebben niks TEGEN timide mensen) is oefenen, oefening baart kunst. En echt, de wereld vergaat niet als een kontaktpoging eens mislukt.

Vriendschap, come on. Vriendschap onderhoud je niet. Die gaat vanzelf. Of niet. Kennissen kring, die onderhoud je. Vrienden niet. Als je vriendschap moet onderhouden is het niet echte vriendschap. Echte vriendschap, die 2-3-4 mensen in je leven, is er gewoon. zelfs als je mekaar 12 jaar niet gezien of gesproken hebt. Tref je mekaar, dan ben je gewoon weer die vrienden van vroeger. Wat kennissen betreft, hoef je je niet zoveel moeite te doen. Dat is meer op het nivo van eens een praatje, een groet. Belangrijk bij kennissen is: blijf hen herkennen, groeten, kort praatje. Hoe is het, alles goed? Tjonge wat een weer gisteren. En, heb je die auto nog gekocht. Het een of ander, belangrijk is dat je de deur niet dichtgooit, dat er een positieve associatie over en weer is. Dat die kennis van je zegt, oh die, die is in orde. Dat houdt deuren open. Straks komt die (slechts) bekende met zijn zus, en dat is me toch een leuk ding. Dan ben je blij dat je een kontaktmogelijkheid hebt om er eens op af te stappen. En ... op termijn kunnen vage kennissen opschuiven naar goede kennissen. Het is niet zwart en wit. Geef een punt voor de waarde van een kennis: heel vaag krijgt een 1, een heel goede kennis ergens in de 90 punten. En alles zit daartussen en kan opklimmen (en ook afdalen natuurlijk) in de loop van de tijd. En weer vice versa. That is life, op en af, en weer op.
Denk vooral niet teveel na over hoe jij zou moeten zijn. Ik lees... ben wat timide en ik lees van jou ... dan ben ik weer te enthousiast. wie zegt jou dat dat anderen ook zo vinden. En of ze dat als negatief ervaren, jouw timide zijn of jouw enthousiastme op andere momenten.
Te enthousiast overkomen? weet niet of dat bestaat. Ik heb veel gesprekken gevoerd met sollicitanten. Wat voor mij (ons) belangrijk was was of ie (zichzelf) kon verkopen.
Mijn stelling is, dan heb je nodig: 3 x E. Enthousiasme, energie en empathie.
Zo vroeg ik naar de hobby en zei dan: wat interessant, of wat apart oid en ... vertel er eens wat van. Het maakt verder niet uit wat en waarover ie vertelt, maar met welk enthousiasme en welke energie kon degene vertellen. Kon ie dat? Want dat is belangrijk, dat ie over iets enthousiast zijn kan, en dat kan tonen, uitstralen, en niet een soort kamerplant is. Er moet leven inzitten.
Er loopt op tv momenteel een leuke reclame van een datingburo of site. In ieder geval, het komt hier op neer: wat jij misschien niet leuk, positief aan je vindt, vindt een ander misschien net wel heel leuk. Zelf vind ik bv uiterst erotisch bij een vrouw als ze erg loenst, dus scheel kijkt (als Clarence de Leeuw zie Google), en een grote bril draagt. Echt waar! Onweerstaanbaar opwindend.

Dus doe maar en laat maar aan anderen over of zij jou waarderen zoals je bent. En zo niet, dan hebben ze pech gehad. Het enige dat je voor jezelf (en anderen) moet doen is je fatsoenlijk wassen en verzorgen.

Tis een heel verhaal geworden ....
Hehehe thanks voor het verhaal in ieder geval, maar laat ik het zo zeggen: op de basisschool werd ik stelselmatig in elkaar geramd omdat ik "raar" was (en leraren die het zagen, deden er niks op uit). Op de middelbare school bleven de pesterijen maar doorgaan en ook op de MBO en HBO vond men mij maar raar, en wist ik me geen houding aan te nemen waardoor men mij ineens WÉL leuk zou gaan vinden,
Op m'n 25e kreeg ik mijn eerste vriendin, maar iedereen vroeg zich af wat ik in godsnaam in haar zag. Ik was allang blij dat ik een vriendin had, ook al was het voor mij ook erg moeilijk iets leuks in haar te zien. Ik dacht echt dat ik anders sowieso altijd alleen zou blijven.

Ik heb 15 verschillende banen gehad, meestal omdat ik me geen goede houding wist aan te nemen tegenover leidinggevenden en collega's. Tegenover klanten ging het meestal wel goed, omdat je daar vaak gewoon netjes en professioneel tegen moet zijn en het maar korte contacten waren. Toch als daar soms een moeilijk persoon tussen zat, kon het ook wel eens helemaal mis gaan.
Ik heb echt gigantisch geworsteld met mijzelf en de hele wereld. Nog steeds gaat het LANG niet altijd goed, maar er zit wel verbetering in.

In de loop der jaren heb ik wel gemerkt wat er wel en wat er niet goed gaat in mijn leven en heb begeleiding die vindt dat ik sowieso heel erg op de goede weg ben. :)

Maar goed, dit gaarne verder via PM of zo, aangezien dit Deezer's topic is. :)
  zaterdag 27 februari 2016 @ 10:26:58 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160253689
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 10:24 schreef Copycat het volgende:

Dat.

Wat die ellenlange verhalen met TS te maken heeft, is mij een raadsel. Mogen best achterwege blijven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 27 februari 2016 @ 10:52:13 #269
450228 LeesFoknl
pi_160254020
-doe dit lekker in FB-

[ Bericht 95% gewijzigd door Copycat op 27-02-2016 10:53:26 ]
  zaterdag 27 februari 2016 @ 13:13:58 #270
450228 LeesFoknl
pi_160256491
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:08 schreef ToT het volgende:

[..]

Nijmegen toch he? Ja daar zag ik zlefs laatst een HALVE woning met bijna 1000 reacties! _O-

Kom je iets noordelijker, dan kunnen ze sommige huizen in kleine rotdorpjes aan de straatstenen nog niet kwijt.
Juist! Maar dan moet je wel een auto hebben. En om daarin te rijden, een rijbewijs. En zo zijn we weer rond. Deezertje vult helaas het ene probleem met het andere aan.
Dus Deezertje, begin ergens, begin met iets.Haal dat rijbewijs. Een fijne auto (met rijbewijs) is minstens zo leuk als een vriendin. (Nou ja, niet altijd waar maar vaak wel ..... )
pi_160257998
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 10:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat.

"Schrijf ook graag", zegt ie dan. Goh. Dankje.
"Pools are perfect for holding water"
pi_160277597
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 08:16 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik ga jou niet uitnodigen, ik heb nl je profiel bekeken en er staat niet ingevuld of je man of vrouw bent, dus dat risio neem ik niet! Kunt wel het recept krijgen:
Flink en dik stuk vet spek, even afspoelen en dan op snijplank en dan met een groot mes er insteken of het je ergste vijand is. Onder het uitroepen van Maleise kreten zoals tutumulu (zwijg) patay (sterf) en boendoek (doek om mee te boenen hier als scheldwoord bedoeld). Door de steken van het mes heeft de marinade de kans dieper en beter in het spek te trekken.
In een kom met ketjap manis, peper zout en knoflook.laten liggen, minimaal een volle nacht, zo minimaal een uurtje of 12. Nb. in sommige landen neemt men ook wel 7-up om te marineren. Raar maar waar! Vervolgens bij voorkeur barbecuen op een houtskoolvuurtje maar zachtjes, heel zachtjes gaar laten worden. Of in een braadketel met olie maar ook hier weer heel zacht lang laten sudderen.
Voorgerecht een kleine kom soto ajam (kippesoep)
Serveer met witte rijst, en haricot vert boontjes met gebakken uitjes.
De Aziaat eet niet van die droge korrel rijst, maar een wat meer kleverigere rijst. Veel lekkerder vinden de Aziaten en ik geef ze gelijk. Rijst stomen doe je het makkelijkst in een electrische rijststomer, die kosten vanaf 2 tientjes, (Makkelijker werken voor beginners, rijst koken of stomen is niet moeilijk maar je moet het wel effe weten of vaak zelf geprobeerd hebben).
Electrische rijstkoker is onmisbaar Deezertje als je op je eigen gaat!
Nagerecht een: maak een oliebol deegje. Prak er veel overrijpe banane en honing doorheen, Maak bolletjes en bak die in olie.
Drink hierbij een groene thee, liefst met gember.

Nu Deezertje, bij ons zegt men Sjeng aon de geng dus .... aktie!

(Zal overbodig zijn om te zeggen: denk aan je hygiene zowel in de keuken als op jezelf, ook die puddingbuks en de rest van je lichaam moet schoon geserveerd worden om er appetijt op te krijgen. En denk ook aan de ambiance, je hebt van die onverbeterlijke vrijgezellen die denken dat een TL buis sfeerverlichting is en knalharde Heavy Metall muizek een romantisch achtergrondliedje is).
Haha oké!
pi_160279353
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 10:17 schreef ToT het volgende:

[..]

Juist, ikzelf zou dat echt niet kunnen. :N
Aan de ene kant moet ik Deezertje dan wel bewonderen dat hij zich niet laat tegen houden om alleen naar zo'n bioscoop te gaan. Hoewel ik ook wel een beetje het idee heb dat hij zichzelf bewust laat pijnigen. Je ziet het in dit topic ook terug, op een of andere manier lijkt hij 'verslaafd' aan negatieve gevoelens. (Ik weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden)

Voor mij zou alleen naar een bioscoop gaan trouwens een grotere drempel zijn dan naar een huisarts gaan en mijn probleem aan te kaarten, maar dat ben ik.
pi_160280615
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 11:27 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Aan de ene kant moet ik Deezertje dan wel bewonderen dat hij zich niet laat tegen houden om alleen naar zo'n bioscoop te gaan. Hoewel ik ook wel een beetje het idee heb dat hij zichzelf bewust laat pijnigen. Je ziet het in dit topic ook terug, op een of andere manier lijkt hij 'verslaafd' aan negatieve gevoelens. (Ik weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden)

Voor mij zou alleen naar een bioscoop gaan trouwens een grotere drempel zijn dan naar een huisarts gaan en mijn probleem aan te kaarten, maar dat ben ik.
Ik ga al dik vijf jaar alleen naar de bioscoop ;) op sommige avondvoorstellingen na kijkt niemand je raar aan. Maar inderdaad de meeste mensen komen wel samen.
pi_160281072
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 11:27 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Een plek waar je niet je sociale vaardigheden hoeft te gebruiken en de film je even afleiding geeft van de dagelijkse beslommeringen. Bioscoop klinkt mij eerder als een vluchtoord.

Maar films kan wel een goed gespreksonderwerp zijn met iemand die er ook van houdt...
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')