Klopt. Als je trouwens die glitch nog eens doet, maar dan met de zesde trainer op die route kun je een level 7 Gengar vangen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:50 schreef Reintji het volgende:
Voor die Mew trick mag je Misty wel verslaan toch? Anders kom je toch niet bij die Abra op route 5?
Ik haat Nite in RBY want Wrap.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:39 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Maar Dragonite is zo ontzettend tof
Mijn teams in Blue hadden altijd minimaal 3 Dragonites.
DV's werken volledig anders in RBY, dus ik weet niet of dat werktquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:21 schreef Sfeermaker het volgende:
Je kan voor een almost perfect iv bulbasaur/charmander/squirtle beter yellow spelen. Dan kun je na n kort verhaal de stats checken. Niet goed? Reset. Bij x&y moet je vechten & een lulverhaal van 10 minuten wegdrukken ...
hey Mexi , jij ook hierquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DV's werken volledig anders in RBY, dus ik weet niet of dat werkt
Dat is wel een rare manier van rekenen. LollerOP Exeggutors incoming. (Dat is de #1 pokemon die pijnlijk verpest is door de special split in gen 2)quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:41 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
hey Mexi , jij ook hier. Je special stats wordt dubbel gebruikt. Dus een squirtle van lvl 10 in red/bl/ylw met special stat van 18 ==> trade ==> spA 18 en spD 18
dragons zijn super zwak tegen ice moves, je krijgt altijd wel te maken met een taurus/gyradas die ice beam/blizzard kennen daarom is normal typing zo geweldig als je een pvp team maakt in blue/red zeker met tanks als snorlax taurusquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:39 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Maar Dragonite is zo ontzettend tof
Mijn teams in Blue hadden altijd minimaal 3 Dragonites.
Bestond Ice al in Gen I?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:35 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dragons zijn super zwak tegen ice moves, je krijgt altijd wel te maken met een taurus/gyradas die ice beam/blizzard kennen daarom is normal typing zo geweldig als je een pvp team maakt in blue/red zeker met tanks als snorlax taurus
geen ice pokemon wel ice movesquote:
Hmmm, nou ja, die moves worden niet zo vaak gebruikt, dus je kunt eigenlijk gerust een Dragon-team hebben.quote:
ice beam/blizzard is super handig zeker als je een pokemon freezed ben je al een beurt kwijt om een status te verwijderen. als je frozen bent ben je de lulquote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:49 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hmmm, nou ja, die moves worden niet zo vaak gebruikt, dus je kunt eigenlijk gerust een Dragon-team hebben.
Ik bedoel dat ze niet zo vaak voorkomen in teams van de AI.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:50 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ice beam/blizzard is super handig zeker als je een pokemon freezed ben je al een beurt kwijt om een status te verwijderen. als je frozen bent ben je de lul
Ja, hadden ze er heel laat nog effe ingegooid waardoor t nergens op leek (Blizzard accuracy was een foutje, Freeze moest generfd worden en er zijn geen mono-ice pokemon in Gen 1), maar het bestond zeker al.quote:
https://www.wiicode.nl/quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:40 schreef Sfeermaker het volgende:
Vandaag naar de GameMania voor Nintendo e-shop tegoed voor pokémon yellow
Pas geleden weer even Y gespeeld, maar inderdaad. Vrij vlak en basic, in al die stadjes en dorpjes is er vrijwel niks te doen. ORAS doet het wat dat betreft een stuk beter. Zit er over na te denken om naast Omega Ruby ook Alpha Sapphire aan te schaffen. Ik wil de game nog eens spelen, maar ik wil niet overnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:32 schreef Unites het volgende:
Ik hoop trouwens echt wel dat Pokémon Sun & Moon leuker en beter worden dan X & Y, want die vind ik - achteraf - maar kapotsaai eigenlijk
Lang leve ORAS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 maart 2016 12:05 schreef Reintji het volgende:
Iemand die voor mij wellicht een losse cart heeft van firered/leafgreen of een andere GBA/DS pokemon game voor mijn jongste aspirant trainer?Gamemania verkoopt 2e hands DS pokemons, gister nog Platinum vandaan gehaald, mss eens op de website kijken daaro wat ze hebben en waar? (ze doen vaak niet moeilijk over 2e hands games overbrengen naar een andere vestiging).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende maand Jirachi en dan eindelijk de Hoendex compleet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:16 schreef Gary_Oak het volgende:
Celebi!Pfff, hoeveel geruchten er vroeger wel niet rondgingen dat je allerlei dingen moest doen in Ilex Forest om 'm te krijgen.
Maar nu heb ik 'm eindelijk!
Jirachi heb ik al met Pokémon Channel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:25 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Volgende maand Jirachi en dan eindelijk de Hoendex compleet.
En dan naar Ruby/Sapphire getransporteerd om 'm vervolgens via Palpark naar Diamond/Pearl te sturen om die vervolgens naar het transferlab in White te sturen om die weer via poketransfer in je Pokébank te krijgen? Pro.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jirachi heb ik al met Pokémon Channel.
Precies!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:32 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
En dan naar Ruby/Sapphire getransporteerd om 'm vervolgens via Palpark naar Diamond/Pearl te sturen om die vervolgens naar het transferlab in White te sturen om die weer via poketransfer in je Pokébank te krijgen? Pro.
Lekker Golbats slayen in Victory Road. Wat ik altijd deed is gewoon al mijn geld in full restores, revives en max potions steken en dan de Elite 4 doen zonder potions. Dan redt je het tot de derde wel en dan ga je dood maar dan hou je wel je levels en je verliest geen geld want dat zit allemaal in spullen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:51 schreef Bananenpap het volgende:
Ik schaam mij een beetje dat ik het moet vragen, maar waar kun je het beste trainen om de Elite 4 te verslaan in Yellow?Ik zit opeens echt tien levels onder het gemiddelde van de Elite 4 en in Victory Road kom je alleen Geodudes tegen. Hoe heb ik dit als tienjarige koter in hemelsnaam kunnen uitspelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |