Een kleine vrouw die meer weegt dan 65 kilo is gewoon dik.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:09 schreef vaduz het volgende:
[..]
Jij hebt liever anorexiapatiënten?
weet je zeker dat je lengte goed hebt?quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:14 schreef Pestobroodjes het volgende:
1 meter 57. Klein. Ik mag 62-63 kilo wegen, daarboven is overgewicht. Ik mag tot 47 kilo wegen en ik heb nog een gezond gewicht.. Maar heb dus bijna overgewicht.
pics?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:59 schreef Melanthi het volgende:
Had die foto helemaal gemist. Idd over welke kilo's heb je het? Je hebt een goed lijf meid!
Ik ben 1.71 en weeg 66 kg en zou dus overgewicht hebben volgens de standaard, maar voor mij geldt: als ik maar bij maat 38 blijf 😉 Ligt aan je leeftijd overigens.
volgens welke standaard heb je in vredesnaam overgewicht bij 1.71/66 kiloquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:59 schreef Melanthi het volgende:
Had die foto helemaal gemist. Idd over welke kilo's heb je het? Je hebt een goed lijf meid!
Ik ben 1.71 en weeg 66 kg en zou dus overgewicht hebben volgens de standaard, maar voor mij geldt: als ik maar bij maat 38 blijf 😉 Ligt aan je leeftijd overigens.
Haar voeten staan uit elkaar hé. En ze loopt op hakken. En trouwens als mensen een thigh gap hebben hebben ze dit vaak van nature. Dus hoe dik of dun ze ook zijn. Ze hebben een thigh gap. Hoewel er volgens mij wel weinig forse mensen een thigh gap hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik probeerde dit topic trouwens een beetje te mijden, maar ik vind dat de term "overgewicht" nogal overgedramatiseerd wordt hier![]()
Het is niet zo alsof je meteen een klomp reuzel bent met een BMI van 25.01. En wat ik op de foto zie is een heel normale gezonde slanke jonge meid. Je hebt nota bene een thigh gap!
Oh nee, dan is ze inderdaad wel erg obees...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:48 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Haar voeten staan uit elkaar hé. En ze loopt op hakken. En trouwens als mensen een thigh gap hebben hebben ze dit vaak van nature. Dus hoe dik of dun ze ook zijn. Ze hebben een thigh gap. Hoewel er volgens mij wel weinig forse mensen een thigh gap hebben.
Was dat een grapje obees?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh nee, dan is ze inderdaad wel erg obees.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |